4CLUBBERS.PL

4CLUBBERS.PL (http://www.4clubbers.com.pl/)
-   Tutoriale (http://www.4clubbers.com.pl/tutoriale/)
-   -   Mixowanie kluczem czyli jak robić czyste i płynne mixy (http://www.4clubbers.com.pl/tutoriale/579007-mixowanie-kluczem-czyli-jak-robic-czyste-i-plynne-mixy.html)

MKL. 28-07-2015 16:29

Odp: Mixowanie kluczem czyli jak robić czyste i płynne mixy
 
Cytat:

Napisał Solax (Post 6380875)
jak ma się sprawa z analizowaniem kluczy na rekordboxie? dobrze pokazuje? ;)

Bardzo dobrze - sam przesiadłem się na rekordboxa z Mixed in Key, jednak jeśli wcześniej używałeś systemu Camelot Wheel możesz mieć problem. Ja system z Mixed in Key lubiłem tak bardzo, że po przeanalizowaniu utworu w rekordboxie edytuję go sobie wg. tabelki na ten camelotowy (niestety w rekordboxie domyślnie go nie ma, jednak program ma tak wiele plusów, że i tak wygrywa). Mam to zapisane w WordPadzie i zmiana kluczy na Camelota trwa chwilkę. Poza miksowaniem standardowym ( 1A - 2A - 2B - 3B - 3A etc...) polecam łączenie np. F minor (4A) z F major (7B) czy G minor (6A) z G major (9B). Dla zainteresowanych:

01A - Abm (A-flat minor)
01B - B (B major)
02A - Ebm (E-flat minor)
02B - F# / Gb (F-sharp major)
03A - Bbm (B-flat minor)
03B - Db (D-flat major)
04A - Fm (F minor)
04B - Ab (A-flat major)
05A - Cm (C minor)
05B - Eb (E-flat major)
06A - Gm (G minor)
06B - Bb (B-flat major)
07A - Dm (D minor)
07B - F (F major)
08A - Am (A minor)
08B - C (C major)
09A - Em (E minor)
09B - G (G major)
10A - Bm (B minor)
10B - D (D major)
11A - F#m / Gbm (F-sharp minor)
11B - A (A major)
12A - Dbm (D-flat minor)
12B - E (E major)

Solax 29-07-2015 13:51

Odp: Mixowanie kluczem czyli jak robić czyste i płynne mixy
 
Cytat:

Napisał MKL. (Post 6381273)
Bardzo dobrze - sam przesiadłem się na rekordboxa z Mixed in Key, jednak jeśli wcześniej używałeś systemu Camelot Wheel możesz mieć problem. Ja system z Mixed in Key lubiłem tak bardzo, że po przeanalizowaniu utworu w rekordboxie edytuję go sobie wg. tabelki na ten camelotowy (niestety w rekordboxie domyślnie go nie ma, jednak program ma tak wiele plusów, że i tak wygrywa). Mam to zapisane w WordPadzie i zmiana kluczy na Camelota trwa chwilkę. Poza miksowaniem standardowym ( 1A - 2A - 2B - 3B - 3A etc...) polecam łączenie np. F minor (4A) z F major (7B) czy G minor (6A) z G major (9B). Dla zainteresowanych:

01A - Abm (A-flat minor)
01B - B (B major)
02A - Ebm (E-flat minor)
02B - F# / Gb (F-sharp major)
03A - Bbm (B-flat minor)
03B - Db (D-flat major)
04A - Fm (F minor)
04B - Ab (A-flat major)
05A - Cm (C minor)
05B - Eb (E-flat major)
06A - Gm (G minor)
06B - Bb (B-flat major)
07A - Dm (D minor)
07B - F (F major)
08A - Am (A minor)
08B - C (C major)
09A - Em (E minor)
09B - G (G major)
10A - Bm (B minor)
10B - D (D major)
11A - F#m / Gbm (F-sharp minor)
11B - A (A major)
12A - Dbm (D-flat minor)
12B - E (E major)

Ostatnio sobie słuchałem seta Axwella i Ingrosso z Tomorrowland i faktycznie oni tak miksowali tzn. dla przykładu G minor z G major i wychodziło to okej :)
A i mam jeszcze pytanie nie wiecie może, jeśli dodam do utworu np. 1 BPM, to tonacja o ile się zmienia?

rafal25791 04-08-2015 09:36

Odp: Mixowanie kluczem czyli jak robić czyste i płynne mixy
 
W VDJ tonacja pokazuje się w takim zapisie np. C#m lub Cm. Wyjaśni mi ktoś różnicę pomiędzy tymi dwoma tonacjami ? Czy chodzi o to że C#m to skala durowa a Cm molowa ?

p_wojtanowicz 08-08-2015 16:25

Odp: Mixowanie kluczem czyli jak robić czyste i płynne mixy
 
Cytat:

Napisał rafal25791 (Post 6388468)
W VDJ tonacja pokazuje się w takim zapisie np. C#m lub Cm. Wyjaśni mi ktoś różnicę pomiędzy tymi dwoma tonacjami ? Czy chodzi o to że C#m to skala durowa a Cm molowa ?


Patrz post wyżej, tam masz wytłumaczone.


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:18 .

Oprogramowanie Forum: vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.2.8 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.