|
Home | ZAREJESTRUJ SIĘ !! | Zmień nick | FAQ | Grupy Społecznościowe | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Szczegóły wątku: Autorem wątku jest: Bartek Temat ma 153 komentarzy i 109013 odwiedzin. Ostatni komentarz napisano 08-08-2015 (17:25). |
Zobacz wyniki ankiety: Czy tutorial był użyteczny ? | |||
Tak, zdecydowanie mi pomógł |
![]() ![]() ![]() ![]() |
279 | 78.37% |
Średnio na jeża |
![]() ![]() ![]() ![]() |
47 | 13.20% |
Nie, nie dowiedziałem się niczego nowego |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 2.53% |
Nie, jest bezużyteczny |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 5.90% |
Głosujących: 356. Nie możesz głosować w tej sondzie |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#151 |
Dance Music Aristocracy
![]() |
Odp: Mixowanie kluczem czyli jak robić czyste i płynne mixy
Bardzo dobrze - sam przesiadłem się na rekordboxa z Mixed in Key, jednak jeśli wcześniej używałeś systemu Camelot Wheel możesz mieć problem. Ja system z Mixed in Key lubiłem tak bardzo, że po przeanalizowaniu utworu w rekordboxie edytuję go sobie wg. tabelki na ten camelotowy (niestety w rekordboxie domyślnie go nie ma, jednak program ma tak wiele plusów, że i tak wygrywa). Mam to zapisane w WordPadzie i zmiana kluczy na Camelota trwa chwilkę. Poza miksowaniem standardowym ( 1A - 2A - 2B - 3B - 3A etc...) polecam łączenie np. F minor (4A) z F major (7B) czy G minor (6A) z G major (9B). Dla zainteresowanych:
01A - Abm (A-flat minor) 01B - B (B major) 02A - Ebm (E-flat minor) 02B - F# / Gb (F-sharp major) 03A - Bbm (B-flat minor) 03B - Db (D-flat major) 04A - Fm (F minor) 04B - Ab (A-flat major) 05A - Cm (C minor) 05B - Eb (E-flat major) 06A - Gm (G minor) 06B - Bb (B-flat major) 07A - Dm (D minor) 07B - F (F major) 08A - Am (A minor) 08B - C (C major) 09A - Em (E minor) 09B - G (G major) 10A - Bm (B minor) 10B - D (D major) 11A - F#m / Gbm (F-sharp minor) 11B - A (A major) 12A - Dbm (D-flat minor) 12B - E (E major) |
![]() |
![]() |
Użytk. którzy podziękowali MKL. za ten post: |
|
![]() |
#152 | |
..:: true Member ::..
![]() |
Odp: Mixowanie kluczem czyli jak robić czyste i płynne mixy
Cytat:
![]() A i mam jeszcze pytanie nie wiecie może, jeśli dodam do utworu np. 1 BPM, to tonacja o ile się zmienia? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
..:: true Member ::..
![]() Dołączył/a: 18 Nov 2013
Miasto: Polska
Postów: 261
Tematów: 5 Podziękowań: 93
THX'ów: 15
Imię: Rafał
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 17 (+)
![]() |
Odp: Mixowanie kluczem czyli jak robić czyste i płynne mixy
W VDJ tonacja pokazuje się w takim zapisie np. C#m lub Cm. Wyjaśni mi ktoś różnicę pomiędzy tymi dwoma tonacjami ? Czy chodzi o to że C#m to skala durowa a Cm molowa ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
..:: true Member ::..
![]() |
Odp: Mixowanie kluczem czyli jak robić czyste i płynne mixy
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
[Opis] Podstawy obsługi FL --> Od zera ! | GitBoy | Tutorials | 0 | 29-07-2010 00:32 |