4CLUBBERS.PL - Zobacz Pojedynczy Post - Sprzęt Komputer, podzespoły do tworzenia, Propozycje
Zobacz Pojedynczy Post
Stary 07-08-2014, 19:35   #13
Skillstorm
..:: Klubowicz ::..
  
 
Skillstorm's Avatar
 
Dołączył/a: 06 Dec 2008
Miasto: Kraków
Postów: 1 319
Tematów: 162
Podziękowań: 367
THX'ów: 1 538
Wzmianek w postach: 42
Oznaczeń w tematach: 2
Plusów: 11 (+)
Skillstorm 11
Odp: Komputer, podzespoły do tworzenia, Propozycje

Cytat:
Napisał Estrax Zobacz post
Jest minimalnie tańszy, ale nie bez powodu - jest też wyraźnie wolniejszy i ma zauważalnie mniejszą żywotność. Coś za coś, albo chcesz coś dobrego, albo ciut tańszego i już nie tak dobrego. MX100 zapchany do 80-85% ma zapis na poziomie przeciętnego dysku HDD. Samsungi nie cierpią na taką przypadłość.
W przypadku SSD prędkość nie odgrywa już takiego znaczenia bo i tak będzie dużo szybciej niż na zwykłym dysku a autorowi tutaj zależy by się zmieścić w kasie Crucial udziela gwarancjie na 5 lat przy 40gb zapisu dziennie bodajże. Zapisujesz tyle dziennie ? jeśli tak jestem ciekaw co robisz z tym kompem

Cytat:
Napisał Estrax Zobacz post
Oczywiście, ale tylko w te mniej wymagające i to trzeba podkreślić. Poza tym granie przy rozsądnej rozdzielczości (1920x1080 lub 2560x1440) w cokolwiek na iGPU jest bez sensu, nie ma co oczekiwać komfortowej rozgrywki i rozsądnych detali.
Poza tym, iGPU niepotrzebnie zwiększa ilość operacji wykonywanych przez CPU, podnosi jego temperaturę (przy porządnym coolerze różnica nie będzie jakaś drastyczna) i zapycha RAM przez alokację VRAMu.
Autor określił że chce kompa do muzyki oraz i tutaj uwaga bo może przegapiłeś OKAZJONALNEGO grania. HD 4600 tutaj się sprawdzi po obniżeniu detali lub rozdziałki. Monitor 2k ? Prosze Cię. Nie w tych pieniądzach. A Grafike Zawsze można dokupić potem lepszą. Zresztą przy twoim podejściu to pasowało by zainwestować w topowy i7 oraz 780 Ti w Sli.

Cytat:
Napisał Estrax Zobacz post
Jest ich przynajmniej kilkadziesiąt, a jakość niektórych z nich jest całkiem niezła. Aktualnie duży wkład w rozwój tej sceny mają firmy takie jak Propellerhead czy Avid i będąc ich klientem można mieć dostęp do tego typu materiałów. Druga sprawa, część pluginów firmy UAD można też uruchomić na GPU. Warto też wspomnieć, że nie ma problemu, by GPU przy pracy z audio wykorzystać w trochę inny sposób niż do coprocessingu efektów.
Podaj prosze konkretne linki tak jak ja w tamtym temacie zamiast rzucać ogólnikami bez pokrycia. Na dzień dzisiejszy wykorzystywanie GPU do obliczeń efektów to tylko ciekawostka i nic więcej. Co innego ma się w renderowaniu grafiki ale my mówimy o produkcji muzycznej.
__________________
Skillstorm jest offline   Reply With Quote
Użytk. którzy podziękowali Skillstorm za ten post: