4CLUBBERS.PL - Zobacz Pojedynczy Post - Sprzęt Komputer do pracy w DAWie
Wątek: Sprzęt Komputer do pracy w DAWie
Zobacz Pojedynczy Post
Stary 19-02-2013, 15:54   #13
Marcinkiewicz86
..:: true Member ::..
  
 
Marcinkiewicz86's Avatar
 
Dołączył/a: 04 Mar 2009
Miasto: Poznań
Wiek: 37
Postów: 2 168
Tematów: 9
Podziękowań: 207
THX'ów: 1 974
Imię: Marcin
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 53 (+)
Marcinkiewicz86 53
Odp: Komputer do pracy w DAWie

Cytat:
Napisał Victor Teeg Zobacz post
Cześć Clubbersi

W związku z tym iż spalił mi się dysk w mojej PRLowskiej stacjonarce postanowiłem poskładać coś nowego. Wiem, że było miliony tematów, aczkolwiek czytając je nie mogłem się na nic zdecydować, ponieważ jestem laikiem w tej dziedzinie. Głównym celem komputera będzie produkcja muzyki. Dawem raczej będziej FL Studio. Żadne gry mnie nie interesują, aczkolwiek fajnie by było gdybym mógł na nim oglądnąć jakiś film w jakości nie najgorszej (chodzi o karte graficzną). Nie chce mega, super maszyny, która pociągnie mi x kanałów na mixerze. Chce komputer na którym swobodnie będę mógł pracować i nie będę musiał się przejmować tym czy layerując 3 dźwieki mi się zatnie. Chciałbym, aby płyta główna miała 4 sloty na RAMy, abym mógł mieć w zanadrzu miejsce na nowe, gdybym zauważył iż np 4gb nie wystarcza. Z góry mówię iż słabo siedzę w tym temacie i liczę w 100% na Was. Fundusz jakim dysponuje to jakże zawrotna suma 1300zł

Zapomniałem dodać, że posiadam obudowę i napędy :D

Czy taki zestaw da rade?
Gigabyte GA-970A-D3
ATI RADEON GIGABYTE HD4870 1GB GDDR5
AMD PHENOM 2 QUAD 955 Black X4 3.2GHz
SAMSUNG HD502IJ 500GB SATA
Kingston 4GB (2X2GB) 1600MHz DDR3 KHX1600C9AD3B1K2
Zasilacz OCZ CoreXStream 500W ATX PFC BOX 120mm
Ja napisze od siebie..skoro myślisz poważnie o pracy w DAW to zwróć większą uwagę na jednostkę centralna..procesor, pamięć, płyta..
To jest podstawa..nie wcale grafika czy dysk..