Pioneer CDJ-200 - Forum 4CLUBBERS.PL
Wróć   4CLUBBERS.PL > Forum Producentów muzycznych / Strefa dja > DJ Zone - Dyskusje > DJ Zone - Pomoc

Szczegóły wątku: Autorem wątku jest: D-Paul
Temat ma 75 komentarzy i 38859 odwiedzin. Ostatni komentarz napisano 07-11-2017 (08:40).

Tags:


Lista oznaczonych użytkowników


Pioneer CDJ-200


zobacz także:

« Stanton str8-150 st-150 lub REGULAMIN DZIAŁU DJ Pomoc »
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-07-2010, 22:31   #1
..:: Klubowicz ::..
  
 
D-Paul's Avatar
 
Dołączył/a: 19 Jan 2007
Miasto: Biała Podlaska
Wiek: 32
Postów: 736
Tematów: 124
Podziękowań: 508
THX'ów: 1 370
Tematy Tygodnia: 0
Nominacje T.T. : 15
Wzmianek w postach: 2
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 24 (+)
D-Paul 24
Pioneer CDJ-200

PIONEER CDJ-200



Dane:



* MPEG-1 częst. próbkowania 32-320Kbps

* Rozdielczość: 32kHz, 44.1kHz, 48kHz

* MPEG-2 częst. próbkowania 16-160Kbps

* Rozdzielczość: 16kHz, 22.05kHz, 24kHz

* Maksymalny numer pliku: 999

* Zakres regulacji tempa: 6, 10, 16 %

* Funkcja Master Tempo

* Automatyczny licznik BPM

* Funkcja Beat Loop

* Wyjście słuchawkowe

* Przeszukiwanie plików i folderów Mp3

* Cyfrowe wyjście dla Mp3

* Podświetlany napęd typu slot-in


I coś ode mnie

Posiadam 2 sztuki tego odtwarzacza od 2 lat, użytkowałem i użytkuję do dnia dzisiejszego zarówno w domu jak i na imprezach, posiadają podstawowe funkcje i mniej wymagającym użytkownikom z pewnością wystarczą, z laserami nie miałem do tej pory problemu, czytają płytki bezproblemowo. Z mp3 radzą sobie bardzo dobrze jeżeli nie są to pliki VBR. Jeżeli chodzi o joga na którego tak wiele osób narzeka to jest to kwestia przyzwyczajenia. Sam miałem z tym drobny problem na początku przesiadając się z RMP-2
A więc jeżeli szukasz odtwarzaczy trwałych w średnim przedziale cenowym to CDJ-200 jest dla Ciebie Jeżeli macie pytania chętnie odpowiem
__________________
D-Paul jest offline   Reply With Quote
D-Paul dostał 13 podziękowań za ten post.
Twoja reklama w tym miejscu - już od 149 PLN rezerwuj termin, tel.669488725, gg:3576096.

4Clubbers Hit Mix Team presents


Stary 06-07-2010, 10:22   #2
..:: Klubowicz ::..
  
 
Dj Matias's Avatar
 
Dołączył/a: 15 Aug 2008
Miasto: Kutno woj. Łódzkie
Postów: 1 750
Tematów: 286
Podziękowań: 2 284
THX'ów: 3 020
Imię: Maciej
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 59 (+)
Dj Matias 59
Odwiedź profil Dj Matias na Facebook Odwiedź profil Dj Matias na Youtube
Odp: [5.07.10] RECENZJA: Pioneer CDJ-200

zamowilem jeden player do klubu i mam nadzieje ze sie nie zawiode chociaz oprocz tego joga nie spotkalem sie ze zlymi opiniami ale jak pelikanku napisales, jog to kwestia przyzwyczajenia
__________________
Dj Matias jest offline   Reply With Quote
Użytk. którzy podziękowali Dj Matias za ten post:
Stary 06-07-2010, 12:42   #3
..:: Klubowicz ::..
  
 
Microtek's Avatar
 
Dołączył/a: 03 Jan 2008
Miasto: Mielec
Postów: 1 173
Tematów: 91
Podziękowań: 1 944
THX'ów: 729
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 67 (+)
Microtek 67
Odp: [5.07.10] RECENZJA: Pioneer CDJ-200

Do wszystkiego można się przyzwyczaić jeśli chodzi o joga, grałem kilka razy
i również skusiłem się na w.w odtwarzacze, czekam aż przyjdą do mnie . Postawiłem na ten model bo poprostu nie potrzeba mi zbędnych bajerów itd, ogólnie według mnie wart jest swojej ceny
Microtek jest offline   Reply With Quote
Użytk. którzy podziękowali Microtek za ten post:
Stary 07-07-2010, 15:37   #4
DJ/Resident
  
 
greg_'s Avatar
 
Dołączył/a: 13 Jun 2009
Miasto: Zakopane / NT
Wiek: 34
Postów: 2 412
Tematów: 342
Podziękowań: 2 436
THX'ów: 8 190
Imię: Grzesiek
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 110 (+)
greg_ 110greg_ 110

Nagrody Użytkownika

Odp: [5.07.10] RECENZJA: Pioneer CDJ-200

Przez ponad rok używałem w klubie i musze powiedziec wbrew krążącym w internecie ze jest naprawde rewelacyjny (teraz zamieniłem na 800, ale gdybym nie miał kasy to na bank dalej by stały umnie na biurku i dalej zarabiały na siebie). Nie przytrafiła sie zadna, ale to zadna usterka. Płyty czyta naprawde bezproblemowo i naprawde szybko, plusem jest takze szeroki zakres ustawienia tempa z dokladnoscia do 0,01% jesli dobrze pamietam, dzieki czemu mozna naprawde dokładnie dostosowac tempo i spokojnie trzaskac pozadnie długie miksy.
Największa wada (nawet sam z tej opcji nie korzystałem, ale jesli jest powinna dzialac poprawnie) to wczytywanie plików mp3. Jest to naprawde niemiła niespodzianka gdy po wrzuceniu płyty mp3 nie mozna zlapac punktu cue. Ale i tak 99% ludzi gra z audioCD. Wytrzymałość przycisków play/pause oraz cue jest naprawde dobra. Po roku "wcisnał" mi sie cue i dwa play'e ale w niczym to nie przeszkadzało w uzytkowaniu - nadal pieknie i szybko lapal punkty cue, tak samo szybko startował.

Wiele osob ma zastrzezenia do joga, szczerze powiem nie wiem dla czego. Przesiadlem sie na ten model ze starszego brata 100s i nie odczuwałem zadnej róznicy - tarcza joga podobno sie wyciera, moge wstawic zdjecia poltorarocznego playera macanego przez gro ludzi i nie ma na nim najmniejszej ryski - jednym slowem jak ktos nie szanuje, to sila rzeczy sprzet sie niszczy.

Na koniec. Jak najbardziej pozytywny model od pionka - szczególnie do domu, ale i do klubu. Wytrzymalosc starszego brata + duzo ladniejszy desig!

Polecam i pozdrawiam.
greg_ jest offline   Reply With Quote
greg_ dostał 6 podziękowań za ten post.
Stary 07-07-2010, 18:02   #5
..:: Klubowicz ::..
  
 
D-Paul's Avatar
 
Dołączył/a: 19 Jan 2007
Miasto: Biała Podlaska
Wiek: 32
Postów: 736
Tematów: 124
Podziękowań: 508
THX'ów: 1 370
Tematy Tygodnia: 0
Nominacje T.T. : 15
Wzmianek w postach: 2
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 24 (+)
D-Paul 24
Odp: [5.07.10] RECENZJA: Pioneer CDJ-200

Cytat:
Napisał GregZakopane Zobacz post
Płyty czyta naprawde bezproblemowo i naprawde szybko, plusem jest takze szeroki zakres ustawienia tempa z dokladnoscia do 0,01% jesli dobrze pamietam, dzieki czemu mozna naprawde dokładnie dostosowac tempo i spokojnie trzaskac pozadnie długie miksy.
Największa wada (nawet sam z tej opcji nie korzystałem, ale jesli jest powinna dzialac poprawnie) to wczytywanie plików mp3. Jest to naprawde niemiła niespodzianka gdy po wrzuceniu płyty mp3 nie mozna zlapac punktu cue. Ale i tak 99% ludzi gra z audioCD.
Dokładność 0,02% przy zakresie 6% i 0,05% przy zakresie 10% i 16%. Puktu CUE nie ustawisz na plikach mp3 VBR. Z innymi współpraca jest taka sama jak na audio
__________________
D-Paul jest offline   Reply With Quote
Stary 07-07-2010, 18:12   #6
DJ/Resident
  
 
greg_'s Avatar
 
Dołączył/a: 13 Jun 2009
Miasto: Zakopane / NT
Wiek: 34
Postów: 2 412
Tematów: 342
Podziękowań: 2 436
THX'ów: 8 190
Imię: Grzesiek
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 110 (+)
greg_ 110greg_ 110

Nagrody Użytkownika

Odp: [5.07.10] RECENZJA: Pioneer CDJ-200

Cytat:
Napisał D-Paul Zobacz post
Dokładność 0,02% przy zakresie 6% i 0,05% przy zakresie 10% i 16%. Puktu CUE nie ustawisz na plikach mp3 VBR. Z innymi współpraca jest taka sama jak na audio
wiedziałem że zakres uskoku jest naprawde mały i bardzo dokładny

co do mp3 - wiem o tym ze vbr nie chce łapać, ale jest to jednak nie poręczne bo trzeba sprawdzać każdą mp3 czy to jest, czy nie jest vbr.
Ale dla chcącego nic trudnego. Ja nie uzywalem mp3 wiec az takie uciazliwie nie bylo, kiedys tylko dla proby chcialem sprawdzic jak to mp3 sie sprawuje. Jednak preferuje cały czas audioCd


Pozdrawiam.

greg_ jest offline   Reply With Quote
Stary 19-09-2010, 08:00   #7
..:: Mlody Klubowicz ::..
  
 
Marisoli's Avatar
 
Dołączył/a: 04 Oct 2009
Miasto: Koszalin/Lublin/Tomaszów Lubelski/ TREWIR niemieckie państwo
Wiek: 43
Postów: 1 678
Tematów: 47
Podziękowań: 1 695
THX'ów: 2 068
Imię: RAFAŁ
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 82 (+)
Marisoli 82
Odp: RECENZJA: Pioneer CDJ-200

Cytat:
Wiele osob ma zastrzezenia do joga, szczerze powiem nie wiem dla czego. Przesiadlem sie na ten model ze starszego brata 100s i nie odczuwałem zadnej róznicy
Jog w 200 jest sporo gorszy od tego w cdj100s z tej przyczyny że ma o 5 punktów kontaktowych mniej niż w cdj100s i troszkę wolniej reaguje ale to jest kwestia wyczucia , no i nie wiem czemu pionier nie zadbał w cdj200 o porządne MP3 gdyż zastosowany jest ten sam czytnik optyczny w cdj100s jak i cdj800mk2 a jest to dwy1069.Tak naprawdę to jest czytnik cd i dvd wiedz nie rozumiem dlaczego cdj200 zostało tak spieprzone przez pionka .
Mało tego jeśli wam padnie w powyższych odtwarzaczach laser nie dajcie się zrobić w wymianę całego mechanizmu wraz z laserem za ok 460zł( niby najłatwiejsza opcja dla serwisanta) gdyż sam element optyki czyli laser dwy1069 kosztuje w granicach od 45 do 115zł droższego nie spotkałem ale z wymianą jest troszkę zabawy.Dokładnie wymiana w serwisie i ustawienie fobi,trbl,trga i foga kosztuje ok 150zł . Kto zapłacił więcej dał się naciągnąć .

Taka mała rada dla posiadaczy.
Marisoli jest offline   Reply With Quote
Marisoli dostał 3 podziękowań za ten post.
Stary 20-11-2010, 16:43   #8
..:: Mlody Klubowicz ::..
  
 
makaveli14's Avatar
 
Dołączył/a: 14 Dec 2008
Miasto: kuj-pom
Wiek: 32
Postów: 201
Tematów: 24
Podziękowań: 56
THX'ów: 80
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 8 (+)
makaveli14 8
Odp: RECENZJA: Pioneer CDJ-200

Cytat:
Napisał Marisoli Zobacz post
Jog w 200 jest sporo gorszy od tego w cdj100s z tej przyczyny że ma o 5 punktów kontaktowych mniej niż w cdj100s i troszkę wolniej reaguje ale to jest kwestia wyczucia , no i nie wiem czemu pionier nie zadbał w cdj200 o porządne MP3 gdyż zastosowany jest ten sam czytnik optyczny w cdj100s jak i cdj800mk2 a jest to dwy1069.Tak naprawdę to jest czytnik cd i dvd wiedz nie rozumiem dlaczego cdj200 zostało tak spieprzone przez pionka .
Mało tego jeśli wam padnie w powyższych odtwarzaczach laser nie dajcie się zrobić w wymianę całego mechanizmu wraz z laserem za ok 460zł( niby najłatwiejsza opcja dla serwisanta) gdyż sam element optyki czyli laser dwy1069 kosztuje w granicach od 45 do 115zł droższego nie spotkałem ale z wymianą jest troszkę zabawy.Dokładnie wymiana w serwisie i ustawienie fobi,trbl,trga i foga kosztuje ok 150zł . Kto zapłacił więcej dał się naciągnąć .

Taka mała rada dla posiadaczy.

z tą sama niby optyką sie nie zgodze laser z cdj100s jest taki sam jak w cdj-500mk1
wiec laser z cdj100s nie pasuje do cdj200 cdj800 itd...
makaveli14 jest offline   Reply With Quote
Stary 26-11-2010, 11:02   #9
..:: Mlody Klubowicz ::..
  
 
Dołączył/a: 31 Mar 2010
Miasto: Poznań
Postów: 498
Tematów: 32
Podziękowań: 1 007
THX'ów: 301
Imię: Andrzej
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 33 (+)
Andzelo 33
Odp: RECENZJA: Pioneer CDJ-200

grałem na nich pół roku troche te yogi mnie zawiodły i VBR nie czyta tak pozatym ok
Andzelo jest offline   Reply With Quote
Stary 19-12-2010, 20:18   #10
..:: Mlody Klubowicz ::..
  
 
AndreVerbov's Avatar
 
Dołączył/a: 27 Jan 2007
Miasto: Wrocław
Postów: 662
Tematów: 63
Podziękowań: 1 823
THX'ów: 310
Imię: Robert
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 32 (+)
AndreVerbov 32
Odp: RECENZJA: Pioneer CDJ-200

Jogi sa straaaaaaaaaaaaszne.. Jesli ktos nie gral w ogole to bedzie mial spore problemy z ogarnieciem.. Trzeba leciutko dotykac bo inaczej rozjedzie sie w cztery dupy
Mam pytanie do bardziej zaznajomionych z pojeciem DVS..
Mianowicie nie dzialaja mi plytki Traktor Scratch z zadnym programem. Interface to Maya44 USB. Spotkal sie ktos z czyms takim? Dziala tylko play, a zatrzymac sie juz nie chce i wrocic do poczatku :/
__________________
AndreVerbov jest offline   Reply With Quote
Odpowiedz
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz pisać w nowych tematach
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączony
UśmieszkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony


Administracja serwisu 4Clubbers.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum.
Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karna lub cywilna.
Jeżeli zauważyłeś post/temat który jest niezgodny z polskim prawem proszę zaraportować go poprzez klikniecie
Jeżeli nie chcesz aby pojawiła się na forum twoja produkcja napisz to nam "Privacy Policy"
W celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w ramach niniejszej witryny stosowane są pliki cookies, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:05 .


Oprogramowanie Forum: vBulletin
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.2.8 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2022 DragonByte Technologies Ltd.
-->