|
Szczegóły wątku: Autorem wątku jest: KaJo. Temat ma 0 komentarzy i 1264 odwiedzin. Ostatni komentarz napisano 05-01-2017 (14:18). |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek | Wygląd |
05-01-2017, 14:18 | #1 |
..:: Klubowicz ::..
Dołączył/a: 10 Aug 2009
Miasto: Kalisz
Wiek: 29
Postów: 1 077
Tematów: 230 Podziękowań: 7 762
THX'ów: 812
Imię: Kubuś ;D
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 53 (+)
|
Problem z internetem / routerem
Witam, ostatnio zaktualizowałem oprogramowanie do mojego routera i przywróciłem go do ustawień fabrycznych, posiadam router :
TL-WR1043ND (V3) . I teraz kilka razy na dzień potrafi się router rozłączyć, napisałem do dostawcy i kazał mi skonfigurować router i zalogować się fizycznie na niego. I kazano mi wyłączyć DHCP. Powiedziano mi również, że oni nie mieli żadnych przerw w dostawie, a moja antena była podłączona od ponad 10 dni i stwierdzili, że to wina nieskonfigurowanego routera. Mogę to zrobić sam, ale nie wiem dokładnie co mam pozmieniać. Oni za taką usługę chcą 80 zł i dopiero mogli by to zrobić w poniedziałek. Wszystkie ustawienia mam po adresem 192.168.1.1 i po zalogowaniu się admin , admin. Przeprowadziłem również diagnostykę systemową to mam następujący błąd: Okno konfiguracjii mojego routera wygląda tak: Myślę, że ktoś mi pomoże. Last edited by KaJo.; 05-01-2017 at 14:20. |
|
|
|
|