|
Home | ZAREJESTRUJ SIĘ !! | Zmień nick | FAQ | Grupy Społecznościowe | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Szczegóły wątku: Autorem wątku jest: arczi314 Temat ma 1 komentarzy i 1341 odwiedzin. Ostatni komentarz napisano 02-03-2013 (11:54). |
Tags: ufo |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
02-03-2013, 11:46 | #1 |
..:: senior Member ::..
Dołączył/a: 14 Jun 2009
Miasto: plock
Wiek: 37
Postów: 145
Tematów: 50 Podziękowań: 192
THX'ów: 1 040
Imię: łukasz
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 32 (+)
|
Pojazdy antygrawitacyjne ufo czy ludzki twor
– Prawdopodobnie już w latach 30. uczeni niemieccy budowali pojazdy, których głównym napędem były silniki antygrawitacyjne. W 1934 roku zbudowali statek o średnicy 5 metrów o nazwie RFZ-1 (Rundflugzend-1). Pojazd, pilotowany przez Lothara Waiza, wzniósł się na wysokość około 60 metrów. Nie udało się go jednak opanować – rozbił się o ziemię. Pilot przeżył. Później zbudowano ulepszony dysk RFZ-2 o średnicy 20 metrów. Pojazd wykonywał zwroty nie po łuku, ale pod kątem 90, 45 lub 22,5 stopni. To świadczy, że napędem mogła być tylko antygrawitacja – żaden inny napęd nie może spowodować tego rodzaju ewolucji. Były też inne konstrukcje (np. Haunebu). Wspomnieć trzeba o pracach i doświadczeniach prof. Walthera Gerlacha i Wiktora Schaumbergera, którzy konstruowali urządzenie wytwarzające antygrawitację przy pomocy wiru wody. Innym rodzajem silnika grawitacyjnego było urządzenie Viktora Schaubergera, oparte na specjalnie ukierunkowanych wirach wodnych (dysze w kształcie rogów antylopy Kudu). W czasie prób jego pompa - niczym nie zasilana - oderwała się od podłoża i z wielką siłą uderzyła w sufit, rozbijając się doszczętnie. Wynalazł on "spiralę ssącą" i "turbinę ssącą", na których oparte zostały silniki, działające na zasadzie zjawiska implozji. Specjaliści niemieccy zbudowali zresztą inne pojazdy napędzane antygrawitacją, które latały i miały fantastyczne osiągi. Na przykład Haunebu 2 o średnicy 30 metrów rozwijał prędkość 6000 km/godz! A był to rok 1939. Haunebu 3 wykonał w roku 1945 dziewiętnaście lotów próbnych. Haunebu -9 było niewidzialne (podobno). Jeżeli ktoś zainteresowany jest szczególnie tym tematem znajdzie znacznie więcej materiału i informacji w książkach Igora Witkowskiego pt. "Supertajne bronie Hitlera”. Również Bartosz Rdułtowski w nadesłanej mi swojej książce „Syndrom V 7” szeroko opisuje osiągnięcia Niemców w tej dziedzinie. Dla porządku jednak muszę powiedzieć, że pod koniec książki autor podaje w wątpliwość te osiągnięcia. Jak było naprawdę, może dowiemy się kiedyś, a może nigdy. Znając jednak niemiecką gospodarność i oszczędność, nie wydaje mi się, aby wydawali ogromne sumy pieniędzy na mrzonki. A w czasie wojny tysiące ludzi, setki naukowców, całe oddziały wojska i SS oraz ogromne kompleksy przemysłowe zaangażowane były w konstrukcję i produkcję najnowszych broni. Pojazdy antygrawitacyjne z całą pewnością były przedmiotem tych doświadczeń. Po wojnie przejęli ich dorobek Amerykanie i Rosjanie. Co dostali i ile - pozostaje tajemnicą. Haunebu HAUNEBU Haunebu - tajemnice III Rzeszy - UFO |
|
arczi314 dostał 2 podziękowań za ten post. |
|
02-03-2013, 11:54 | #2 |
..:: Klubowicz ::..
Dołączył/a: 12 Feb 2009
Miasto: Katowice
Postów: 5 621
Tematów: 464 Podziękowań: 60 486
THX'ów: 4 719
Wzmianek w postach: 1
Oznaczeń w tematach: 9
Plusów: 67 (+)
|
Odp: Pojazdy antygrawitacyjne ufo czy ludzki twor
Temat rzeka ale nagły skok technologiczny ludzkosci daje do myslenia.
Scena z transformers 1 kto wie ten wie o czym mowie. Ktos cos musiał znalezc albo jakis kontakt?
__________________
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|