Przejdź do pełnej wersji tego Forum : Kultura Jakie seriale oglądacie?
Witam.
Zaciekawiło mnie jakie seriale są z chęcią oglądane przez Was lub jakie macie zamiar obejrzeć ?
Jakie proponujecie obejrzeć ? ... tylko prosze mi tu nie wyjeżdżać z Modą na Sukces.
Ja od dłuższego czasu oglądałem "Dexter". Serial jest okey, ale momentami stawał się nudny...
Ale serial "Gra o Tron" po prostu ściął mnie z nóg. Fantastyczny. Może skusze sie na książke. Czekam na premiere trzeciego sezonu ; )
A moze coś z "naszych" ?
Jeśli chodzi o nasz kraj to już latami oglądam "Pierwsza Miłość", jakoś "M jak Miłość" nie robi na mnie wrażenia. Lubiłem sobie od czasu do czasu zobaczyć "Ojciec Mateusz" ; )
A i "Świat według Kiepskich" to już klasyk, chyba każdy to z checia oglądał ;D
Chciałbym zobaczyć jakie Wy oglądacie, może któryś mnie zaciekawi i sobie go obejrze ; )
Dużo tego było. Lost podstawa wiekszość ogladała ja akurat nie. Heroes mega serial dla mnie był nr 1 szkoda że sie nie skonczył do konca. Prison Brake klasyk chyba ogladałeś nawet nie pytam bo to każdy zna. Gra o tron masz rację też ogladam. Teraz także leci Spartakus bodajże trzeci sezon ten serial mega popularny. The Killing to samo super serial miał sie niby skonczyń ale chyba będa kręcic dalej goraco polecam. Breaking Bad także bardzo popularny serial w rankingach wciaga super czekam na 6 sezon. To chyba tyle z takich lepszych co ogladałem czy ogladam dalej:piwo:
Prison Break i Lost, chociaż w Lost końcówka jest nudna jak flaki z olejem xD
Z trwających to Homeland (świetny!) i Californication (z przyzwyczajenia) ;)
Kapitana bombę odkąd tylko powstaje a tak to nie mam czasu na telewizję :)
oglądam New Girl,The Following,Walking Dead,Vampire Diaries,Breaking Bad,Cult,666 Park Avenue i pewnie jeszcze cos by sie znalazlo
Obecnie oglądam CSI: Las Vegas, czasem korzystam z powtórek Z Archiwum X.
Ja polecam włoski serial "Ośmiornica" z lat 80/90 - tych, obecnie oglądam i jestem w połowie bo liczyło on 10 serii. Lubię też amerykański serial "Kości" o zespole śledczym naukowców i agenta FBI. Z naszych produkcji polecam "Czas Honoru", "Glina", "Oficer" i "Oficerowie", "Pitbull", ujdzie też "Tajemnica twierdzy szyfrów".
brzooskaa
02-03-2013, 21:41
Odwróceni, chyba najlepszy polski..
Kali1992
04-03-2013, 09:13
Aktualnie z zagranicznych: Supernatural, Vampire Diaries, Breaking Bad, Arrow, Spartacus, Gra o Tron, Suits,
Kiedyś: Fringe, Prison Break, Heroes, Drużyna A, V,
Aktualne Polskie: czasem pierwszą miłość, ale to raz na bardzo długi czas, do tego seriale komediowe typu kiepscy
Kiedyś: Pitbull, Fala Zbrodni, Miodowe Lata, 13 Posterunek, Buła i spóła, święta wojna, Kryminalni
Pewnie coś jeszcze ale nie pamietam
Obecnie wkręciłem się w Walking Dead i nadrabiam odcinki Housa i The Simpsons :D
Kiedyś jeszcze był Prison Break, ale skończyłem na pierwszym sezonie :P
No i to by było na tyle w skrócie :)
Grrucha8
04-03-2013, 13:45
Fala zbrodni na ATM ROZRYWKA , Walking Dead :) to tyle z seriali :)
ignacy_mendez10
13-04-2013, 03:42
Może nie serial, ale TOP GEAR <3
Pierwsza miłość chociaż ostatnio już sporadycznie
L'immortale
30-04-2013, 12:56
Warte obejrzenia to californication, dexter, gra o tron,pamiętniki wampirów,spartakus, demony da vinci. Z polskich to rodzinka fajna.
Kameleon
30-04-2013, 13:47
Rzadko oglądam TV i generalnie seriale, ale ostatnio Ewelina namówiła mnie na Grę o Tron i jak się okazało obejrzałem dwa sezony w niespełna tydzień, a to znaczy, że serial na na prawdę mega poziomie. Dodatkowo lubię powracać do starych i klasycznych polskich seriali takich jak 13 Posterunek, Miodowe Lata czy Sąsiedzi :)
Niedawno skończyłem oglądać 3 sezon (The Walking Dead) świetny serial i na prawdę polecam, czekam na 4 sezon :)
a wcześniej jeszcze oglądałem (Chuck-5 sezonów) także bardzo fajny serial :)
Lost, Trauma, Dr House :)
hardwell2
01-05-2013, 06:17
no to ja mam takie trzy :)
swiat wedlug bundych , swiat wedlug kiepskich , mamuski xD
Ja nagrywam Pierwszą miłość i Ojca Mateusza. jak mam problem ze snem to odpalam i zawieszam na tym oko.
Z zagranicznych czasem sobie włącze Sons of Anarchy. <-Polecam
Ja bym jeszcze dodał Vikings bardzo dobry serial ala Spartakus może nie tak dobry bo taki można powiedzić prostszy ale wciagnoł mnie niesamowicie. Jest na razie tylko jeden pierwszy sezon 9 czesci a drugi planoway jest na 2014 rok. Serial ma sporą notę w portalach filmówych polecam.
Karolinho
04-05-2013, 14:23
M jak miłość. Jedyny serial ktory ogladam i sie tego nie wstydze.
Wojtek Szczęsny
04-05-2013, 15:19
M jak miłość. Jedyny serial ktory ogladam i sie tego nie wstydze.
Przynajmniej można Cię podziwiać za szczerość.
Ja mało kiedy oglądam seriale ale np Califorication , Weeds jak najbardziej polecam :)
Co do polskich seriali raczej się nie będę wypowiadał bo ich poziom błaga wręcz o przemilczenie sprawy.
gra o tron, house of cards, hannibal
Cristoval Martin
04-05-2013, 15:49
Jedyny serial "Lekarze" (miejsce serialu to hala targowa upozorowana na szpital a swego czasu była tam jedna z największych toruńskich dyskotek).
Nie oglądam, żadnego serialu bo nie mam na to czasu ani chęci szczerze powiem.
Kiedyś to się czasami oglądało CSI i DR House.
Mateo Mazaki
05-05-2013, 18:02
13 posterunek, Shogun, a z animowanych to South Park i Shingeki no Kyojin - polecam!
Californication i Przepis na życie :d
Gdy jadę autobusem do miasta, gdzie studiuje albo wracam to obecnie oglądam "Big Bang Theory", a jak ktoś chce ambitny i ciekawy serial to polecam "Mad Man".
Introverterz
17-05-2013, 19:14
Kiedyś oglądałem Dr House i Komisarz Rex.
Świat według Kiepskich,13 posterunek,Miodowe Lata,Szpital,Dr House,Z Archiwum X,W11
kiedyś : M jak Miłość,Na dobre i na złe,Na wspólnej,Świeta wojna ;)
z aniowanych to Dragon Ball (wszystkie części) ;D
Arthur K.
24-05-2013, 16:59
Czasem zerknę na ,,Rozinka.pl''.
Dawniej oglądałem przez kilka sezonów ,Lost'.
,Prison Break' mi się bardzo podobał też.
Obecnie oglądam jedynie ,The Vampire Diaries'.
Jedyny serial, na którym płakałem jak się skończył : Dragon Ball ;)
Christoph'86
31-05-2013, 17:19
W tej chwili wciągnął mnie Hannibal (Serial TV 2013- ) - Filmweb (http://www.filmweb.pl/serial/Hannibal-2013-650378) .
Polecam :)
_Ewelina
31-05-2013, 17:39
Vikings (Serial TV 2013-) - Filmweb (http://www.filmweb.pl/serial/Vikings-2013-659055)
Pamiętniki wampirów (Serial TV 2009-) - Filmweb (http://www.filmweb.pl/serial/Pami%C4%99tniki+wampir%C3%B3w-2009-502112)
Czysta krew (Serial TV 2008-) - Filmweb (http://www.filmweb.pl/serial/Czysta+krew-2008-399264)
Gra o tron (Serial TV 2011-) - Filmweb (http://www.filmweb.pl/serial/Gra+o+tron-2011-476848)
Rodzina Borgiów (Serial TV 2011-) - Filmweb (http://www.filmweb.pl/serial/Rodzina+Borgi%C3%B3w-2011-556595)
Wszystkie serdecznie polecam!
Jesterss
01-06-2013, 11:49
Pingwiny z Madagaskaru,Gra o tron,The Walking Dead,Nie z tego świata,Przygody Merlina,Rodzinka.pl,Hannibal,Ranczo,Breaking Bad,Arrow,Demony da Vinci,Czysta krew,Fringe: Na granicy światów,Dawno dawno temu,Grimm,Doktor Who,American Horror Story,Revolution,Nikita
W wolnym czasie oglądam Jak poznałem waszą matkę oraz Dextera. Kiedyś niesamowicie wciągnął mnie Prison Break, szczególnie pierwszy sezon
Dexter
Trawka
Gra o Tron
Lost
Bates Motel (Serial TV 2013- ) - Filmweb (http://www.filmweb.pl/serial/Bates+Motel-2013-661871)
Wciągnąłem sezon w jeden dzień (aczkolwiek żadne z tego arcydzieło), taki ze mnie no life. No i Łukasz Piszczek gra zastępce szeryfa.
Pierwsza milosc ( od 1 odcinka :P ) ,Na wspolnej
inne programy: Mam talent, X factor, Must be the music
Dr. Dundersztyc
09-06-2013, 08:17
doktor quinn
fineasz i ferb
teraz rzadnych ale kiedyś bylam fanka "Dr House" ;D
Dużo, The Walking Dead, Californication, genialną Gre o Tron i majstersztyk Breaking Bad
Marcinek9
16-08-2013, 13:24
Skazany na smierc najlepszy.. Szkoda ze tak szybko sie skonczyl ;)
The Killing, The Fall, Broadchurch, Gomorrah, Fargo, Bates Motel, True Detective, Hannibal, Miasteczko Twin Peaks, Tajemnice Laketop, The Missing, Helix, 12 Monkey (http://www.monkeybingo.com/?tid=5d2db664-0f3b-410c-be15-fc44e3460fde&af=134.41)s, Orphan Black, The Strain, Black Mirror
The Walking Dead :serce:
Oglądałem również Spartakusa, jednak z powodu braku czasu odpuściłem. Na pewno do niego wrócę :)
Ja się skusiłem jeszcze rok temu na SUPERNATURAL i oglądam do dziś, może nie zachwyca ale przyzwyczaiłem sie do niego i zawsze się go miło ogląda. Lece na bieżąco z 10 sezonem.
The Walking Dead mi sie znudził.
Arrow - jeden z najlepszych jakie nadal oglądam od lata tamtego roku. Gościu przeżył topienie statka i przez 5 lat żył na wyspie, wrócił i ubiera strój łucznika, pomaga łapać przestępców i dba o miasto. Wciągnął mnie masakrycznie.
W międzyczasie w wolnej chwili oglądałem także Mentaliste.
Lecz nic nie przebije Gry o Tron :P już za niedługo premiera :)
2 tygodnie temu zobaczyłem, że na jedynce leci jakiś nowy polski serial 'Strażacy'. Nie wiem czy jest to sezonowany czy ile tam odcinków jest ale fajnie sie oglądało ten 1 a 2 nawet też odcinek.
Black King
12-03-2015, 18:57
nigdy mnie nie ciągnęło do seriali i tak jest do dziś :)
graham14
13-03-2015, 09:40
Nie oglądam dużo seriali, ale kilka się znajdzie.
Dla mnie najlepszy serial jaki oglądałem to Skazany na śmierć, czekałem z niecierpliwością na każdy kolejny odcinek.
Całkiem ciekawy serial jaki oglądałem był Most nad Sundem.
No i oczywiście Gra o tron, czekam na nowy sezon ;)
Ray Donovan
House of Cards
NCIS Los Angeles
Z polskich jedyny serial, który da się obejrzeć czyli Świat według Kiepskich :)
Wszystkie sezony dr. House'a :)
Miodowe Lata! Majstersztyk!
Polskie:
- Fala zbrodni
- Miodowe lata (XD)
- Pitbull
- Ranczo (hehe)
Zagraniczne:
- Skazany na śmierć
- Breaking Bad
- Wikingowie
Polecam wszystkie 3, świetne produkcje.
pierwsza milosc, kiepskie, m jak milosc, gra o tron, krzyzacy
Lost - Zagubieni, najelepszy serial ever :)
Asymetryczny
25-05-2016, 11:09
House Of Cards Netflixa
na ten moment Wikingowie i Gra o Tron.
singielka89
27-01-2017, 15:15
Aktualnie House of Card, powoli kończę pierwszy sezon, no i jeden z użytkowników forum polecał taki serial jak "Czarne Lustro", na dniach sprawdzę. Co do polskich seriali, to aktualnie nic, za obyczajowymi nie przepadam, nie tak dawno skończył się "Belfer", który jak na polskie realia serialowe bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Czekam na drugi sezon. Jeśli mowa o serialach komediowych to "Świat Według Kiepskich" nawet przyjemnie się ogląda, jednak nie pierwsze odcinki, dopiero od trzysta któregoś są spoko, te wcześniejsze pisząc kolokwialnie według mnie są zbyt "burackie".
torrinoromek
20-02-2017, 15:54
Ostatnio Stranger Things i Black Mirror. Ten drugi to niezła faza...
The Wire (Prawo Ulicy), Fargo, Kompania Braci, Narcos, Gomorra, True Detective, Taboo, Shameless
Ja od siebie polecę bezpieczne i w sumie kultowe pozycje jak Gra o Tron i Breaking Bad. Obejrzałem także Narcos i mi się podobał, a z kolei z polskich produkcji bardzo pozytywnie zaskoczył mnie Belfer.
Teraz oglądam Taboo - polecam, bo serial to srogi sztos. Niesamowity, "brudny" klimat XIX-wiecznego Londynu z nutką mistycyzmu, świetna kreacja postaci w tym kozacka gra aktorska Toma Hardy (jest współproducentem serialu) sprawiają, że każdy odcinek wciągam w banię jak odkurzacz.
W ogóle teraz jest wysyp świetnych seriali w przeciwieństwie do kinowych produkcji. Po fali pozytywnych komentarzy na pewno sprawdzę sobie jeszcze Westworld i Stranger Things.
Sielislaw
02-03-2017, 09:11
oglądam przede wszystkim POLSKIE seriale i mam mnóstwo ulubionych choć i na zagraniczne tesz czasem lukne :)
1. RANCZO
2. Alternatywy 4
3. PitBull
4. 13 posterunek
5. Świat Według Kiepskich
6. Oficer, Oficerowie, Trzeci Oficer
7. Dom
8. Miodowe Lata
9. Paradoks
10. Przygody Pana Michała
11. Glina
12. Ludzie Chudego
13. Zmiennicy
14. Włatcy móch
15. Czterdziestolatek
16. Halo Hans! Czyli nie ze mną te numery!
17. Jan Serce
piotr1986
02-03-2017, 09:12
m jak miłość :p
Sielislaw
07-05-2017, 17:56
Piotrek Ty to jajcarz jednak jesteś :) m jak milosc heheheheee
oglądam przede wszystkim POLSKIE seriale i mam mnóstwo ulubionych choć i na zagraniczne tesz czasem lukne :)
1. RANCZO
2. Alternatywy 4
3. PitBull
4. 13 posterunek
5. Świat Według Kiepskich
6. Oficer, Oficerowie, Trzeci Oficer
7. Dom
8. Miodowe Lata
9. Paradoks
10. Przygody Pana Michała
11. Glina
12. Ludzie Chudego
13. Zmiennicy
14. Włatcy móch
15. Czterdziestolatek
16. Halo Hans! Czyli nie ze mną te numery!
17. Jan Serce
No proszę.. widzę, że nie tylko ja lubie stare seriale.. miodowe lata the BEST :) moge na okrągło oglądać i się nigdy nie znudzi jak i pare innych.
Future Music
08-05-2017, 23:43
Oglądam seriale od Marvela Iron.Fist., Luke Cage,Daredevil,Stranger Things,Lucyfer,Animal.Kingdom,Tabu,Gra o tron,Skazany na śmierć: Sequel,The Walking Dead,The Leftovers, polecam :P
Ślepnąc od świateł, polecam każdemu - świetna produkcja.
Positiva
27-02-2019, 18:35
Wszytskie filmu Q.Tarantino z seriali californication teraz punisher
motorcycle
06-01-2020, 21:00
Oglądam Vikingów i jest mega według mnie. Lubie nordyckie klimaty. Jedne sezony gorsze drugie lepsze, ale trzeba przyznac, że jest tam wielu super aktorów i ciekawe historie.
MicheLLo
16-01-2020, 13:43
Obecnie Strzelec, potem Mesjasz pewnie :)
a ogólnie to ogromne ilości serialów obejrzanych za mną, w dużym skrócie mój ranking :)
1 - Dexter
2 - Prison Break
3 - Breaking Bad
4 - Gra o tron
5 - La Casa de papel
6 - Sons of Anarchy
7 - Uwięzione
8 - Suits
9 - Gomorra
10 - Suburra
11 - Szkoła dla elity
12 - Czarnobyl
13 - Czas honoru
14 - Ozark
15 - Wataha
16 - Narcos
17 - Pitbull
18 - Dark
19 - Homeland
20 - Bodyguard
21 - Mr Robot
i wiele wiele innych :)
WhiteRaven
23-01-2020, 09:05
Wiedzmin oczywiscie :D
The Walking Dead i Fear The Walking Dead
Od dłuższego czasu śledzę Legacies i Supernatural
W Wiedźmina też się wkręciłam (mimo, że książki są lepsze niż serial)
Teraz oczekuję premiery 3 sezonu Westworld, który wraca w marcu ;p
Pete Stan
07-02-2020, 17:32
Ostatnie 3 jakie ogarnąłem:
Castle Rock (z naciskiem na drugi sezon - był fenomenalny; mam nadzieje że będą kolejne)
Wiedźmak (2 razy, z dubbingiem a następnie bez; przez serial gram w gre jak pojep)
Euforia (podobno robią drugi sezon ale jakoś mi się nie pali do tego)
Breaking Bad ,Wikingów i ostatnio znowu obejrzałem Czarnobyl
Czarna lista, Suits i pare innych z netflixa :D
morethananything
20-12-2020, 20:51
Czarnobyl
Właśnie słyszałem nad tym serialem zachwyty i chyba sam się skuszę.
zbysiuteo
03-05-2021, 11:21
New Amsterdam, Kto zabił Sarę?
Ostatnim serialem jaki oglądałem był Mindhunter.
Dużo tu dobrych seriali, niektóre już obejrzałem, inne dopiero planuję. Z tych ostatnich, które oglądałem:
Banshee https://www.filmweb.pl/serial/Banshee-2013-644764
Vulkan vulkanvegas.eu/pl/registration (https://vulkanvegas.eu/pl/registration)
Mr Inbetween https://www.filmweb.pl/serial/Mr+Inbetween-2018-810980
Lucifer https://www.filmweb.pl/serial/Lucyfer-2016-742520
luko1993
09-10-2021, 11:57
Ostatnio serial Squid Game, trochę krótki ale polecam. ;)
suberial
09-10-2021, 17:19
Ostatnio ogladam What we do in the shadows.
Walka z Goliatem (Goliath)
http://www.filmweb.pl/serial/Walka+z+Goliatem-2016-761982
Rodzina Warrenów (The Family)
http://www.filmweb.pl/serial/Rodzina+Warren%C3%B3w-2016-742393
Długa noc (The Night Of)
http://www.filmweb.pl/serial/D%C5%82uga+noc-2016-673541
Squid Game
The 100
Łasuch
The Walking Dead
Fear The Walking Dead
The Walking Dead
Fear The Walking Dead
No niewiarygodne, kto by się spodziewał? Heh, tylko żartuję.
Ja już od lat nie obejrzałem serialu, ostatnim był belgijski "Intruz", i kolejnych raczej nie obejrzę. Wolę, gdy fabuła jest bardziej skoncentrowana, a całość można zaliczyć w ciągu dwóch, trzech godzin, dlatego trzymam się filmów. Pozdrawiam.
No niewiarygodne, kto by się spodziewał? Heh, tylko żartuję.
Ja już od lat nie obejrzałem serialu, ostatnim był belgijski "Intruz", i kolejnych raczej nie obejrzę. Wolę, gdy fabuła jest bardziej skoncentrowana, a całość można zaliczyć w ciągu dwóch, trzech godzin, dlatego trzymam się filmów. Pozdrawiam.
Też kiedyś miałem takie podejście i w zasadzie nadal mam. Ale lubię też fabuły osadzone w post - apokaliptycznych realiach (bardziej zombie, nie trawię mutantów, stalkerów i innych dziwnych wynalazków) i dlatego skusiłem się na te 2 seriale :)
BTW. Jest jeszcze "The Walking Dead The World Beyond", ale to jest słabe i zalatuje gimbazą, więc tego nie tykam :D
Jak dla mnie serialem, który od a do z ówcześnie oglądnąłem to Narcos.
Obejrzałem też mini serial Czarnobyl... Niestety czas nie pozwala mi siedzieć nad takimi rzeczami zbyt długo. Wolę sitcomy - walaszki... Odcinek=historia, Kiepskich czasami sobie odświeżam, bo lekki odstres wtedy...
No niewiarygodne, kto by się spodziewał? Heh, tylko żartuję.
Ja już od lat nie obejrzałem serialu, ostatnim był belgijski "Intruz", i kolejnych raczej nie obejrzę. Wolę, gdy fabuła jest bardziej skoncentrowana, a całość można zaliczyć w ciągu dwóch, trzech godzin, dlatego trzymam się filmów. Pozdrawiam.
Zgadzam się. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach większość seriali jest tak banalna, że aż niedobrze się robi od oglądania. A film zazwyczaj już od pierwszej minuty daje znać, czy warto go obejrzeć, czy nie.
Undercover
http://www.filmweb.pl/serial/Undercover-2019-802188
Pod osłoną mroku (Den som draber - Fanget af morket)
http://www.filmweb.pl/serial/Pod+os%C5%82on%C4%85+mroku-2019-832382
_______________________________________________
Post edytowany przez Moderatora Forum
Powód moderacji:
Post pod postem. Zapoznaj się wreszcie z zasadami panującymi na forum.
_______________________________________________
Vinylside
TDK_MORDO
07-11-2021, 18:06
Big Mouth
polecam jak ktoś lubi animacje
Ostatnio jestem na etapie Suits chociaż zwykle nie ogladam tego, za czym gnają tłumy np dom z papieru czy teraz ten cały squid game.
Witam polecam wszystkim serial The Punisher.
Witam polecam wszystkim serial The Punisher.
Zgadzam się, tylko zanim zacznie się oglądać ten serial powinno się wcześniej obejrzeć 2 sezon Daredevilla bo tam jest wstęp do całej historii z Punisherem.
Sędzia (Kvodo)
http://www.filmweb.pl/serial/S%C4%99dzia-2017-858098
Dark, Narcos, The Punisher
twujstary1234321
08-12-2021, 14:28
Ostatnio zacząłem oglądać The Office. Nawet wciąga.
Kalominal
10-12-2021, 13:32
Klasycznie:
Stranger Things (czekam na next sezon)
w miedzy czasie leci: The resident, New Amsterdam, Dexter.
maciusdp
12-12-2021, 11:58
Wataha, Sons Of Anarchy, Narcos
line of Duty was amazing and looking forward to LOTR when amazon release
Doom z papieru,Toy Boy,Wiedźmin,Snowpiercer,Sex education ,castle CSI :) pierwsza miłość.
U mnie królują kryminały takie jak: Forbrydelsen, Most nad Sundem, Gomorra, Peaky Blinders, Narcos i Breaking Bad razem ze spin-offem Better Call Saul.
Mr Robot, The Expanse, Lucyfer
Świetne seriale, kto nie oglądał niech nadrobi zaległości :P
Albatr00z
01-02-2022, 12:51
Zdecydowanie Rick and Morty oraz ostatnio Two Broke Girls
Rate Motion
03-02-2022, 17:28
Behawiorysta - Polecam fajny klimat :)
omegaman
04-02-2022, 05:16
Polecam Undercover i Ozark na Netflix :D
zbynio70
05-02-2022, 08:59
Nie były wymienione tu jeszcze , pierwszy wymiata i wkręca na maxa , drugi słabszy ale też wciąga .
1 . Queen of the Sputniku
https://www.netflix.com/pl/title/80107369
2 . Mroczne Pożądanie
https://www.netflix.com/pl/title/81090319
Najlepszy serial jakikolwiek oglądałem to Pitbull Vegi.
Po prostu mega pod każdym względem.
Mimo, że serial emitowany był już jakiś czas temu (2005-2008).
Ciągle mam go na dysku i co najmniej raz na rok muszę obejrzeć wszystkie 3 sezony.
Mr. Robot
https://www.netflix.com/pl/title/80045933
diodovnar
10-02-2022, 20:50
The new Dexter. It's really good
xXmlodythcXx
14-02-2022, 00:08
Aktualnie Mare Of Easttown, a z takich według mnie naprawdę świetnych co ostatnio oglądałem to Arcane, Cobra Kai i The Last Dance
dnienartowicz
21-02-2022, 19:29
Tak jak Davy. Mr Robot. Wciąga.
Nie oglądam ogólnie seriali w TV, wcześniej oglądało się "13 Posterunek", teraz to jak trafię na "Świat według Kiepskich", ale to też pewnie odcinki pomijam ze względu na tryb pracy, kiedyś oglądałem na YT: "Włatcy móch", ŚmiechawaTV: "Szwagry"/"u Szwagra", teraz tylko jak wyjdzie coś to "Blok Ekipa"
matix112
02-03-2022, 17:36
gra o tron kozak
Archiwum81 całkiem fajne jest
Fenix255
28-04-2022, 21:11
Katla jak ktoś lubi skandynawskie to całkiem niezła produkcja.
Wojtek89
07-05-2022, 17:10
]VIKINGS i GOT.
---------- Post added 07-05-2022 at 18:11 ----------
]VIKINGS i GOT.
Adam0788
01-06-2022, 21:05
Ozark jak macie czas, 4 sezony
zolwik12
02-06-2022, 10:21
Ja ostatnio siedzę przy Stranger Things, czwarty sezon jest świetny. Oglądam głównie na Netflix. Urzekło mnie też Riverdale, ale tylko do 3 sezonu. No i Outter Banks też jest super.
marekk99
14-06-2022, 17:58
Behawiorysta - Polecam fajny klimat :)https://www.twojefilmy.online/filmy/thor-milosc-i-grom-caly-film/ (https://www.twojefilmy.online/filmy/thor-milosc-i-grom-caly-film/)
Mega serial, również polecam, od siebie dodam jeszcze Synowie anrchii
Hardcor123
20-06-2022, 10:07
Chłopaki nie płaczą :p
Rate Motion
20-06-2022, 10:23
Może nie serial ale polecam również bajkę Inside Job :) do obejrzenia online tutaj:
https://filman.cc/serial-online/4633/korporacja-konspiracja-inside-job
dawidekx5
29-07-2022, 21:13
Ja polecam The Boys ,calkiem inne podejscie do superbohaterow. Polecam rowniez The Suits ;)
Jak pojawią się nowe sezony to Wiedźmin, Stranger Things. Teraz w wolnej chwili oglądałem wszystkie zezony Włatców Móch oraz Egzorcystę. Jak mi się uda znaleźć gdzieś w odmętach internetu to chciałbym obejrzeć Czynnik PSI oraz Married With Children od 4 sezon ( 3 pierwsze udało mi się juz obejrzeć).
RafauCpk
01-08-2022, 16:38
W tym roku pooglądałem THE OFFICE - co za serial :D Jesli przebrnie się pierwszy sezon który aż tak mocno nie zachęca to później jest to mistrzostwo :) Dla mnie 10/10 i aż żałuję, że tak późno to odkryłem ;)
Następnie nadrobiłem BREAKING BAD i zaraz po nim wziąłem się za BETTER CALL SAUL czyli prequel BB. Na prawdę dwa mocne seriale. Jesli jest ktos jeszcze co nie widział - mocno polecam.
Próbowałem też netflixowego Wiedzmina, ale to szkoda słów. Po przeczytaniu sagi i ukończeniu gier stwierdzam, że chyba bardziej się tego nie dało spier***** Po 3 odcinkach nie zniosłem tego.
krystianwoojcik
04-08-2022, 14:06
Polecam oglądnąć stary dobry serial Rodzina Soprano ;)
Staylers
04-08-2022, 19:29
W ostatnim czasie Stranger Things, Dark, Uwięzione. Parę miesięcy temu wpadłem przypadkowo na nieco starszy serial Black Sails. Nic o nim nie słyszałem, więc cudów się nie spodziewałem, ale zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Jak narazie to jeden z moich ulubionych seriali razem z breaking bad, grą o tron czy walking dead. Polecam każdemu kto lubi pirackie klimaty. Nie wiem tylko co się odwaliło na netflixie, że usunęli 3 pierwsze sezony i zostawili tylko ostatni.
123123123
19-09-2022, 01:44
Pokemony zdecydowanie są super
Zombie Show
19-09-2022, 21:19
Jednym z moich ulubionych seriali jest brytyjski serial "Doctor Who" który niedługo obchodzi swoje 60-lecie. Serial opowiada o pewnym mężczyźnie który podróżuje w czasie i przestrzeni zwiedzając różne planety albo cofając się w czasie np. do epoki wiktoriańskiej. A z Polskich seriali które ostatnio oglądałem spodobała mi się "Lalka" wg. powieści Bolesława Prusa.
Oglądałem już Squid Game, Dom z papieru, Titans, The Umbrella Academy, Wiedźmin, Ród Smoka
Siemanko!
Po Breaking Bad padło teraz na Better Call Saul, także nadrabiam klasykę :D
Craysega
22-11-2022, 17:57
Siemanko!
Po Breaking Bad padło teraz na Better Call Saul, także nadrabiam klasykę :D
Jak jesteś świeżo po BB to najpierw El Camino wrzuć ;)
danieleczek
26-11-2022, 11:58
Wiedźmin i teraz zacząłem 1899
Skazana na TVN Player oraz papiery na szczęście a wcześniej zakochani po uszy. Takie tenelowele
Szukam czegoś pokroju "Czarnej Listy" lub "W garniturach", ktoś coś poleci?
_mianek_
09-01-2023, 17:16
Siema,
Od siebie dodam " 1899 " twórców " Dark ". Myślę, że warto. Są rozkminy od początku oglądania. Dla mnie mógłby trwać krócej bo szybko przewidziałem zakończenie. Spoko efekty, dobra gra aktorska.. No może nie trzeba tak dużo myśleć w porównaniu do " Dark ".
W zeszłym tygodniu obejrzałem " Severance " - bardzo wkręca. Rozkręca się tak, że ostatni odcinek nieźle zaskakuje i odkrywa większość kart. 40 minut to za mało by poznać odpowiedzi na wszystkie zadane sobie pytania, więc mam nadzieję, że Apple tego nie schrzani i wypuści sezon 2. Bardzo polecam.
Dark!!
Najlepszy serial jaki oglądałem. Polecam wszystkim.
Można go obejrzeć 3 razy i za każdym razem znaleźć coś nowego. :D
PEMAXXX1
13-02-2023, 22:27
The last of US bardzo wciągający
The Walking Dead się skończyło, czekam mniej niecierpliwie na spinoffy i ostatni sezonik Fear The Walking Dead. Aktualnie tykam The Last of Us.
Banshee - Homelander podobnie jak w ''The boys'' i tu wymiata.
dpassent
07-09-2023, 17:03
Arnold na Netflixie
nlukasz310
13-09-2023, 20:16
aktualnie nic, czekam na the last of us, bo reszta sie wydaje malo ciekawa
Flash na Netflixie
i Ashoka na Disney+
Paskuda88
17-09-2023, 12:15
Wednesday mnie dobrze wciągnął
EkiZnadRzeki
29-11-2023, 15:18
Właśnie skończyłem oglądać "Wielkie kłamstewka" na HBO. Polecam :)
Outlander - Jamie i Claire Sassenach to najcudowniejsza para w serialach.
mcbandzior
25-12-2023, 11:53
Zacząłem oglądać "Wikingowie"
jajonasz
25-12-2023, 17:54
Polecam Rebel Moon fajny fantasy serial
---------- Post added 25-12-2023 at 18:55 ----------
Jeszcze fajny jest zagubieni w kosmosie i another life ale to wszystko netflixowe ;)
upek_2009
30-12-2023, 13:35
Teraz 1670 na Netflixie :)
"Czarnobyl" to świetny serial. Teraz oglądam też "Zatoka szpiegów" na tvp, bardzo fajny :D (https://mazzani.pl/)
Andrew45
24-01-2024, 19:37
Teraz po powrocie z pracy, do obiadu przypominam sobie stary serial "Rozbitkowie" https://www.filmweb.pl/serial/Rozbitkowie-1999-115843
Mimo momentami trochę dziurawego scenariusza, w niektórych przypadkach lekko drewnianej gry aktorskiej, kiepskiego zakończenia (a właściwie jego braku!), to i tak całkiem wciągająca produkcja. :)
.:Karol!na:.
02-03-2024, 21:51
ostatnio obejrzałam RÓD SMOKA, teraz oglądam THE FALL
Pete Stan
03-03-2024, 06:02
Ostatni serial na VOD jaki obejrzałem, trochę się zmusiłem, koleżanka namawiała, to duński The Rain. Średnie oceny ale ja sam dałem 9/10, mega klimat (postapo <3). Szczerze polecam.
Zacząłem The Walking Dead: The Ones Who Live, póki co pierwszy odcinek z fotela mnie nie zwalił, solidnie zrobione, ale nic poza tym. I ta końcówka nielogiczna trochę.
FlTrance955
04-03-2024, 16:27
Dexter jeden z lepszych kryminalnych seriali mega polecam
Breaking Bad ,Gra o tron,dom z papieru .dokumenty to f1 jazda o zycie i Kosmos z Neil deGrasse Tysonem swietny jest
Zaczęłam ogladać NARCOS na Polsat Seriale
Jesterss666
15-03-2024, 10:42
Reacher na amazon prime polecam
Widziałem M jak miłość ale też i na wspólnej. Z doskoku. Ksiądz też był przez Artura Żmijewskiego odgrywany ale nie wiem jaki. Więcej nie pamiętam serdecznie żałuję za pominięte wszystkie odcinki. Niech Was Pobłogosławi Pan! ☺️
Widziałem M jak miłość ale też i na wspólnej. Z doskoku. Ksiądz też był przez Artura Żmijewskiego odgrywany ale nie wiem jaki. Więcej nie pamiętam serdecznie żałuję za pominięte wszystkie odcinki. Niech Was Pobłogosławi Pan! ☺️
Na Wspólnej oglądałam prawie codziennie w podstawówce i gimnazjum, z czasem serial mi się znudził. Nienawidzę M jak Milość, Ojca mateusza, Rancza, Barw Szczęścia, Rodzinki.pl i Pierwszej Miłości
PostScriptum
29-03-2024, 10:32
TOP 3 wszechczasów: The Wire (Prawo ulicy), Rzym, Skins (Kumple)
Runnerups: Boardwalk Empire (Zakazane Imperium), Californication, Broadchurch,
Aktualnie: Współczesna rodzina i Tokyo Vice
Z ostatnich to trylogia: Yellowstone, 1883 i 1923
Moje 9/10 z ostatniego roku:
Gambit Królowej
Słowo na R
Wspaniała pani Maisel (finał serialu)
Dahmer - Potwór: historia Jeffreya Dahmera
WeCrashed: Upadek start-upu
Super Pumped: Bitwa o Uber
Osobiste perełki z ostatnich lat:
Durrellowie
Z pamiętnika położnej
Niezapomniane
Królestwo zwierząt
Spinning Out
Bloodline
The walking dead to się nie da oglądać , jak tam 9 sezonów 12 lat robione było.
Andrew45
02-04-2024, 19:39
Przypadkiem trafiłem na Ale Kino na "Minutę Ciszy" z Więckiewiczem. Pierwsze dwa odcinki mnie wciągnęły i czekam na kolejne.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.