4CLUBBERS.PL - Zobacz Pojedynczy Post - Kluby dyskryminują mężczyzn! Polki bawią się za darmo
Zobacz Pojedynczy Post
Stary 27-02-2011, 11:28   #15
PlejMajStajl
..:: Klubowicz ::..
  
 
PlejMajStajl's Avatar
 
Dołączył/a: 08 Nov 2009
Miasto: lubelskie
Postów: 2 096
Tematów: 81
Podziękowań: 899
THX'ów: 2 455
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 92 (+)
PlejMajStajl 92

Nagrody Użytkownika

Odp: Kluby dyskryminują mężczyzn! Polki bawią się za darmo

Cytat:
Napisał yolka Zobacz post
Panowie spójrzcie na to z drugiej strony ile możecie zaoszczędzić biorąc kobietę do klubu, bynajmniej o połowę mniejszy wydatek. Ogólnie odkąd pamiętam zazwyczaj tak było, że kobietki miały ulgę, a co do stadionów to zachęta niewiele kobiet chodzi na mecze - znam to bo pracuję jako ochroniarka na stadionach naprawdę jest ich mało
hehe, a kto bierze kobiete do klubu ? Poza tym, jak już idziesz z kobietą do klubu to nie wydajesz 100zł na alko, bo po co zalewać pałe jak się idzie z panienką na balet ? Ja tego nie ogarniałem i nigdy nie będe ogarniał jak tak można, że idzie koleżka z panną na balet, on naje*** gdzieś lata, ona naje*** w innym miejscu też świata nie ogarnia hahah ; ) Więc te 10zł za wejściówkę krzywdy nikomu by nie zrobiło jakby zapłaciło się za panienke Zresztą nie zawsze sie płaci za panne, bo niektóre są tak "honorowe", że nie dadzą Ci, żebyś kupił im wejściówke, tylko same sobie kupują

I co do tego, że jakby dziewczyn nie było, to by faceci sami się bawili... Na podstawie piątkowej imprezy w Soundbarze mogę stwierdzić, że nie jest to prawda. Z tego względu, że tak jak pisałem, 7 na 10 osób to były panienki , wejściówka była po 15zł i pewnie panienki się zastanawiały, co się dzieje, że facetów tak mało na imprezie ? Od czasu do czasu jakieś promo dla facetów by się przydało, nawet na barze czy coś... Wiadomo, że faceci więcej kasy na alko zostawią w barze jak dziewczyny...
__________________
PlejMajStajl jest offline   Reply With Quote