|
Home | ZAREJESTRUJ SIĘ !! | Zmień nick | FAQ | Grupy Społecznościowe | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Szczegóły wątku: Autorem wątku jest: UniMax Temat ma 3 komentarzy i 1413 odwiedzin. Ostatni komentarz napisano 05-07-2012 (19:24). |
Tags: hardstyle |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
05-07-2012, 16:05 | #1 |
..:: Amator ::..
Dołączył/a: 19 Mar 2012
Miasto: Wyszków
Postów: 12
Tematów: 3 Podziękowań: 7
THX'ów: 7
Imię: Piotr
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 1 (+)
|
HardStyle Screech
Witam. Właśnie komponuje kawałek HardStyle. Jednak mam pewien problem z stworzeniem efektu Screech. Obejrzałem parę tutoriali jednak końcowe efekty mnie nie zadowalały. Ma może ktoś jakieś porady do tego tematu. Od czego zacząć, w jakim VST wytworzyć ten dźwięk, jakie nałożyć efekty.
Dodam jeszcze że staram się aby screech nie był taki piskotliwy. |
|
|
05-07-2012, 16:14 | #2 |
..:: Klubowicz ::..
|
Odp: HardStyle Screech
generalnie na kazdej vst stworzysz screech'e
vst nie odnosza sie do poszczegolnych gatunkow. Ja polecam sylenth1, na yt masz ok. 20 tutkow dotyczacych samych screech'y. Korzystalem i wiem Mozna tez znalezc paczki presetow, ktore robil sam autor tutoriala. Pobierz i podpatrz co i jak. Przykladem jest... Noise styler`s Sylenth Bank poszukaj Pozdrawiam.
__________________
|
Użytk. którzy podziękowali T-M-S za ten post: |
05-07-2012, 19:24 | #4 |
..:: Mlody Klubowicz ::..
|
Odp: HardStyle Screech
Starczy Sylenth1 i trochę chęci.
Cały screech opierasz na saw, duży detune, wszystkie oscylatory raczej na tej samej oktawie. Tam na dole vst masz coś takiego jak MOD ENV 1/2. Dajesz tam Pitch AB, kręcisz tam taką gałką np. w tył 0 45 stopni, ustawiasz attack, decay itp. co tam się znajduje. Również możesz podrasować screecha na LFO, również wklepując Pitch AB. To wszystko co trzeba, by stworzyć prosty screech, tutaj jest to co mi się teraz udało zrobić [Tylko zarejestrowani mogą pobierać mp3, utwórz darmowe konto w 30 sekund, aby odsłuchać i pobrać tą i wiele innych mp3.] |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|