Sonic Academy - Kick2. Mała pomoc.
Siemanko,
Czy ktoś z Was ma już jakieś większe doświadczenie z tą wtyczką? Ponieważ potrzebuję małej pomocy. Otóż ostatnio zrobiłem kick(hardstyle) w tonacji F, wszystko fajnie wyszło, punch, tail, attack. No i przyszedł czas aby to wszystko połączyć, wyeksportować i zrobić pitching, który robię w kontakcie. Ustawiłem wszystkie parametry łącznie z zaznaczeniem tonacji F dla taila i tutaj właśnie mam problem, próbowałem podstawić melodię do tego kicku i ten ogon brzmi beznadziejnie w dodatku nie może dopasować się do melodii i fałszuję. Próbowałem ten pitching zrobić innym sposobem, ale też poległem. Nie wiem w którym miejscu mogłem popełnić błąd, może coś z falą jest nie tak. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś z was wiedział w czym mogłem popełnić błąd :) |
Odp: Sonic Academy - Kick2. Mała pomoc.
Może pokaż ten kick?
|
Odp: Sonic Academy - Kick2. Mała pomoc.
Od razu mówię, że to nie jest jakiś super ekstra kick :D
Edit: Już ogarnąłem, wszystko hula :) |
Odp: Sonic Academy - Kick2. Mała pomoc.
Niestety muszę odkopać temat. Mam nadzieję, że są osoby na forum, które mają już jakieś większe doświadczenie w produkcji kicków. Przechodzę do konkretów. Mam problem z pitchingiem na niższych tonacjach. Jak kick zaczyna zjeżdżać na tonację "D" to pomiędzy punchem, a tailem robi się strasznie nieprzyjemna "dziura", próbowałem bawić się w eq, ale bezskutecznie, no może poprawa była minimalna, ale nie satysfakcjonująca. Może robię jakiś błąd w trakcie sklejania wszystkich elementów w całość. Jak ktoś pomoże będę bardzo wdzięczny. Dodaję linka do audio, zrobiłem porównanie z tonacją "A" i "D"
[ZS]https://www70.zippyshare.com/v/BEhQ4F3O/file.html[/ZS] |
Odp: Sonic Academy - Kick2. Mała pomoc.
Ja to ustawiam tak:
http://www.up.4clubbers.pl/out.php/t55581_tut.jpg I następnie note w pianorolu jak na screenie G, kick krecony i layerowany dzisiaj w godzine, także szału nima. >>> tut G.wav <<< Z doświadczenia wiem że najlepiej kręcić na F, F#, G, G#. Co do pitchingu ja całego kicka pitc***e w Cool edit pro, tnę orginalnego kicka w playliscie zostawiam punch/atak "100ms" i z popitchowanych kicków daje oddzielnie ogon. Nie ma opcji żeby coś nie grało, a jak nie gra, to znaczy że źle wykręcony. |
Odp: Sonic Academy - Kick2. Mała pomoc.
Dzięki za odpowiedź, już sobie z tym poradziłem. Ja pitching robię w Kontakcie, bo dla mnie to najszybszy sposób, tylko u mnie atak trochę później się zaczyna. A ten problem co go opisywałem to wystarczyło, że w wave editorze (też kontakt) odseparuję punch od ogona i wszytko dobrze gra. O, ten sposób ustawienia tonacji w kick 2 podoba mi się, bo mój sposób jest trochę zagmatwany, aż sobie preseta zapisze :D
|
Odp: Sonic Academy - Kick2. Mała pomoc.
Nie chcę zakładać nowego tematu, więc napiszę tutaj. Chciałbym poznać wasze opinie, czy ten kick ma dobrze wyważony punch, w sensie czy nie gra zbyt głośno jako część całego kicku, bo biję się z myślami czy dobrze brzmi czy nie. [ZS]https://www15.zippyshare.com/v/0bfbNdiN/file.html[/ZS]
|
Odp: Sonic Academy - Kick2. Mała pomoc.
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:07 . |
Oprogramowanie Forum: vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.
User Alert System provided by
Advanced User Tagging v3.2.8 (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.