PDA

Przejdź do pełnej wersji tego Forum : Wymiana telefonu w ramach gwarancji. Po jakim czasie?


mmichal3kk
29-05-2015, 18:50
Witam. Mam nieprzyjemna sytuacje wysyłać telefon do serwisu po raz 2 z powodu usterki ekranu (powidok po poprzednich ekranach) no i tutaj moje pytanie. Po ilu nieudanych naprawach mogę zadać wymiany telefonu na nowy? Niestety nie mogę nic na ten temat znaleźć.

кмıесıυ
29-05-2015, 19:28
Jaki dokładnie to serwis?

mmichal3kk
29-05-2015, 19:31
Serwis to LG Mława :)

---------- Post added 29-05-2015 at 20:34 ----------

Serwis LG Mława. Ekran mam wrażenie, że po miesiącu użytkowania nie łapie tak dobrze dotyku w górnej części i go gubi. Nie mam pewności, czy jak znów wyślę, to mi to zrobią. Telefon miał wymieniany ekran, wszystko było ok, a po tygodniu pojawił się powidok. Niestety tych telefonów już nie produkują (Nexus 4) więc nie wiem jak to będzie wyglądać w razie wymiany. Na fakturze z Orange mam napisane, że wartość telefonu to 2400. Oczywiście wiem, że nie jest tyle wart ale nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie przy wymianie telefonu przez serwis.

I Am Rock!
29-05-2015, 21:01
po 3 nieudanej naprawie masz prawo odzyskać pieniądze.

mmichal3kk
29-05-2015, 21:24
Ok, dziękuję za odpowiedź :)

кмıесıυ
30-05-2015, 14:53
Jest to autoryzowany serwis producenta LG. Zgodnie z obowiązującymi normami jesteś uprawniony do zażądania wydania nowego telefonu. Dokładnie jednak nie jest to odzwierciedlone w praktyce, dlatego najlepiej skonsultuj się z obsługą LG Group celem uzyskania informacji. Zapewne wiem, że w tym procederze niezbędne będzie sporządzenie odpowiedniego pisma z notą o dostarczeniu nowego sprzętu.