|
Szczegóły wątku: Autorem wątku jest: Black Hawk Temat ma 0 komentarzy i 1807 odwiedzin. Ostatni komentarz napisano 18-05-2011 (11:44). |
Tags: arkadiusz koper |
Zagłosuj na Arkadiusz Koper | |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek | Wygląd |
18-05-2011, 11:44 | #1 |
Live For Music
Dołączył/a: 26 Jun 2010
Miasto: Nie daleko od Lublina
Postów: 4 237
Tematów: 574 Podziękowań: 4 280
THX'ów: 8 629
Imię: Marcin
Wzmianek w postach: 7
Oznaczeń w tematach: 42
Plusów: 75 (+)
|
0
Arkadiusz Koper
Arkadiusz Koper, po udanym debiucie w klubie Ocean Rooms (Brighton/UK) na imprezie Fat!Beaches zaczyna organizowac swoje imprezy regularnie w klubach w Brighton (Ocean Rooms, Zap, KooKlub, Koba, Oh-So). Arkadiusz Koper mial okazje zaprezentowac swoje umiejetnosci grajac na imprezach wraz z Mike Monday i Big Daddy G (Playhouse Records), Marcin Czubala (Mobilee Records), Jacek Sienkiewicz (Cocoon), SLG (Trapez). Historia Fat!Beaches rozpoczela się pod koniec roku 2006, kiedy to Arkadiusz Koper i Marcin Golec a.k.a. Subtone, postanowili założyć kolektyw o tej właśnie nazwie. Cała ta historia miała miejsce w Brighton, UK gdzie obaj artyści zaangażowani w życie klubowe miasta, nie mogli odnaleźć imprez na których serwowana byłaby muzyka ,którą sami grali. Założenie kolektywu zaowocowało serią imprez Fat!Beaches zarówno w Anglii jak i w Polsce. Arkadiusz Koper Miał przyjemność grać w takich klubach jak: Ocean Rooms, Zap Club, KooKlub, Koba, OhSo, Volks, Sumo w Brighton, oraz obecnie Aquarium i Gramophone w Londynie. Przez ten okres czasu Fat!Beaches wspópracowało z organizacjami takimi jak: Blow afterparty, Sunday School, Polish The Dancefloor i Suicide Saloon. W tym roku biorąc udział także w Brighton City Festival oraz Polish Culture Festival w Londynie. W obrębie zainteresowań muzycznych Fat!Beches można odnaleźć wiele odcieni muzycznych ale wszystko to można krótko nazwać fuzją deep & minimal – house & techno, które w połaczeniu z umiejętnościami kreowania nastroju i doborowej selekcji utworów dają zawsze niezapomniane wrażenia. |
|
|
|
|