Jaki horror najlepszy wedlug was ?
Witam :)
Chcialem zapytać jaki horror najlepszy wedlug was ? :) :piwo: |
Odp: Jaki horror najlepszy wedlug was ?
Ja najbardziej lubię horrory o tematyce spirytystycznej ale inne też ogladam :) Noc, cisza, sam w pokoju i jazda :)
Od siebie daję kilka propozycji, które sam uwielbiam : OBECNOŚĆ WIDMO LŚNIENIE (1980) JEŹDZIEC BEZ GŁOWY SILENT HILL PARANORMAL ACTIVITY KOSZMAR Z ULICY WIĄZÓW (1984) KOBIETA W CZERNI AMITYVILLE DOM W GŁĘBI LASU NAZNACZONY SMAKOSZ MARTWA CISZA DEMON: HISTORIA PRAWDZIWA KOLEKCJONER BLADY STRACH NAZNACZONY:ROZDZIAŁ 2 MOTEL |
Odp: Jaki horror najlepszy wedlug was ?
|
Odp: Jaki horror najlepszy wedlug was ?
The Blair Witch Project
|
Odp: Jaki horror najlepszy wedlug was ?
Udręczeni - bardzo polecam
|
Odp: Jaki horror najlepszy wedlug was ?
Sierociniec ^^
Laleczka Chucky Milczenie owiec można by oglądnąć The ring |
Odp: Jaki horror najlepszy wedlug was ?
Dobre horrory i thrillery:
Sinister Bez litosci Polaczenie polowanie na lowce oczy julii poslancy 2 w imie zemsty cela 211 czarny cadilac panaceum dom na koncu ulicy idealny plan arbitraz porwanie dom z kosci julenka martwe zlo zaginiona szepty dom snow hotel zla puls 2 insanitarium martyrs echo....................itd :P |
Odp: Jaki horror najlepszy wedlug was ?
Udręczeni,Obecność, Szepty ,Rytuał , Kobieta w czerni i Delikatna - jedyne filmy przy których chociaż na moment miałam dreszczyk. I powodowały ,że byłam ciekawa co dalej...Bo tak normalnie to nie boje się oglądać horrorów , nie wywołują u mnie żadnych stanów lękowych. A te wszystkie The Blair Witch Project , Paranormal to ostra kicha . Horror nie tylko ma być straszny, musi trzymać się też logiki , musi wkręcać i powodować emocje i niepewność do samego końca - no i bardzo ważne musi być dobrze zagrany a gra aktorska np: w takim Paranormal to kpina - większość filmu to śmiechu warte . No i gdzie tam mamy w ogóle logikę??? ;p Chyba cała masa naciąganych bzdur :D
|
Odp: Jaki horror najlepszy wedlug was ?
Pluję na twój grób 1 i 2 - piękny film , Srpski Film <3 - nie polecam oglądać normalnym ludziom, REC 1 i 2 kilka fajnych momentów jest ale jako tako dupy nie urywa :D fajny thriller 4 Stopień jak dla mnie klimat fajnie utrzymany i fabuła też dobra :D nie chce mi się więcej szukać po głowie bo za duże widziałem filmów tego typu i większości tytułów nie pamiętam ;p
|
Odp: Jaki horror najlepszy wedlug was ?
Moje ulubione horrory/thrillery:
Czwarty stopień, Shutter Widmo, Wolf Creek, Zejście, Dom woskowych ciał, Martwe zło (2013), Rytuał, Diabeł, Nienarodzony, Martyrs. Skazani na strach, Dziewczyna z sąsiedztwa (2007), Piła (2004) , Pod moją skórą (2002) , Chained (2012), La Cara oculta (2011), Bez litości (2010) , Frozen (2010), Sierota (2009) , Megan Is Missing (2011), Zejście 2 (2009) , Ostatni dom po lewej (2009) , The Collector (2009), Nocny pociąg z mięsem (2008) , Amerykańska zbrodnia (2007) , Oni (2006) , Droga bez powrotu 2 (2007) , Lustra (2008) , Piła III (2006) , Mroźny wiatr (2007) , Mroczna kraina (2009) , Dead Silence (2007), Autostopowicz (2007) , 1408 (2007), Porzuceni (2006) , Teksańska masakra piłą mechaniczną: Początek (2006) , Silent Hill (2006), Kłamstwo (2005) , Blady strach (2003) , May (2002), Śmiertelna gorączka (2002) , Teksańska masakra piłą mechaniczną (2003) , Dagon (2001), Prześladowca (2001) , Bunkier (2001) , Martwe zło 2 (1987) , Koszmar z ulicy Wiązów 3: Wojownicy snów (1987) , Cube (1997), I Spit on Your Grave 2 (2013), Dark Skies (2013), Sinister (2012), Mama (2013), The Tunnel (2011), Napaść (2010) , The Woman (2011), Dom na końcu ulicy (2012) , Pogrzebany (2010) , Lęk wysokości (2009) , I zapadła ciemność (2010) , Klinika (2010) , Nie bój się ciemności (2010) , Dom w głębi lasu (2012) , Paranormal Activity (2007), Koszmar z ulicy Wiązów (2010) , Snuff 102 (2007), Eden Lake (2008), Frontiere(s) (2007), Cierń (2008) , Ruiny (2008) , Najście (2007) , Ofiara spełniona (2007) , Ostatni postój (2006) , Transsiberian (2008), Hostel, część II (2007) , Nieznajomi (2008) , Hostel (2005), Mgła (2007) , Izolacja (2005) , Kiedy dzwoni nieznajomy (2006) , Autopsy (2008), Katakumby (2007) , Wzgórza mają oczy (2006) , Dark Water - Fatum (2005) , Lęk (2004) , Droga śmierci (2003) , Klątwa Ju-on (2002) , Dom szaleńców (2004) , Świt żywych trupów (2004) , Smakosz 2 (2003) , The Ring (2002) , Statek widmo (2002) , Candyman (1992), Smętarz dla zwierzaków (1989) , Coś (1982) , Człowiek widmo (2000) , Grave Encounters (2011), Naznaczony: Rozdział 2 |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:12 . |
Oprogramowanie Forum: vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.
User Alert System provided by
Advanced User Tagging v3.2.8 (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.