Cytat:
Napisał djmatti91
Nie jest to bol, jezeli tobie odpowiada takie auto to ok. Preferencje są różne ja tam osobiście uwzględniam klasę min. średnia.
|
Co masz dokładniej na myśli klasa średnia ?
Jaką cenę musiałbym mieć by np kupić takie Toledo w średnio dobrej jakości, tzn. wiedząc że będzie chodziło i miało wygląd, -z tym "chodziło" to tak z dystansem bo wiadome że stan silnika ciężko wyczuć.
Cytat:
Miałem zafirę 2.0 w dislu (w sumie to nadal jest w rodzinie na tym samym podwórku) auto nigdy nie odmówiło posłuszeństwa, palila zawsze i nadal to robi majac na liczniku (realne) troche ponad 200kkm i jeszce oryginalne swiece zarowe To bylo njamniej awaryjne auto jakie mialem do tej pory, tyle ze to byla wersja 82km, extra plusem jestto ze jest lancuch na rzrzadzie. Takze.. ile uzytkoników tyle opinie bo kazdy inaczej traktuje auto, czego innego leje. Fakt jest taki ze diesle stargo typu sa ok bo te nowe wyposazone w filtry dpf etc etc to nie koniecznie, mam teraz zafire b 1.9 cdti wiec wiem co mowie.. ale mam nadzieje ze po trwajacym zabiegu usuwania filtra DPF auto bedzie rownie niezawodne.
|
Zafiry te starsze modele bodajże ok 2000r to pamiętam że chodziły i chodzą dobrze.
Co do bajerów w dieslach typu tego filtra to szukam właśnie bez takich bajerów, bo wiem jakie koszty usuwania, regeneracji i naprawy są.
Cytat:
Wracajac jeszcze do passata i a4 - wada jest w nim zawieszenie posiadajace aluminiowe elementy, ale raczej nie ma sie tym co zamartwiac.
a cordoba??
|
Pasek B5 średnio widzę, to auto wydaje mi się dość głośne chyba że 130KM kombi po lifcie takie są.
Zawieszeniem się nie martwię bo wiem że takie zawieszenia trochę sobie wytrzymują
Cordoba, zależnie która wersja, te starsze odpadają.