Apple pokonał Google'a - jest najcenniejszą marką na świecie - Forum 4CLUBBERS.PL
Wróć   4CLUBBERS.PL > Inne Fora > World News
Home ZAREJESTRUJ SIĘ !! Zmień nick FAQ Społeczność

Szczegóły wątku: Autorem wątku jest: Real
Temat ma 0 komentarzy i 683 odwiedzin. Ostatni komentarz napisano 09-05-2011 (19:54).


Lista oznaczonych użytkowników


Apple pokonał Google'a - jest najcenniejszą marką na świecie


zobacz także:

« Kto stoi za OFE? lub Tajemnica Arłukowicza. "Mam to na piśmie" »
 
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek Wygląd
Stary 09-05-2011, 19:54   #1
F#ck the Fake Shit!
  
 
Real's Avatar
 
Dołączył/a: 20 Sep 2010
Miasto: K.Goleniowa
Wiek: 31
Postów: 829
Tematów: 257
Podziękowań: 353
THX'ów: 2 941
Imię: Adrian
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 75 (+)
Real 75
Apple pokonał Google'a - jest najcenniejszą marką na świecie


Według opublikowanego właśnie raportu "BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2011" agencji Millward Brown król wśród marek jest jeden. Jest nim firma Apple, która po czterech latach zdetronizowała dotychczasową "najcenniejszą markę" - Google'a.

Raport "BrandZ" to najbardziej prestiżowy, publikowany dorocznie spis najbardziej cenionych marek. W 2011 po raz pierwszy na pierwszym miejscu znalazł się Apple, z wyceną 153 miliardów dolarów (wzrost o 84% w ciągu roku). Królujący w rankingu przez 4 ostatnie lata Google wyceniony został na 111 mld dolarów, co oznacza spadek o 2% w porównaniu do ubiegłego roku.

W top 10 najcenniejszych marek znalazły się także Google, IBM, McDonalds, Microsoft, Coca-Cola, AT&T, Marlboro, China Mobile oraz GE. Jak widać w pierwszej piątce zestawienia znajdują się aż cztery koncerny technologiczne. Z kolei najszybciej rosnącą marką okazał się być Facebook (na 35 miejscu) - jego wartość zwiększyła się w ciągu roku aż o 246%, do 19,1 mld dolarów.

Jak stwierdzili eksperci, sukces Apple'a należy tłumaczyć ubiegłoroczną premierą iPada oraz iPhone'a 4, a także przyjętym przez koncern modelem wyceniania swoich produktów.

''Apple zrozumiał, że jego klienci chcą zawsze i wszędzie mieć dostęp do swoich danych (...) w łatwy i intuicyjny sposób. W przeciągu kilku miesięcy odpowiedzieli na to zapotrzebowanie prezentując iPada oraz iPhone'a 4.''

Analitycy z Millward Brown zauważają, że model ten oparty jest na markach luksusowych i wywoływaniu pożądania - narzucając klientom wyższe ceny budzą w nich tym samym pożądanie i zwiększają popyt na urządzenia.

Raport BrandZ tworzony jest przez analizę danych finansowych firmy razem z pomiarem wartości marki w oczach klientów jak i potencjałem wzrostu danego przedsiębiorstwa.

zrodlo: gazeta.pl
Real jest offline  
Real dostał 4 podziękowań za ten post.
Twoja reklama w tym miejscu - już od 149 PLN rezerwuj termin, tel.669488725, gg:3576096.

4Clubbers Hit Mix Team presents


 

Zasady Postowania
Nie możesz pisać w nowych tematach
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączony
UśmieszkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony


Administracja serwisu 4Clubbers.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum.
Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karna lub cywilna.
Jeżeli zauważyłeś post/temat który jest niezgodny z polskim prawem proszę zaraportować go poprzez klikniecie
Jeżeli nie chcesz aby pojawiła się na forum twoja produkcja napisz to nam "Privacy Policy"
W celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w ramach niniejszej witryny stosowane są pliki cookies, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:52 .


Oprogramowanie Forum: vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.2.8 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
-->