|
Szczegóły wątku: Autorem wątku jest: sqrviel lol Temat ma 0 komentarzy i 1741 odwiedzin. Ostatni komentarz napisano 14-04-2007 (20:16). |
Tags: hydroid |
Zagłosuj na Hydroid - Izrael | |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek | Wygląd |
14-04-2007, 20:16 | #1 |
..:: Klubowicz ::..
Dołączył/a: 22 Jan 2006
Miasto: Suwałki
Wiek: 38
Postów: 1 560
Tematów: 327 Podziękowań: 513
THX'ów: 1 842
Wzmianek w postach: 20
Oznaczeń w tematach: 4
Plusów: 22 (+)
|
0
Hydroid - Izrael
Itay Steinberg, bardziej znany jako Hydroid, urodził się 5 kwietnia 1986r w Ramat-Gan w Izraelu. Od 16-stego roku życia zajmuje się produkcją muzyki elektronicznej. Niewiele później rozwinął on swoje możliwości muzyczne tworząc kawałek Drown to Depth, była to jego pierwsza nutka nagrana dla wytwórni Electronic Dance Music. Jego życie nabrało tempa, gdy został zauważony przez samego Markusa Schulza. Itay pracuje dla wielu wytwórni m.in.: Ultra, Armada, United, Tsunami, Somatic Sense, Lost Language, dzięki, którym miał możliwość zawarcia kontaktów ze wszystkimi najlepszymi i szanowanymi DJ’ami takimi jak: Armin van Buuren, Markus Schulz, Tiesto, Ferry Corsten, Paul van Dyk, Paul Oakenfold, Above & Beyond. Dzięki znajomości z Ferrym Corstenem, Steinberg otrzymał zaszczyt remix’owania legendy Holenderskiej muzyki technicznej. Młody Izraelczyk jest uważany za producenta do, którego należeć będzie przyszłość. Jego utwory i remixy znalazły się już w takich zestawieniach jak: Markus Schulz „Miami 05” Mix Album, Trance Master Series, Dream Dance Series. Hydroid jest wschodzącym DJ’em, niemniej jednak występował już na wielu imprezach na całym Świecie, m.in.: w Stanach Zjednoczonych, Polsce, na Cyprze, w Indiach. Reprezentujący Izrael na arenie muzyki tanecznej, Hydroid jest talentem, który jest niedoceniany, lub często niedostrzegany podczas koncertów, grając u boku słynniejszych od siebie DJ’ów. Jego muzyka określana jest mianem jako trance/progressive. aktualizacja na dzień 17 marca 2011.
__________________
Last edited by Anjunadave; 17-03-2011 at 13:56. |
|
|
|
|