PDA

Przejdź do pełnej wersji tego Forum : Spotkanie 4c Rzeszów + nauka


Strony : [1] 2

Camo
31-01-2011, 14:04
Temat zrobiony specjalnie dla spotkania w Rzeszowie.:ide::ide:

To jest ten temat tylko,że wyodrębniony tylko i wyłącznie dla Rzeszowa:)
http://www.4clubbers.com.pl/spotkania-uzytkownikow/596522-spotkanie-4clubbers-nauka.html

Victor Teeg
31-01-2011, 14:22
Osoby wyrażające chęc udziału w spotkaniu proszę o napisanie w tym temacie. Wstępny termin 30 Kwiecień, jednak może on ulec zmianie. Te osoby które będą brały udział w meetingu proszę również o napisanie jaki sprzęt w miarę możliwości mogły by przywieśc.
Będę edytował tego posta na bieżąco, będzie w nim lista sprzętu, jak i lista uczestników.
Mile widziane 0,7 dobrej wódki, ponieważ w marcu mam urodziny.

Lista uczestników:
MiCroteck
_mougli_
Wawho
Pitey
ChocoLa
RaV DJ
Aston
Kameleon
Dmk
Mike S
KrsiVanS.
tino1992
Mikeal
Cziterek
Victor Teeg
FazZi85
Kamo Project
Dj Kaczor aka. Disco Duck
Kamilos aka. Kamo project
jimmy_69
DjMaxFile
Dj Carles
liteon1993
Pyotrazz
andrzej198930
Maniek_89
Jasioo
AdrianS
Loud Pineapple
ASmarcelek
Powhart
pietras44
Mzan
Christian Coolner - nie ma go na forum


Sprzęt:
Cdj 1000 mk3 x2 & Djm 600
Cdj 1000 mk2 x2 & Djm 500
Cdj 100 x2 & Djx 700
Cdj 400 x2 & Reloop rmx 40 USB
Cdj 100s x2 & Djm 300
Denon DN-S3700 x2 & Denon DN-X1600


Oczywiście możecie przyjechac z kolegami Dj'ami, lub tymi którzy pragną nimi zostac ( Proszę ich do mnie zgłaszac ). Co do klubu, terminu informacji jeszcze nie ma, ale będzie ona na dniach.

Reszta:
2x stock 0,7 plus coca-cola 1x 2l - oferta od użytkownika _mougli_
0,7 - oferta od liteon1993

LukeAmon
31-01-2011, 16:46
moge sie z wami chetnie spotkac ale na czym ma polegac to spotkanie?

Microtek
31-01-2011, 16:57
No to jak Rzeszów to i ja muszę być ;) Jeśli chodzi o sprzęt to mogę wziąść 2 x Cdj 1000mk3 i djm 600.

_mougli_
31-01-2011, 18:21
ooo bardzo fajny pomysl xD
to ja bym przytargal 2x stock 0,7 plus coca-cola 1x 2l

Aston
31-01-2011, 18:39
moge sie z wami chetnie spotkac ale na czym ma polegac to spotkanie?

Ma polegać na posiedzeniu, pogadaniu(oczywiście nie przy pustym stole) i przy okazji nauczenia chętne osoby podstaw typu co to jest fraza (wiadomo w rl zawsze lepiej) powiedzenie kiedy sie wchodzi w utwór, troche też napewno określimy w jaki sposób robić przejścia. Tak, śmiało po tym kursie będzie można sie nazwać :dj: hahaha. Myślę, że po spotkaniu każdy podstawy będzie znał.



to ja bym przytargal 2x stock 0,7 plus coca-cola 1x 2l

I to jest prawdziwy sprzęt :). A nie żadne pionki ... hehe :)


A no i oczywiście deklaruje przybycie :).

Mike S
31-01-2011, 18:55
Osoby wyrażające chęc udziału w spotkaniu proszę o napisanie w tym temacie. Wstępny termin 19 Marzec, jednak może on ulec zmianie. Te osoby które będą brały udział w meetingu proszę również o napisanie jaki sprzęt w miarę możliwości mogły by przywieśc.
Będę edytował tego posta na bieżąco, będzie w nim lista sprzętu, jak i lista uczestników.

Może niech kamo edytuje tego posta gdyż mimo wszystko jego post jest najwyżej i najbardziej widoczny ;) a co do sprzętu nic nie pisaliście o słuchawkach wiec może warto coś o nich wspomnieć, ja mam na stanie senheiserki hd 205 i ultrasone dj1 więc mysle, ze moglbym ich uzyczyc ;).

Mikeal
31-01-2011, 19:15
Ja oczywiście od poczatku ten temat zacząłem, więc wiadomo że się zgłaszam :)

Też coś swojego przytargam :D
pozdrawiam.

Merfin
31-01-2011, 19:35
dobra gadam wstępnie z kamo i mam kilka pytań propozycji:

1. Ma to być samo spotkanie czy spotkanie + impreza.
2. Jeżeli spotkanie + impreza to czy impreza zamknięta dla 4c czy z możliwością uczestnictwa osób trzecich czyli normalna dyskoteka z ludźmi.
3. Jeżeli punkt 2 = normalna dyskoteka, to termin proponuję sobota na początku marca prze postem (najlepiej ostatki).
4. Jeżeli punkt 2 = normalna dyskoteka, to pasuje może z 2 grubsze nazwiska z 4c żeby przyciągnąć ludzi.
5. Jeżeli punkt = normalna dyskoteka to pasuje ochronę.
6. Co do wnoszenia własnego alkoholu na imprezę to widzę marną szanse aby włodarze klubu na to poszli (ta kwestia jest do dogadania).
7. Wiek min 16 lat poniżej 18 pasują jakieś oświadczenia że przyjeżdżają na własną odp i że nikt z organizatorów za nich nie odpowiada.
8. Płyty i słuchawki we własnym zakresie - takich rzeczy się nie udostępnia :)
9. Sprawa sprzętu jeśli zostanie uszkodzony to raczej wszyscy będą się składać chyba że winny zostanie złapany na gorącym uczynku :P
10. Jeżeli punkt 1 = spotkanie to termin jest wówczas ruchomy a reszta pozostaje bez zmian:D
11. Co do ew kosztów nie mam pojęcia na razie.

Jeśli macie coś do dodania lub jakieś swoje propozycje proszę pisać.

Cziterek
31-01-2011, 21:43
Chętnie się na to pisze, bywam czasami pod palmą, mam akurat parę kroków do klubu, w sam raz jest przyzwoita loża, barek dancing, scena. Jest też druga salka gdzie można postawić tam sprzęt na naukę.

Microtek
31-01-2011, 21:55
Marku każdy dzień byle nie ostatki :(

AdrianS
31-01-2011, 22:23
bardzo ciekawy pomysł. Chętnie bym sie na to pisał :P Musiałbym jeszcze tylko transport załatwić bo jak w marcu to ma byc to jeszcze nie będę miał prawka ;/

Victor Teeg
01-02-2011, 06:36
1. Ma to być samo spotkanie czy spotkanie + impreza.
Moim zdaniem powinno to byc spokanie + impreza
2. Jeżeli spotkanie + impreza to czy impreza zamknięta dla 4c czy z możliwością uczestnictwa osób trzecich czyli normalna dyskoteka z ludźmi.
Otwarta.
3. Jeżeli punkt 2 = normalna dyskoteka, to termin proponuję sobota na początku marca prze postem (najlepiej ostatki).
Termin obojętny, to wszystko zależy od klubu.
4. Jeżeli punkt 2 = normalna dyskoteka, to pasuje może z 2 grubsze nazwiska z 4c żeby przyciągnąć ludzi.
Przydało by się, może ktoś z Galeonu?
5. Jeżeli punkt = normalna dyskoteka to pasuje ochronę.
Zgadza się
6. Co do wnoszenia własnego alkoholu na imprezę to widzę marną szanse aby włodarze klubu na to poszli (ta kwestia jest do dogadania).
Przydało by się ...
7. Wiek min 16 lat poniżej 18 pasują jakieś oświadczenia że przyjeżdżają na własną odp i że nikt z organizatorów za nich nie odpowiada.
Dzięki ...
8. Płyty i słuchawki we własnym zakresie - takich rzeczy się nie udostępnia :)
Racja
9. Sprawa sprzętu jeśli zostanie uszkodzony to raczej wszyscy będą się składać chyba że winny zostanie złapany na gorącym uczynku :P
Kwestia dogadania
10. Jeżeli punkt 1 = spotkanie to termin jest wówczas ruchomy a reszta pozostaje bez zmian:D
jestem za spotkaniem + imprezą
11. Co do ew kosztów nie mam pojęcia na razie.
Ja również, gdyby to był Plus było by tanio, takich informacji udzielił mi Kamo. Od Palmy nie dostałem jeszcze odpowiedzi na maila.

jimmy_69
01-02-2011, 12:19
Merfin święta racja, słuchawek i płytek sie nie pożycza:)
ja jak już wcześniej pisałem piszę sie na spotkanie
pionki mk2 1000
mixer 500

discoduck
01-02-2011, 14:39
ja też wpadnę - Disco Duck :) czemu nie :D będzie fajnie :P hmmm i jednak jaki club będzie club pod palma czy plus?:) i termin ?:P może ostatki ? bo tak w poście to nie wiem :P ale jedno jest pewne wpaść wpadnę :) bo mieszkam nie daleko :P:piwo:

DjMaxFile
01-02-2011, 14:44
Ja też chętny na Rzeszów : P

jak sie przyda moge wziąc 2 cdj 100 i djm 600

taki podstawowy zestaw :)
+ %%% : )

Więc czekam na dokładne info kiedy gdzie jak dojechac i wgl :) :) :)

LukeAmon
01-02-2011, 16:04
Jesli bede mial wolny termin od grania to przybede ale narazie niewidze zbyt dobrej organizacji pomimo deklaracji kilku osob dalej niewiadomo gdzie to ma sie odbyc i na jakiej zasadzie ktos tu pisal o ostatkach to raczej z gory mozecie zapomniec o takim czyms w jakims klubie w rzeszowie dlaczego chyba pisac niemusze :)

Camo
01-02-2011, 17:36
Tak ja się zajmuje organizacją ale mam teraz sesje i to mnie blokuje, tak jak pisze kolega wyżej i ja też pisałem nie raz nie imprezy planowane są z dużym wyprzedzeniem i pierwszy wolny termin to sobota końcem marca inaczej się nie uda;/ Jeszcze tydzień zamykam sesje i bierzemy się z Markiem za ostrą organizację więc spokojnie nic nie ucieknie jak nie teraz to za jakiś czas ale na pewno się odbędzie:)

DjCarles
01-02-2011, 20:39
Według mnie inicjatywa bardzo fajna;) Nawiązując do spotkania według mnie na początku dobrze by było ustalić czy samo spotkanie, czy spotkanie + impreza. Jeżeli ma być to połączone z nauką, trzeba to ogarnąć czasowo, wiadomo że jak się zacznie impreza to ledwo co można się dogadać zwyczajnie a co dopiero przekazać coś. Nie każdy będzie z Rzeszowa, więc czasowo trzeba to ustalić żeby każdy dotarł na odpowiednia godzine, oraz ustalić dokładną date. P.S Jak coś moge przywieść konsole Pioneera: 2 x cdj 100-s oraz djm 300.

Pozdr.:)

high wave
02-02-2011, 15:28
ja też się chcę zapisać, nie posiadam sprzętu ale 0.7 wezmę :)

high wave
02-02-2011, 15:32
ja też chcę się zapisać, nie posiadam sprzętu ale 0.7 wezmę :)

Pyotrazz
02-02-2011, 15:52
Jeśli chodzi o spotkanko i melanżyk z klabersami to ja zawsze jestem chętny na takie inicjatywy:drunk:
Tak więc jeśli akurat będę miał czas to się zjawię:piwo:
Do Rzeszowa daleko nie mam, z noclegiem też myślę nie było by problemu:) prawda Kamilku?:*
Sprzętu wprawdzie sam nie posiadam ale popytam i może uda mi się wyciągnąć kogoś co ma:dj:
Oczywiście mam nadzieję że to będzie na zasadzie nauka+impreza bo to było by najlepsze rozwiązanie przynajmniej dla mnie:>

ASmarcelek
02-02-2011, 19:37
a do kiedy można zgłaszać udział ? :)

Camo
02-02-2011, 19:59
Udział można zgłaszać na bieżąco, jak na razie nie ma jeszcze żadnych konkretów niestety ale powoli to ogarnę tylko skończe sesje:)

Tak Piotruś dla Ciebie zawsze się znajdzie;x

Edit;

Od samego początku było założenie,że to ma być nauka (wiadome w 1 dzień nie można nauczyć się wiele ale chociaż będzie można wysłuchać rad starszych bardziej doświadczonych kolegów, wymienić się doświadczeniami itd. zawsze coś pozostanie i mam nadzieje,że pozostaną wyjaśnione różne wątpliwości związane z zawodem dj.)

Pilnie poszukuję osoby, która to wszystko poprowadzi, takiej która ma już jakieś doświadczenie za konsolą i chciała by się tym podzielić z innymi:)

ASmarcelek
03-02-2011, 11:18
najlepiej jakby był ktoś z 4clubbers dj's team :)

DjMaxFile
03-02-2011, 13:18
popytajcie znajomych dj tylko takich prawdziwych dj czy ktos by nie chcial poprowadzic takiego czegos...

kilka osob musi byc co siedza dlugo w temacie zeby mogli innych nauczyc : P

Merfin
03-02-2011, 14:32
Mam małe przeczucie że chcecie z tego spotkania zrobić darmowy kurs :D

a wątpię ze ktoś z doświadczeniem będzie chciał nie odpłatnie tłumaczyć 13-15 latkom że nie ma różnicy między prawym i lewym plajerkiem :D

Spotkanie i wzajemna wymiana doświadczeń (możliwość zagrania na różnych konsoletach) na poziomie koleżeńskim będzie miała rację bytu. Myślę że na łikendzie jak dobrze pójdzie spotkamy się z kamo i ustalimy kilka kwestii.

Takie moje zdanie :P

jimmy_69
03-02-2011, 16:33
ja zgadzam sie z Merfinem,
moim zdaniem to nie powinno wyglądać jak jakis kurs:/ że koleś stoi i produkuje sie a inni w zeszytach notatki robia:P
poprostu spotkamy sie zagramy na innym sprzecie, ja na przykład nigdy na denon'ach nie grałem:P więc może ktoś przywiezie:)

Largo™
03-02-2011, 16:42
A ja mogę wpaść ? :D

_Kamil
03-02-2011, 16:52
Tak Kamilku moźesz ;) Cześć Kamil ;) Ja też mam na imię Kamil :):)

Camo
03-02-2011, 17:41
A ja mogę wpaść ? :D

Jak najbardziej, było by na prawdę super gdybyś wpadł ;P



Largo a może u Ciebie by zrobić spotkanie w Galeonie??:D
Hmm??:D

Marco Donati
03-02-2011, 18:39
ja w sumie na 80% też bym mógł wpaść o ile nie bede grał na urodzinowej imprezie DJ'a WiruS'a :)

ASmarcelek
03-02-2011, 19:21
fajnie że w końcu zaczęli się wypowiadać znani i doświadczeni Dj'e :)

Camo
03-02-2011, 19:25
fajnie że w końcu zaczęli się wypowiadać znani i doświadczeni Dj'e :)

Też się bardzo cieszę,że takie osobistości zaglądają do tematu i wyrażają chcęć spotkania się :muza:

Tak trzymać oby więcej takich jak wy i może zrobimy na prawdę coś ambitnego i pokażemy,że najważniejsze są chęci i można do czegoś dojść:angel::ide::ide:

Victor Teeg
03-02-2011, 20:09
No proszę, temat się rozwija :). Pana Largo i Marco Donati serdecznie zapraszamy.

Marco Donati
04-02-2011, 00:01
... a wątpię ze ktoś z doświadczeniem będzie chciał nie odpłatnie tłumaczyć 13-15 latkom że nie ma różnicy między prawym i lewym plajerkiem :D ...

widze że kolega czytał historie Mattheo na facebook'u XD

andrzej198930
04-02-2011, 12:30
Ja też mogę <wpaść> kwestia tylko kiedy i gdzie??


ja na przykład nigdy na denon'ach nie grałem:P więc może ktoś przywiezie:)

No to Ja mogę wziąść
Denon DN-S3700 x2
Denon DN-X1600
I słuchafony też Denon DN-HP 1000:icon_surprised:

Maniek_89
04-02-2011, 13:17
Hmmm... szczerze mówiąc jakby był czas to i ja bym mógł wpaść :)

Cziterek
04-02-2011, 13:58
Wpadam jak tylko mogę na 100%, jak to będzie w Rzeszowie. ;)

Aston
04-02-2011, 14:13
Ja to nie wiem ... Wszyscy mówią o jakiś denonach... pionkach ... A prawdziwy sprzęt można kupić przecież w najbliższym sklepie pomopolowym :). Myślę, że przy takim sprzęcie wymiana poglądów i doświadczeń naprawde nie będzie trudna :p. A tak na poważnie to dj kursu napewno z tego nie będzie, jednak dobrze by było zaznaczyć co to jest fraza i kiedy wchodzi sie w utwór, takie podstawy podstaw :). Pozdrawiam!

Largo™
04-02-2011, 15:15
Jak najbardziej, było by na prawdę super gdybyś wpadł ;P



Largo a może u Ciebie by zrobić spotkanie w Galeonie??:D
Hmm??:D

Jak byś to widział? :)

jimmy_69
04-02-2011, 16:05
Ja też mogę <wpaść> kwestia tylko kiedy i gdzie??



No to Ja mogę wziąść
Denon DN-S3700 x2
Denon DN-X1600
I słuchafony też Denon DN-HP 1000:icon_surprised:


i gitara :piwo:

DjMaxFile
04-02-2011, 16:05
Ja bym to widział tak że spotykamy się np o godz xxx ktoś wyższy rangą (Largo Marco itp) przedstawiają kompletnym amatorom podstawy... potem zaczynamy grać ... Ci z wyższą rangą wybierają 5/6 osob najlepiej grających i te osoby dostają szanse pokazania się normalnie na imprezie ...
tylko najlepiej w swoim stylu:)

ale nie wiem jak by to widzieli inni : )

jimmy_69
04-02-2011, 16:14
mogłoby i tak być:) dochodzi mała rywalizacja:P
szczerze raz byłwm na meetingu 4c i tam koleś co pierwszy raz prawdziwą konsole zobaczył stanął i grał na normalnej imprezie i ten tego troche nie teges było:P

Largo™
04-02-2011, 16:43
Ja bym to widział tak że spotykamy się np o godz xxx ktoś wyższy rangą (Largo Marco itp) przedstawiają kompletnym amatorom podstawy... potem zaczynamy grać ... Ci z wyższą rangą wybierają 5/6 osob najlepiej grających i te osoby dostają szanse pokazania się normalnie na imprezie ...
tylko najlepiej w swoim stylu:)

ale nie wiem jak by to widzieli inni : )

W takim mniej więcej stylu będzie przebiegał "DJ KURS" który będzie organizowany w Clubie GALEON w okresie majowym ;)

Mike S
04-02-2011, 17:37
W takim mniej więcej stylu będzie przebiegał "DJ KURS" który będzie organizowany w Clubie GALEON w okresie majowym ;)

A ten kurs będzie odpłatny :) ?

Camo
04-02-2011, 18:18
Jak byś to widział? :)


Ja bym to widział tak,że koło południa takie spotkanie i wyjaśnienie podstaw podstaw czyli jak kolega pisał co to jest fraza jak zrobić przejście i możliwość pogrania na innym sprzęcie niż zazwyczaj:) a wieczorem impreza mitting 4c z Podkarpacia :) Co Ty na to??:D

ASmarcelek
04-02-2011, 18:21
Ja bym to widział tak,że koło południa takie spotkanie i wyjaśnienie podstaw podstaw czyli jak kolega pisał co to jest fraza jak zrobić przejście i możliwość pogrania na innym sprzęcie niż zazwyczaj:) a wieczorem impreza mitting 4c z Podkarpacia :) Co Ty na to??:D

Kolega podał bardzo ciekawą propozycję :)
Ja bym się pisał na coś takiego :)

DjMaxFile
04-02-2011, 18:25
ja również : P

Przy tym poznanie kilku nowych osob troszkę % : )

oj będzie fajnie tylko chłopaki po sesji muszą się wziąć za to : P

ASmarcelek
04-02-2011, 20:48
ja mogę wziąć swoją drugą połówkę :P
prawdopodobnie będzie to 0,7 xDD

Loud Pineapple
04-02-2011, 21:26
Ja bym to widział tak że spotykamy się np o godz xxx ktoś wyższy rangą (Largo Marco itp) przedstawiają kompletnym amatorom podstawy... potem zaczynamy grać ... Ci z wyższą rangą wybierają 5/6 osob najlepiej grających i te osoby dostają szanse pokazania się normalnie na imprezie ...
tylko najlepiej w swoim stylu:)

ale nie wiem jak by to widzieli inni : )

to by było dobre :D ja też mogę wpaść ? :>
sprzętu nie mam (za niedługo kupuje), ale za to mogę kupić 0.7 :)

AdrianS
04-02-2011, 22:01
Ja tam wole 1l :) jakoś raźniej :D

Jasioo
04-02-2011, 22:27
ja jestem oczywiscie Chetny.. Wode Przyniiose. Sprzetu jak narazie nie posiadam :)

Pozdrawiam

Victor Teeg
05-02-2011, 09:11
Jeśli wszyscy z tematu się zjawią to coś czuje że będzie mega :). Swoją drogą popytajcie również swoich znajomych Dj z miasta czy nie wybrali by się na meeting.

DjMaxFile
05-02-2011, 09:45
sądzę że jak damy dokłądny termin i miejsce i ew. koszt (chociaż sądzę że nie będą to duże pieniądzę) to zjawi się jeszcze więcej osob : P

pokażemy jak się podkarpacie bawi : P

ASmarcelek
05-02-2011, 09:50
sądzę że jak damy dokłądny termin i miejsce i ew. koszt (chociaż sądzę że nie będą to duże pieniądzę) to zjawi się jeszcze więcej osob : P

pokażemy jak się podkarpacie bawi : P

zgadzam się ;)
podbijemy Rzeszów ;]

Angelo SkyLine
05-02-2011, 10:09
skoro jest już tyle wódki i sprzętu to ja wezme przepite hahahah

Victor Teeg
05-02-2011, 10:13
sądzę że jak damy dokłądny termin i miejsce i ew. koszt (chociaż sądzę że nie będą to duże pieniądzę) to zjawi się jeszcze więcej osob : P

pokażemy jak się podkarpacie bawi : P

Widzę motywacja jest ;d, czyli będzie mega.

DjMaxFile
05-02-2011, 10:15
trzeba też innych zmotywować : P

Angelo SkyLine
05-02-2011, 10:41
a noo :]
myśle że jak to będzie na weekendzie to ludzie przyjdą xd

Largo™
05-02-2011, 14:53
A ten kurs będzie odpłatny :) ?

Zapraszam tutaj ;)

ZASADY oraz ZAPISY na DJ KUR 2011 Maj! - CLUB GALEON - OFFICIAL FORUM (http://www.clubgaleon.pl/forum/index.php?/topic/2747-zasady-oraz-zapisy-na-dj-kur-2011-maj/)

Zapraszamy serdecznie na pierwszy podkarpacki profesjonalny DJ KURS w Clubie Galeon.

Termin odbywania się kursu:
1.Maj
2.Maj
3.Maj

KURSY SĄ CAŁKOWICIE BEZPŁATNE!

Instruktorami kursu będą:

I faza (bezpłatna) 1-3 Maj
Adi oraz Largo

oraz w w II fazie (płatne 400pln od osoby) : 29.Cze - 2.Lip
Adi, Largo, Mike Evans, Mattheo, Hooq oraz Max Farenthide/Digital Mode

Na czym polegają kursy?

I faza (całkowicie BEZPŁATNA) 1-3 Maj
Nauka mixowania, podstawy obsługi mixera, cdków,sprzętu nagłaśniającego, praca z mikrofonem, obsługa audacity, budowa utworu muzycznego, budowa i zasada działania sprzętu - teoria oraz praktyka.

5 godzin zajęć dziennie

Podział na grupy (ama/pro)

Indywidualne podejście do każdego uczącego się

Nacisk położony na praktyke!

II faza (400PLN od osoby) 29.Cze - 2.Lip
Doskonalenie nauki mixowania, obsługa profesjonalna sprzętu oświetleniowego i nagłaśniającego, praca z mikrofonem, praca z programami do tworzenia muzyki (fl studio, magic maker), praca z gramofonami - nauka gry oraz podstawy obsługi i zasada działania, praca z systemami DVS (Traktor, TimeCode, Midi)

5 godzin dziennie

Indywidualne podejście do każdego uczącego się!

************************************************** ************
Zapisy odbywają się na maila oraz telefonicznie (poprzez rozmowe głosową ale można również poprzez sms)

Aby móc się zapisać należy przesłać zgłoszenie na:

tel: 791 757 791
mail: manager@clubgaleon.pl

w formie:

Imie: Nazwisko:

Pseudonim Artystyczny:

Wiek:

Miejscowość:

Jaka grupa: (amator czy zaawansowana)

ZGŁOSZENIA NALEŻY PRZESYŁAĆ DO 26.Kwietnia 2011. Lista uczesników zostanie wywieszona przed wejściem głównym Clubu w dniu rozpoczęcia kursu.

Victor Teeg
05-02-2011, 15:14
Na pierwszy etap się pisze, a co z drugim? Zobaczę jak będę stał z kasą .

Dj Tech-Shadow
05-02-2011, 15:45
nauczycie ich jak grać z traktora w I fazie ?
Nie żebym był złośliwy jedynie wyciągam wnioski po występie w Energy ;)

AdiGaleon
05-02-2011, 15:47
nauczycie ich jak grać z traktora w I fazie ?
Nie żebym był złośliwy jedynie wyciągam wnioski po występie w Energy ;)

sam byś się nauczył ;) i do tego jeszcze za darmo ;) wpadnij, sprawdz :d

Dj Tech-Shadow
05-02-2011, 15:49
Nie potrzebna mi nauka na gry przy pomocy traktora, wolę starą dobrą szkołę przy użyciu prawdziwych placków, a nie cuda wianki vide serato :)

Hmm ale jeśli zapraszacie być może bym się pojawił zobaczyć jak w Galeonie się zmieniło od czasu ostatniej mej wizyty ;)

I oczywiście dziękuję ślicznie za zaproszenie :]

ps. Popieram inicjatywę w edukacji, nie dość, że za darmo to wychodzi z taką propozycją jeden z najpopularniejszych klubów ;)

AdiGaleon
05-02-2011, 16:00
Nie potrzebna mi nauka na gry przy pomocy traktora, wolę starą dobrą szkołę przy użyciu prawdziwych placków, a nie cuda wianki vide serato :)

Hmm ale jeśli zapraszacie być może bym się pojawił zobaczyć jak w Galeonie się zmieniło od czasu ostatniej mej wizyty ;)

I oczywiście dziękuję ślicznie za zaproszenie :]

nauka z traktora za pomoca midi i time code jest w II fazie ;) nie wiem cos sie tak przy***** :) siedzi Ci ten traktor a ja kazdego seta zagramy technicznie lepiej niz Ty wiec przyjedz i zobacz jak to sie robi ;)

Dj Tech-Shadow
05-02-2011, 16:02
Mocne słowa nie wiedząc jak kto gra, ale można spróbować ; d

AdiGaleon
05-02-2011, 16:05
Mocne słowa nie wiedząc jak kto gra, ale można spróbować ; d

Ciebie slyszalem i wiem ze sie nauczysz :) nic na tym nie stracisz ;)

Dj Tech-Shadow
05-02-2011, 16:07
hmm, a gdzie i kiedy :D ?
Jeśli byłeś z Largo w Primie to wtedy placków nie było ;)
A preferuję takie granie niż cd ;)

w każdym bądź razie nie ma co się sprzeczać, o ile czas i fundusze pozwolą na pewno przybędę :)

AdiGaleon
05-02-2011, 16:12
hmm, a gdzie i kiedy :D ?
Jeśli byłeś z Largo w Primie to wtedy placków nie było ;)
A preferuję takie granie niż cd ;)

w każdym bądź razie nie ma co się sprzeczać, o ile czas i fundusze pozwolą na pewno przybędę :)

z plackow w zyciu nie wykrecisz doskonalszego seta niz z cd ;)a wtedy grales cd ;)

tez nie mam zamiaru sie sprzeczac ani nikomu udowadniac :) wiem co potrafimy

wystarczy przyjechac i samemu zobaczyc :) tym bardziej ze robimy to totalnie z wlasnej inicjatywy i nic z tego nie mamy - ot czysta chec zainteresowania mixowaniem osob trzecich ;)

Dj Tech-Shadow
05-02-2011, 16:13
To się ceni ;)

ps. jeśli chcecie zawsze mogę 2xtechnics 1210mk2 wziąć o ile mi wypalą trans i $$$ :]

AdiGaleon
05-02-2011, 16:17
To się ceni ;)

ps. jeśli chcecie zawsze mogę 2xtechnics 1210mk2 wziąć o ile mi wypalą trans i $$$ :]

sprzet mamy tak wiec bez problemow :) Aczkolwiek jesli sluzysz pomoca zawsze mozemy przygotowac drugie stanowisko z vinylami aby grupe podzielic na 2 mniejsze - na pewno kursanci mogliby tylko na tym zyskac :)

Camo
05-02-2011, 16:19
Chłopaki ale spokojnie:)
Ja mam pomysł, zróbmy spotkanie i wy będziecie gwiazdami wieczoru będziecie się mogli zmierzyć i przy okazji ludzi będzie mnóstwo dzięki temu ;D Bedziemy mieli wszyscy z tego radość:P

Cziterek
05-02-2011, 16:57
Mam pytanie co go Galeonu, chodzi mi o wiek, w jak można tam przyjechać, jeżeli można w moim chętnie się z kimś zabiore z Rzeszowa. :)

Angelo SkyLine
05-02-2011, 17:58
nie róbcie offtopu -,-
ja bym chętnie wpadł ale różnie bywa xD

_mougli_
05-02-2011, 19:41
to ma byc rzeszow ,a nie galeon/k.sedz
wchodze jak juz mowilem ,ale po sesji ,zrobcie cos kolo marca/kwietnia
eloo

DjAquinio
05-02-2011, 20:02
Wiadomo coś z tym spotkaniem gdzie co jak ?

Camo
05-02-2011, 20:09
Jeszcze przez ten tydzien będzie cisza niestety bo sesja trwa;/ ale po zakończeniu ostro bierzemy się za organizacje:) Termin najwcześniej końcem marca :)

kapi06
05-02-2011, 20:32
Ja chce się zapisać na takie coś;D tylko do początkujących .:)

ASmarcelek
05-02-2011, 21:32
Chłopaki załóżcie sobie nowy wątek o Galeonie :)

żeby nie zaśmiecać tego tematu :)

jimmy_69
05-02-2011, 21:43
troche zamieszania sie zrobiło:/ tu galeon zaraz rzesz:/ troche wątek zgubiłem

DjMaxFile
07-02-2011, 15:59
No i ucichło trochę : P

ASmarcelek
07-02-2011, 16:40
Poczekajmy aż chłopaki zaliczą sesję i temat znowu ruszy ;)

pietras44
07-02-2011, 22:07
ja wyrażam chęć styknięcia się:D pozdro Kamilos aka. Kamo project :D

DjMaxFile
12-02-2011, 09:57
jak tam chłopaki ruszyło coś;>?

jimmy_69
12-02-2011, 19:41
narazie cisza:P czekam na info od władzy wyższej:P

Loud Pineapple
12-02-2011, 21:23
ja już zacieram ręce - czekam z niecierpliwością :)

Aston
12-02-2011, 22:31
Kamo chyba opija sesje zamiast ogranizować spotkanie :)

Camo
13-02-2011, 00:25
Spokojnie jeszcze nie opijam jeszcze jeden egzam;d ale od poniedziałku się biorę mi ruszamy!:D :piwo:

Camo
15-02-2011, 11:28
Wszystko idzie w dobrym kierunku, jestem po rozmowie wstępnej z Klubem Pod Palmą i sprawa wygląda tak : Wynajęcie sali na około 100 osób sala do ćwiczeń wymiany doświadczeń od godziny 10.00 koszt około 600 zł. Mamy możliwość dostania dofinansowania na całą imprezę i zrobienia jednej z większych imprez w okolicy;D Ale jest jedno ale musimy się zorganizować i załatwić dj z Czech Słowacji i jeszcze jednego kraju wtedy możemy otrzymać do 5 tys. euro dofinansowania, projektem zajmuje się osobiście z managerem klubu tylko prosił bym o pomoc z waszej strony o uruchomienie znajomości w znalezieniu tych właśnie dj jak i również padła propozycja żeby zaprosić jakiegoś polskiego znanego dj i wtedy mamy full imprezę klub jest zadowolony i my ;D
Co wy na to??;p

jimmy_69
15-02-2011, 12:06
elegancko, czyli uruchamiamy nasze znajomości i działamy:)
a to dofinansowanie to od kogo by miało być?? od uni europejskiej;):P

FazZi85
15-02-2011, 12:10
Dofinansowanie z UE do rozwijania młodych talentów hehe chyba coś takiego jest jakiś fundusz przecież ale co i jak to ja nie wiem to juz bardziej papierkowa robota jest

A co do młodych DJi z zagranicy to myślę że w tej kwestii najlepiej pisać do D-Line ;)

Camo
15-02-2011, 12:57
Tu nie jestem do końca przekonany czy to na pewno z UE ale się wszystkiego dowiem, wiem że klub z tego już korzystał kilka razy i ze jest b. dużo szansa na dostanie tylko termin złożenia wniosku to 1 marca:)

Microtek
15-02-2011, 13:02
Kamo odezwij się do mnie na gg 2254414, załatwimy kogoś znanego w dobrych pieniądach ;)

Mike S
15-02-2011, 15:11
Witam a co z terminem ? Dalej 19 Marca czy jakis inny ?

discoduck
15-02-2011, 16:51
dobra to załatwiamy :) ładnie jest to wymyślone z tym dofinansowaniem ;) interesująca sprawa :) ale DJ Musi być z Czech Słowacji ??? czy z innego kraju może być ?:P ja to wszystko wypali będzie bardzo ładna impreza pod palmą :)

Camo
15-02-2011, 20:55
Są warunki takie że potrzebni są dj-je z 3 krajów i konkretnie musi być to Słowacja, Czechy i jeszcze jeden kraj tylko nie pamiętam tak mi tłumaczył manager z klubu:)

jimmy_69
16-02-2011, 12:31
Camo, no to jak słuchasz:P

Camo
16-02-2011, 13:55
Przez tel mi mówił i zasięg przerywał;/ Ale mam sie z nim spotkać więc luzz:)

jimmy_69
16-02-2011, 14:50
no to elegancko:)

Mikeal
16-02-2011, 16:03
Mamy jeszcze trochę czasu, widzę że temat ostro zaśmiecony. Cieszę się że tyle ludzi poparło ten pomysł, który zapoczątkowałem. Nie wyjeżdzajmy z Galeonem, bo to spory kawałek od Rzeszowa. Kamo bardzo ładnie tutaj organizuję, więc przyczyńmy się do jego starań i ruszmy dupska :)
Porponuję zrobić jakiegoś specjalnego maila na tą okazję, na którego wszyscy zainteresowani przybyciem potwierdziliby swoje przybycie.

Aston
16-02-2011, 16:14
Porponuję zrobić jakiegoś specjalnego maila na tą okazję, na którego wszyscy zainteresowani przybyciem potwierdziliby swoje przybycie.


Myślę, że wystarczy pisać pw do Victora Teega. Na 1 stronie jest post z lista sprzętu i chętnych :piwo:.

ASmarcelek
16-02-2011, 17:13
a co będzie jak nie załatwimy tych 3 dj'i ?
Bo może być ciężko

Camo
16-02-2011, 17:22
Mam juz wstępne namiary :) Z tym nie będzie jakiś większych problemów:)

DjMaxFile
16-02-2011, 17:28
mała zmiana za djm 600 moge niestety wziac djx 700 -.-

djm nie byl moj i poszedl na sprzedaż...

Victor Teeg
16-02-2011, 18:01
Nie przejmujcie się, meeting na pewno się odbędzie, kwestia tylko kiedy. Żadnego maila z potwierdzeniem nie musice wysyłac, wystarczy napisac do mnie na PW, a ja zapiszę na listę. Wiadomo że to jest lista wstępna, ponieważ jak pojawi się termin (Marzec, Kwiecień ), to komuś może nie pasowac czy coś. Jak na razie wszystko idzie w dobrym kierunku. Camo ładnie ogarnia sytuacje. Myślę, że z załatwieniem Dj z 3 innych krajów również większego problemu nie będzie.

PS.

Ostatnio ktoś do mnie pisał na gg, że może wziąśc ze sobą Denony. Mógłbyś się odezwac jeszcze raz?

Aston
16-02-2011, 21:58
mała zmiana za djm 600 moge niestety wziac djx 700 -.-

djm nie byl moj i poszedl na sprzedaż...



Taka zmiana to wiesz ... Ja się przestraszyłem, że wódki nie będzie :). Nie wiem jak wy ale ja już bym pojechał :piwo: :).

Microtek
16-02-2011, 22:06
mała zmiana za djm 600 moge niestety wziac djx 700 -.-

djm nie byl moj i poszedl na sprzedaż...

Ja mogę wziąść 2 x CDj 1000mk3 i djm 600 w razie w ;)

jimmy_69
17-02-2011, 12:16
oj ładni sie sytuacja rozwija:D

DjMaxFile
17-02-2011, 13:36
MiCroteck bierz bierz : P

ASmarcelek
17-02-2011, 15:27
Ja mogę wziąść 2 x CDj 1000mk3 i djm 600 w razie w ;)
ja z chęcia bym zagrał na tysiączkach ;))

ASmarcelek
20-02-2011, 13:29
Wiadomo może coś nowego na temat imprezki ? :D

Mike S
20-02-2011, 20:57
Własnie panowie co taka cisza ;) ? Rozumiem, ze wszyscy zmeczeni przez Armin only i jutro temat ruszy od nowa ;) ? Bo termin sie zbliza i im blizej tym ciszej, musimy spowrotem rozruszac temacik !

Camo
20-02-2011, 21:02
Termin wcześniejszy nie jest aktualny ponieważ będziemy prawdopodobnie składali ten wniosek o dofinansowanie i sie wszytko przesunie ale spokojnie wszystko pod kontrolą :) Mam już kilku dj-ów na oku wiec nie długo to wszytko doprowadzimy do ładu:)

jimmy_69
21-02-2011, 11:49
pomału ale do przodu:D

AdrianS
21-02-2011, 13:34
Moze maj byłby dobry :) 1,2,3 wtedy długi weekend sie zapowiada tylko ze to przed maturami ;/

ASmarcelek
21-02-2011, 19:20
Chłopaki kombinujmy tak żeby było dobrze ;D

Myślę że jeszcze w kwietniu damy radę ;]

Cziterek
21-02-2011, 20:00
Ja cały czas czekam na jakieś propozycje i termin. :)

DjMaxFile
22-02-2011, 13:57
a to jest tak ze ta kase z uni to dostaje się tak od ręki ???
idziesz gdzies tam do urzedu mówisz co i jak i juz o kase masz?

Mike S
22-02-2011, 18:14
Moze maj byłby dobry :) 1,2,3 wtedy długi weekend sie zapowiada tylko ze to przed maturami ;/

Prosze tylko nie Maj a szczególnie 2 czy też 3 :D. Bo wtedy jest ATB in concert i mayday kilka dni wcześniej i ktoś może się wybierać ;). Proponuje tydzień wolny od eventów i najlepiej by było z końcem Maja początkiem Czerwca kiedy to już luzy są w szkołach ;). No ale dobra, tremin treminem, ważne aby to spotkanie wypalilo ^^.

Victor Teeg
22-02-2011, 18:56
Czerwiec? Może i dobry okres ale "lekko" odległy. Nie bym był też za tym 1,2,3 Majem, ale powolutku, jeszcze termin nie jest pewny. Jak wszystko będzie zorganizowane, to Camo da znac. Nie bójcie się, meeting się odbędzie ;d.

Aston
22-02-2011, 20:12
Ja mogę wcześniej zrobić w Radzyniu - tak jak wcześniej mówiłem. Jeżeli ktoś ma jakąś propozycje to dawajcie na priv(chociaż wątpie, żeby ktoś się odezwał). Myślę, że Kwiecień jest najlepszym terminem ;).

ASmarcelek
24-02-2011, 16:21
I jak z tym wnioskiem chłopaki ? :)

Camo
24-02-2011, 19:12
Jutro dzwonie i umawiam się na spotkanie :D dziś zakończyłem sesje;D

ASmarcelek
24-02-2011, 19:33
no to git ;)

jak będziesz coś wiedział to mi napisz na gygy xD

DjMaxFile
25-02-2011, 16:00
no i po raz kolejny ucichło ...

wiadomo coś ?
jakiś termin miejscówka cokolwiek?

high wave
25-02-2011, 16:02
Camo w takim razie czekamy ;p

Camo
25-02-2011, 18:33
Dzwoniłem dziś i jestem umówiony na wtorek spokojnie koledzy ja sam jestem, nikt się nie podejmuje pomocy każdy tylko czeka aż coś bedzie... Jak bedzie to dam znać.

Powhart
26-02-2011, 09:56
nie no - czerwiec odpada :D sesja :D bliżej panowie i panie- bliżej :D

Victor Teeg
26-02-2011, 10:26
O proszę. Tego pana się nie spodziewałem :). Wpisac Ciebie na listę Powhart?

jimmy_69
28-02-2011, 12:15
[QUOTE=Camo;4038319]Dzwoniłem dziś i jestem umówiony na wtorek spokojnie koledzy ja sam jestem, nikt się nie podejmuje pomocy każdy tylko czeka aż coś bedzie... Jak bedzie to dam znać.[/QUOT

zgadzam sie:rockon:

Powhart
28-02-2011, 14:39
O proszę. Tego pana się nie spodziewałem :). Wpisac Ciebie na listę Powhart?
Pytasz a wiesz !! :D Jasne !! :D

Victor Teeg
28-02-2011, 21:03
Coś czuję ze Powhart jakiegoś Live Acta na meetingu nam zrobi . :D

I-Rockerz
01-03-2011, 22:46
Wszystko idzie w dobrym kierunku, jestem po rozmowie wstępnej z Klubem Pod Palmą i sprawa wygląda tak : Wynajęcie sali na około 100 osób sala do ćwiczeń wymiany doświadczeń od godziny 10.00 koszt około 600 zł. Mamy możliwość dostania dofinansowania na całą imprezę i zrobienia jednej z większych imprez w okolicy;D Ale jest jedno ale musimy się zorganizować i załatwić dj z Czech Słowacji i jeszcze jednego kraju wtedy możemy otrzymać do 5 tys. euro dofinansowania, projektem zajmuje się osobiście z managerem klubu tylko prosił bym o pomoc z waszej strony o uruchomienie znajomości w znalezieniu tych właśnie dj jak i również padła propozycja żeby zaprosić jakiegoś polskiego znanego dj i wtedy mamy full imprezę klub jest zadowolony i my ;D
Co wy na to??;p

Pytanie- rozmawiałeś z Polarem, Tomkiem czy Tomkiem świetlikiem. Palma nie jest rozpromowana aż tak żebyś uzbierał pełny klub(patrz zdjęcia RobertM xD). Sprzęt tam jest w miarę dobry- cdj800mk2 + djm600 - sądzę że uruchomienie wtyków nie zaszkodzi ^^...

Mogę załatwić np. cdj2000 lub prezentację akustyczną np. warunki studyjne, proces produkcji muzycznej, ustawienie monitorów czy też prawidłowe warunki nagrywania wokalu. Tematów jest mnóstwo! Podejrzewam że większość z was także interesuje się technikom estradową- może wycieczka po TottonShow? :) Właściciel tottonów jest dyrektorem Zaiksu na okręgu Rzeszowa- może mały wykład dla raczkujących w tematach imprez ;> Masa pomysłów podsunięta! Camo! do pracy :]:piwo:

Victor Teeg
01-03-2011, 22:55
Nie wiem o czym mówisz Alex, ale bardzo fajnie to brzmi :D. Każda wiedza jest potrzebna. Camo, może zadziałamy coś i w tym kierunku?

Powhart
02-03-2011, 08:26
Pytanie- rozmawiałeś z Polarem, Tomkiem czy Tomkiem świetlikiem. Palma nie jest rozpromowana aż tak żebyś uzbierał pełny klub(patrz zdjęcia RobertM xD). Sprzęt tam jest w miarę dobry- cdj800mk2 + djm600 - sądzę że uruchomienie wtyków nie zaszkodzi ^^...

Mogę załatwić np. cdj2000 lub prezentację akustyczną np. warunki studyjne, proces produkcji muzycznej, ustawienie monitorów czy też prawidłowe warunki nagrywania wokalu. Tematów jest mnóstwo! Podejrzewam że większość z was także interesuje się technikom estradową- może wycieczka po TottonShow? :) Właściciel tottonów jest dyrektorem Zaiksu na okręgu Rzeszowa- może mały wykład dla raczkujących w tematach imprez ;> Masa pomysłów podsunięta! Camo! do pracy :]:piwo:

jak Cię już tam spotkam - to stawiam Ci całą noc piwa stary !! :D
Co do Live Actu - trzeba by się było zastanowić ^___^ Tancerzy i tancerki jakieś dostanę ?? :D

Cziterek
02-03-2011, 13:27
Mhm, panowie taka dla was mała rada że Palma to nie jest jak Energy 2000 czy coś, tylko taki klub studencki. co do osób są ale nie ma aż też tak za dużo. :)

jimmy_69
05-03-2011, 19:22
samych 4clubbers'ow bedzie od .... :P

Aston
05-03-2011, 20:49
Od czego ? :P. Organizujmy bo czas ucieka a chęci coraz więcej ;).

Victor Teeg
05-03-2011, 21:03
Spokojnie, wszystko zmierza ku dobrej stronie. Staramy się, aby ten meeting był staranie dopracowany.

Angelo SkyLine
06-03-2011, 08:41
no to Gites :]
ale miejsca, ceny i terminu dalej nie mamy?

Victor Teeg
06-03-2011, 09:28
Miejsce: Klub Pod Palmą, cena zależy od ilości osób, termin jest wstępny, ale nie pewny, wiec go nie podaje.

jimmy_69
07-03-2011, 12:05
a jak wygląda sprawa z tym dofinansowaniem??? będzie coś z tego??

KrisVanS.
07-03-2011, 22:26
a mnie czemu nie wpisaliście ;)
wpiszcie mnie na liste ;)

Camo
07-03-2011, 22:49
Przyznaje temat umilkł jak na razie ale spokojnie dużo sie dzieje wokół i na razie nic nie piszemy żeby nie robić zamętu musimy zrobić szczegółowy plany a jak widzicie sami wyżej padły ciekawe propozycje i bedziemy się starać je realizować co do dofinansowania to lipa pozatym klub sobie żąda jeżeli byśmy chcieli gwiazdy to 2,5 tys na rozruch imprezy ale kasa z biletów nasza z resztą nie będę się rozpisywał w sobotę się spotykamy z chłopakami i będziemy ustalać szczegóły

Angelo SkyLine
08-03-2011, 19:02
troche lipton...
Ale czy koniecznie musi być ten palma?
jakiś paziowski do ćwiczeń i żeby przy browarze posiedzieć z innymi Clubbersami :p

Victor Teeg
08-03-2011, 22:06
Zostańmy przy Palmie, wszystko ogarniemy w sobotę i dostaniecie dokładne info, co, jak, ile itd. Zrobimy list tych, którzy pojawią się na 100%, obliczymy koszty ( nie będą wysokie ). Wstępny termin: 30 Kwiecień, Klub: Pod Palmą

Cziterek
09-03-2011, 10:19
Nie wiem co wy chcecie pod palmą, tam się tyle loż dla was że nawet i tak będą wolne parkiet też nie jest mały, browarka można spić normalnie. Klub jest na poziomie nie jak inne, może i są lepsze w Rzeszowie ale liczą się też koszta.

Mike S
09-03-2011, 13:17
Oj tam nie ma co wybrzydzać, ważne że jest gdzie się spotkać.

DjMaxFile
09-03-2011, 14:21
tak jak koledzy wyżej : )
Grunt zeby bylo sie gdzie i z kim spotkać pograć pośmiać się i wgl : )

Angelo SkyLine
09-03-2011, 14:37
ja nie mówie że źle... tylko skoro nie ma flo... to może gorszy i tańszy lepiej by :P
ale ja Tu Tylko sprzątam ^^

jimmy_69
10-03-2011, 11:17
grunt to ekipa:p nic więcej :D

Victor Teeg
10-03-2011, 13:53
Możliwe że załatwimy dofinansowanie, ale to wszystko omówimy w Sobotę i podzielimy się z Wami naszymi ustaleniami. Grunt że się spotkamy.

Kameleon
10-03-2011, 14:15
jeśli spotkanie dojdzie do skutku to melduję swoją obecność :)
Kamil, Ty już rozrabiaj ten piękny trunek ;)

Camo
10-03-2011, 20:06
jeśli spotkanie dojdzie do skutku to melduję swoją obecność :)
Kamil, Ty już rozrabiaj ten piękny trunek ;)

Kogo ja tu widzę:piwo:

O mój mistrzu :D

Trunek będzie na 100% i nocleg:):ide::ide:

Aston
10-03-2011, 21:51
No to co ? Oszczędzamy kasę na 30 kwietnia ? ;>

I-Rockerz
10-03-2011, 22:07
W sobotę mamy się spotkać z chopakami w celu ugadania szczegółów, detali itp. Chciałbym,aby ten meeting nie był kierowany dla clubbersów z podkarpacia czy okolic rzeszowa lecz dla wszystkich chętnych.

I kieruję te słowa dla DJ- warto poznać Rzeszowską publikę, funkcjonowanie klubów w Rzeszowie czy też sprawy menagerskie(także stawki ^^). Osobiście był bym za piątkiem- większość osób pracuje w soboty w klubach. Zależy na tym żeby było jak najwięcej ludzi ;)

FazZi85
11-03-2011, 00:03
zawsze można wziąć urlop :)
ale może być i piątek ;)

ASmarcelek
11-03-2011, 07:59
Piątek to jest akurat dobry pomysł :)
Myślę że większości by pasowało :)

_mougli_
11-03-2011, 09:37
ustalcie plan , dajcie oficjalne info i ogień ,;p

DjMaxFile
11-03-2011, 13:02
ja rownież czekam juz chyba na oficjalne infoo : )
dobrze ze ruszyl znow temat : )

Kameleon
11-03-2011, 19:55
no ok, ale jakie Wy w ogóle terminy bierzecie pod uwagę? kwiecień, maj, czerwiec?
:)

DjAquinio
11-03-2011, 19:55
No ja też czekam :D

Victor Teeg
11-03-2011, 20:24
Pod uwagę bierzemy Kwiecień . Coś nam ta organizacja nie idzie ;d, może jutro coś zdziałamy.

Mike S
11-03-2011, 20:46
No zdziałajcie, zdziałajcie ;)

Cziterek
11-03-2011, 23:15
Jak Wiktor mówi jutro spotykamy się we 4 z chłopakami i porozmawiamy wreszcie na temat, bo tak na prawde szef z pod palmy już dzwonił do Kamila, i miał się z nim spotkać ale nie miał jeszcze takiego dosłownego planu, jaki jutro omówimy.

Powhart
12-03-2011, 12:22
oj... z 30 Kwietniem może być kłopot... mam wyjazd z chórem :/ ... da się to przełożyć ?? <prosi> ^____^

Cziterek
12-03-2011, 12:26
oj... z 30 Kwietniem może być kłopot... mam wyjazd z chórem :/ ... da się to przełożyć ?? <prosi> ^____^



Wiesz co raczej nie bo teraz pod palmą koleś ma takie terminy na kwiecień ale później zarezerwowane, bo tam szef już załatwia sobie imprezy bardzo wcześnie. Więc z tym może być problem.

Camo
13-03-2011, 22:34
Spotkaliśmy sie z chłopakami i Z menagerem klubu i i sprawa wygląda tak jest plan taki:
- kurs 3 dniowy
- zapewniony nocleg
- spotkanie z dyrektorem firmy Ton Ton
-spotkanie z dyrektorem zaiksu (mały wykład)
- Alex Light (wykład na temat warunków studyjnych)
- Najlepsi otrzymują nagrody ( płyty case itd)
-wyłoniona najlepsza 3 gra podczas sobotniej lub niedzielnej imprezy
- jakiś poczęstunek

I uwaga jeżeli dostaniemy kase (jutro siadam i pisze projekt mile widziana pomoc gg7555963 ) to jest taka propozycja od managera żeby kurs poprowadził np. Max Farenthide

Piszcie co o tym sądzicie i ewentualni dajcie swoje poprawki :)

KrisVanS.
13-03-2011, 22:56
o to jest bardzo dobra myśl z twojej strony Camo ;)
Mnie się podoba

Mike S
13-03-2011, 23:24
Spotkaliśmy sie z chłopakami i Z menagerem klubu i i sprawa wygląda tak jest plan taki:
- kurs 3 dniowy
- zapewniony nocleg
- spotkanie z dyrektorem firmy Ton Ton
- spotkanie z dyrektorem zaiksu (mały wykład)
- Alex Light (wykład na temat warunków studyjnych)
- Najlepsi otrzymują nagrody ( płyty case itd)
- wyłoniona najlepsza 3 gra podczas sobotniej lub niedzielnej imprezy
- jakiś poczęstunek

I uwaga jeżeli dostaniemy kase (jutro siadam i pisze projekt mile widziana pomoc gg7555963 ) to jest taka propozycja od managera żeby kurs poprowadził np. Max Farenthide

Piszcie co o tym sądzicie i ewentualni dajcie swoje poprawki :)

Ee a po co nam dyrektor zaiksu ;s ? Reszta fajna sprawa.

FazZi85
13-03-2011, 23:34
ładnie to już coś rusza powoli ;)
a ten nocleg to gdzie miał by być?
mam pewien pomysł ale nie wiem czy się taka pewna osoba zgodzi ;) zależy czy ten wykładowca otrzyma jakieś gratyfikacje ;) bo jak się kogoś pytać to trzeba mieć przekonujący argument przecież :)

Camo
13-03-2011, 23:44
Jezeli chodzi o kwestie kasy nie mam pojecia ile bedziemy mieli ponieważ jutro siadam do pisania projektu i to bedzie zależne od kwoty jaką otrzymamy i wiem o kogo Ci chodzi:P

jeżeli chodzi o nocleg to niby coś jest znaczy tak mówił menager,

Co do pytania po co dyrektor zaiksu to odpowiadam dla uświadomienia,że poziom Polskiego dj ingu jest coraz gorszy i że amatorzy vdj wygryzają dobrych dj bo grają za free lub za przysłowiowe 50 zł;/ no ale wiecie tu spokojnie on tylko nam przedstawi jak to wszytko wygląda:)

Microtek
14-03-2011, 08:04
No to teraz czekamy ;) Camo pisałem Ci kiedyś na gg, jak dalej masz w planach ściągnąć kogoś z zagranicy to pisz śmiało.

FazZi85
14-03-2011, 12:51
Victor Orange UKraina myspace.com/orangeua uczestniczył w DJ Kurs oraz na Meetingu DJ Kurs, może przyjechał by

andrzej198930
14-03-2011, 13:55
No no temat coraz bardziej się rozwija;))
Ja był bym za Piątkiem większe prawdopodobieństwo że będe miał wolne w pracy;):icon_wink:

Victor Teeg
14-03-2011, 15:35
Meeting będzie 3 dniowy Andrzeju :). Zapewne Piątek, Sobota, Niedziela.

DjMaxFile
14-03-2011, 18:01
Tylko zeby Pan z zaiksu nam kontrola podczas imprezy nie zrobil bo watpie ze ktos bedzie mial oryginalne cdki : P

bardzo fajnie to wyglada ciekawy pomysl z nagrodami itp :P

Microtek
14-03-2011, 18:16
djMaxFile, ja wezmę oryginalne płyty to się będziemy dzielić :D

Camo
15-03-2011, 15:05
Victor Orange UKraina myspace.com/orangeua uczestniczył w DJ Kurs oraz na Meetingu DJ Kurs, może przyjechał by



Bardzo dobry pomysł :)
Bo wtedy moglibyśmy skorzystać z dofinansowania ze środków transgranicznych :ide:

Angelo SkyLine
15-03-2011, 19:09
troche lipton bo nieopodal ( k. Galeon) też mają być warsztaty 1,2,3 maj :P
więc trochu narodu może sie wybrać i tam
ZASADY oraz ZAPISY na DJ KUR 2011 Maj! - CLUB GALEON - OFFICIAL FORUM (http://www.clubgaleon.pl/forum/index.php?/topic/2747-zasady-oraz-zapisy-na-dj-kur-2011-maj/)

Camo
15-03-2011, 19:57
troche lipton bo nieopodal ( k. Galeon) też mają być warsztaty 1,2,3 maj :P
więc trochu narodu może sie wybrać i tam
ZASADY oraz ZAPISY na DJ KUR 2011 Maj! - CLUB GALEON - OFFICIAL FORUM (http://www.clubgaleon.pl/forum/index.php?/topic/2747-zasady-oraz-zapisy-na-dj-kur-2011-maj/)

Tak, tak też o tym myślę cały czas i się tak zastanawiam czy nie dać tego naszego spotkania nieco później :)

Victor Teeg
15-03-2011, 20:21
No właśnie. Zapewne kilka osób zapisało się również do Galeonek.

Mike S
15-03-2011, 22:33
Tak, tak też o tym myślę cały czas i się tak zastanawiam czy nie dać tego naszego spotkania nieco później :)

Oo a jakie terminy wchodzą w gre ? Bo nie dość, że 1,2,3 są warsztaty to jeszcze 2 maja jest ATB w Poznaniu i zapewne kilka osób które chciało by uczestniczyć w naszym meetingu nie mogłoby sie wybrać gdyż jadą na ATB.

Camo
15-03-2011, 22:51
Oo a jakie terminy wchodzą w gre ? Bo nie dość, że 1,2,3 są warsztaty to jeszcze 2 maja jest ATB w Poznaniu i zapewne kilka osób które chciało by uczestniczyć w naszym meetingu nie mogłoby sie wybrać gdyż jadą na ATB.

Jeżeli chodzi o terminy to nie będzie problem zrobimy w najbardziej odpowiadającym dla was, ponieważ ja i jeszcze jeden człowiek od nas z forum zaczęliśmy tam aktywnie działać i z tym nie będzie większych problemów.

Mike S
16-03-2011, 07:23
E to fajnie ;). To pasuje teraz aby wszyscy się wypowiedzieli jaki termin im pasuje i wtedy dopniecie już wszystko na ostatni guzik i lecimy ;).

Powhart
16-03-2011, 13:56
no mnie na pewno nie odpowiada ostatni weekend Kwietnia z powodu chóru - reszta jak najbardziej kompatybilna :D wielkie dzięki za możliwość zmiany terminu :*

Angelo SkyLine
16-03-2011, 14:31
no to może 1 weekend maja ( nie długi )

Cziterek
16-03-2011, 19:17
Może jakaś sonda się przyda, czy coś:D?

Camo
17-03-2011, 09:58
Wstępny plan:
Zippyshare.com - Warsztaty dla Djh.pdf (http://www24.zippyshare.com/v/64306620/file.html)
Nie jest jeszcze oficjalnym bo parę rzeczy ominąłem parę dopisałem,
Liczę na waszą pomoc, co byście chcieli tam jeszcze zmienić, Tu jest założony plan na 3 dni ale może się zmienić na 1 dzien w zależności od kwoty jaką będziemy dysponować.

Mike S
17-03-2011, 11:14
No to muszę powiedzieć, że pierwszy dzień bardzo ładnie zaplanowany. Co do drugiego to ja wiem czy potrzebne nam zwiedzanie zabytków w Rzeszowie :)? A no i trzeci również bardzo syty. Ja już osobiście się nie mogę doczekać bo widzę, że jest warto :piwo::rockon: . Teraz pozostaje tylko ustalenie wspólnego terminu i wyruszamy na podbój Rzeszowa :D:muza:.

FazZi85
17-03-2011, 12:17
to jest program/zasady z tego co widzę, nawet ok

- brak regulaminu
- są małe błędy literowe

jak zrobiłes ten plik pdf?

Aston
17-03-2011, 12:28
Ja jestem zdania, żeby zamiast zwiedzania zabytków Rzeszowa dać integrowanie uczestników :p.

Ważne pytanie. Rodzaj muzyki jest określony czy każdy gra to co chce? Żeby nie było takiej sytuacji, że ktoś wpadnie z ambitna zagra dobrze ale nie przejdzie dalej bo przegra z komercja ;).

high wave
17-03-2011, 12:50
no no Camo, kawał dobrej roboty jeśli chodzi o plan i całokształt ;) ja bym chciał w jakiś weekend w Kwietniu, choć data spotkania mi nie przeszkadza.. :)

Camo
17-03-2011, 13:06
Dzięki wielkie chłopaki, tego mi brakowało :D :piwo:
zaraz sie zabieram za uściślenie
- style muzyczne
- regulamin
i coś jeszcze brakuje, piszcie co waszym zdaniem brakuje czego nie ma a powinno być:)

Co do tego zwiedzania Rzeszowa to wrzuciłem to tylko ze względów finansowych bo będziemy się starali o kasę z Urzędu miasta i wiecie, taka promocja dla miasta ( obustronne korzyści, ale jeszcze zobaczę co manager powie:)
(Myślałem też o kręglach bo blisko jest kręgielnia)
I teraz tak cały czas ubiegam się o promocję forum, żeby to był oficjalny meeting 4Clubbers.pl i żeby to trafiło do dużej liczby osób:)

Liczę na waszą pomoc bo nigdy wcześniej nie robiłem czegoś takiego, gg 7555963

Victor Teeg
17-03-2011, 16:04
Podrzucam wam zasady konkursu, który odbędzie się podczas meeting ( przewidywane nagrody ) http://www4.zippyshare.com/v/47544313/file.html

Microtek
17-03-2011, 18:37
Podrzucam wam zasady konkursu, który odbędzie się podczas meeting ( przewidywane nagrody ) Zippyshare.com - konkurs.doc (http://www4.zippyshare.com/v/47544313/file.html)

Mi to jak najbardziej odpowiada ;) Jakie będzie Jury? Kto w ogóle będzie ?

Victor Teeg
17-03-2011, 19:40
MiCroteck, wszystko zależy od wysokości dofinansowania jaką dostaniemy. Jeszcze nie wiemy kto będzie zasiadał w komisji Jury, lecz będą to osoby związane z muzyka w znacznym stopniu. Pod uwagę będzie brana technika mixu, prezencja, praca z mikrofonem.

Microtek
17-03-2011, 19:44
. Pod uwagę będzie brana technika mixu, prezencja, praca z mikrofonem.

O to się nie boję ;)

Victor Teeg
17-03-2011, 19:53
Nie wątpię, ale nie dopisałem tego w pliku, więc pisze tutaj.:)

Angelo SkyLine
17-03-2011, 20:11
Jak dla mnie full wypas ^^

EDIT: a co z noclegiem ?

FazZi85
17-03-2011, 20:13
nie zapominajcie ze jest to raczej spotkanie + nauka, a nie jakieś zawody przecież, więc po co te nagrody?
Choć nie jest to nic złego skusić nagrodami :)
Samą nagrodą wystarczającą jest to że ktoś będzie mógł wynieść coś z tych warsztatów w postaci wiedzy. Środku finansowe powinny być przynajmniej na to by opłacić wynajęcie sali, zużycie en.elektr. lub jakieś tam jeszcze inne opłaty z tym związane. No i tam jakiś truneczek oczywiście ;)

Angelo SkyLine
17-03-2011, 20:17
btw. a Czy bardziej doświadczeni Dj'ie będą brali udział w grupach?
bo to troche bez sensu jeśli przyjda "pogłebiac swoja wiedze" to w tym konkursie o seta na livie imprezie będą mieli znacznie większe szanse niż typowy newbie

Victor Teeg
17-03-2011, 20:27
nie zapominajcie ze jest to raczej spotkanie + nauka, a nie jakieś zawody przecież, więc po co te nagrody?
Choć nie jest to nic złego skusić nagrodami :)
Samą nagrodą wystarczającą jest to że ktoś będzie mógł wynieść coś z tych warsztatów w postaci wiedzy. Środku finansowe powinny być przynajmniej na to by opłacić wynajęcie sali, zużycie en.elektr. lub jakieś tam jeszcze inne opłaty z tym związane. No i tam jakiś truneczek oczywiście ;)

Może i masz racje, ale chyba każdy pojawi się na tym meetingu/mini djkursie po to, aby mile spędzic czas. Więc chyba każde atrakcje mile widziane? Przynajmniej ja tak to widze ... A przy okazji można wynieśc parę ciekawych informacji odnośnie Djki, ponieważ będą zajęcia teorytyczne, jak i praktyczne.

Dmk - o wszystkim pomyśleliśmy, będą odpowiednie podziały.

Microtek
17-03-2011, 21:11
Dmk - o wszystkim pomyśleliśmy, będą odpowiednie podziały.


Oby, bo tak to sie zrobi syf i będzie wiele niezadowolonych osób, tak w ogóle miał być typowy MEETING a doszedł do tego jeszcze mini KURS. DMK napisał: "btw. a Czy bardziej doświadczeni Dj'ie będą brali udział w grupach?
bo to troche bez sensu jeśli przyjda "pogłebiac swoja wiedze" to w tym konkursie o seta na livie imprezie będą mieli znacznie większe szanse niż typowy newbie" wydaje mi się że najpierw powinni zagrać live Ci co już grają a nie jak ktoś przykładowo przyjedzie, pierwszy raz zetknie się z konsoletą i już chce grać? trochę to dla mnie nie halo no ale,.. Później się dziwicie że się robi syf, zaniżanie stawek i masa pseudo Dj'i. Ja bym to kombinował tak żeby od początku wieczornych imprez (przykladowo piatek i sobota) grali Ci co naprawde grają, Ci którzy tam chcą coś poklepać to dać im np o 02/03:00 godzinie. Jak bedziecie tak mieszać MEETING-KURS-ZAWODY (ktoś tam piszeo nagrodach to pewnie sa w planach) to sie zrobi wielki bajzel. ;)

Victor Teeg
17-03-2011, 21:38
MiCroteck - z graniem na imprezie masz 100% racji, dlatego wszystko już mamy przemyślane. Rzeczą logiczną jest że w godzinach szczytu imprezy nie zagra osoba, która nigdy nie miała styczności z konsolą. Ciągle przesuwamy termin, a dlaczego? Ponieważ chcemy, aby ten meeting/mini kurs był dobrze zorganizowany, nie chcemy zrobic "syfu". Miejmy nadzieje że podołamy wyzwaniu .

Aston
17-03-2011, 23:56
Samą nagrodą wystarczającą jest to że ktoś będzie mógł wynieść coś z tych warsztatów

Wynieść ... chyba posutą wątrobę !! :p


Tak jak wyżej pisali. Zawody, to jest zły pomysł ... Tniemy koszty czy kupujemy nagrody ? :). Liczę oczywiście na możliwość grania ambitnej muzyki ;). Już się nie mogę doczekać ! :)

AdrianS
18-03-2011, 00:03
mam pytanie. Jakaś zrzuta bedzie na to wszystko czy cała kasa bedzie z dofinansowania ?

Mike S
18-03-2011, 01:09
Właśnie ten konkurs to fajna sprawa ale Amatorzy vs. Doświadczeni = 0 szans ;). Mi jak najbardziej spodobał się pomysł z wykładami ale to i tak mimo wszystko wyszło już co innego niż było planowane. No nic, pożyjemy zobaczymy.

Camo
18-03-2011, 04:24
A ja dodam od siebie że szykuje się bardzo gruba impreza:D
Dodałem jeszcze regulamin. Dzięki Victor za pomoc:)

DjCarles
18-03-2011, 10:11
Ogólnie widze rozwija się sytuacja:D No a odemnie taki mały pomysł:P Skoro nie konkurs dj-ki,bo widze że ktoś może być urażony, to może w plan zajęć wkręcił by coś sportu np. turniej piłki nożnej, siatkówki? i tam się wykazać. Co Wy na to?- Ludzie najważniejsze jest żeby się dobrze bawić, mile spędzić czas, wymienić się doświadczeniami oraz po prostu poznać nowych ludzi.

Victor Teeg
18-03-2011, 12:44
Tak jak wyżej pisali. Zawody, to jest zły pomysł ... Tniemy koszty czy kupujemy nagrody ? :). Liczę oczywiście na możliwość grania ambitnej muzyki ;). Już się nie mogę doczekać ! :)

Poczytaj dokładnie a się dowiesz co można grac. Opisałem to w pliku, do którego link jest stronę wcześniej. Mówisz że zawody to zły pomysł i chcesz ciąc koszty, czemu? Skoro będzie dofinansowanie to powinieneś byc zadowolony że przyjeżdżając możesz cos jeszcze wygrac.

Angelo SkyLine
18-03-2011, 13:16
Tu chodzi o atrakcje ^^
a wydaje mi się że liczne konkursy temu sprzyjają i nie ma w tym nic złego

Camo
18-03-2011, 13:41
Ale Panowie jak chcecie możemy zrobić suchy zwykły, bez żadnych atrakcji meeting , przyjedziemy ja jedną imprezę w sobotę i bedzie po problemie. Ja chciałem i nie tylko ja żeby to jakoś było zorganizowane, żeby było mega jak najwięcej atrakcji wtedy każdy może wybrać coś dla siebie a tu nagle zaczyna wam nie pasować. Jeżeli chodzi o podziały to oczywiście będą takie jak Victor pisał na tych zaawansowanych i tych co dopiero zaczynają. A w dodatku nie powinniście narzekać bo cały meeting staram się zorganizować za free... Jedyny koszt 3 dni jaki max. chce żeby wyniósł ma nie przekraczać 20 zł. Ale widzę że nie wszyscy to zauważyli.

Angelo SkyLine
18-03-2011, 15:05
Po prostu nie ględźcie i dajcie mu pracować, bo sądze że jakby ktoś z was wyniósł "case'a" z konkursu to by był b. zadowolony.
@ Camo a co z tym noclegiem ?

DjCarles
18-03-2011, 15:07
Nie chciałem nikogo urazić moim postem:) Tylko dałem taką propozycje;)

Mike S
18-03-2011, 15:07
Camo nie przejmuj się i organizuj dalej. Oczywiście to co ty zaproponowałeś jest bardzo dobrym pomysłem i najlepiej tego się trzymajcie bo naprawde te trzy dni zapowiadają się bardzo syto a i oczywiście widzimy, że starasz się zorganizować to praktycznie za grosze co bardzo cenie i inni też powinni gdyż takie kursy jak tutaj zostały zaoferowane nie są tanią sprawą. Poszukajcie sobie cenniki kursów dla DJ'i i porównajcie z tym tutaj a zobaczycie różnice. Tak więc panowie nie narzekamy tylko motywujemy ;) !. Pozdrawiam.

DjCarles
18-03-2011, 15:18
Dokładnie;) Jeżeli ktoś, narzeka na takie warunki może nie przyjeżdzać;) Zgodze się z wypowiedzią Mike S.;)

Victor Teeg
18-03-2011, 15:20
Karol, nikogo nie uraziłeś, a nawet podrzuciłeś świetny pomysł. Była przemyślana również częśc sportowa, ale w postaci wypadu na kręgle. Zobaczymy jak to będzie. Na razie postarajmy się zorganizowac podstawy, a później będziemy załatwiac takie sprawy jak gra w piłkę czy też kręgle.

Angelo SkyLine
18-03-2011, 15:24
może pójdziemy na mecz Sovi lub Stali :D:D
btw. Może jeszcze zachaczymy jakiś wykład na temat: Zasad funkcjonowania klubu etc ?

Victor Teeg
18-03-2011, 15:27
Może z tym meczem nie przesadzajmy :D. Myślę że da się załatwic mały wykładzik odnośnie zarządzania klubem.

Angelo SkyLine
18-03-2011, 15:36
Może z tym meczem nie przesadzajmy :D. Myślę że da się załatwic mały wykładzik odnośnie zarządzania klubem.

ja z tym meczem poważnie nie mówiłem ^^
właśnie ten wykładzik by np. mnie bardzo interesował, może Właściciel Klubu nam poświęci pół godzinki :P

djwizard
18-03-2011, 17:22
elo elo ja też się pisze na ta akcję i jakby coś mogę przytargać ze soba 2x CDJ200 i mikser Numarka DXM09, no i oczywiście jakiś chillout 0,7 xDD więc jak najbardziej się łapie w końcu coś się dzieje u nas na podkarpaciu w kręgach 4c :D

DjMaxFile
18-03-2011, 17:50
jest i wizard<3

podjarałem się tym kursem bez kitu : )

Kamooo bardzo dużo dobrej roboty :*
Victor też :*

Mike S
18-03-2011, 18:16
Też się podjarałem tym kursem :D czekamy teraz na kolejne wieści co i jak i nie ma prawa nikomu się nie podobać plan zajęć !:D

ASmarcelek
18-03-2011, 19:58
nawet nie wiedziałem że wizard ma konto na 4 c :D

ale Wizard wiesz że z 1,0l raźniej :D

high wave
18-03-2011, 20:27
czekamy ;P jeszcze kilka chwil i wielki melanż ;)

Angelo SkyLine
18-03-2011, 21:12
kto pije ten pije ^^

_Bączek91_
19-03-2011, 13:25
Jak cos to jestem zaa:)
jak cos to pisac na pw:)

jimmy_69
19-03-2011, 20:27
troche mnie nie było a tu tak ładnie sie sytuacja rozwinęła:D nice

asfcs
19-03-2011, 20:33
Jak wygląda zgłaszanie się na mini kurs? Bo coś takiego musi być.
Liczba miejsc na pewno ograniczona, tak?

pitey
19-03-2011, 20:41
tak na dobrą sprawe też mógłbym wpaść :P

Camo
19-03-2011, 21:08
Jeżeli chodzi o sprawę zgłoszen oficjalnych to wygląda następująco:
Mam już gotowy formularz zgłoszeniowy tylko na razie nic nie daje takiego bo liczba miejsc bedzie ograniczona oczywiście w zależności od kasy ile dostaniemy i czy dostaniemy:)
Jak nie dostaniemy to bedzie problem ale wtedy zorganizujemy meeting 1 dniowy ale oczywiście trzymajmy się wersji ze wszytko wypali:)
Mam już gotowego maila na który bedziecie mogli wysyłać zgłoszenia i oczywiście przygotowany został również regulamin.

edit:

Zapraszam jak najbardziej pitey :)

Aston
19-03-2011, 21:31
może w plan zajęć wkręcił by coś sportu np. turniej piłki nożnej, siatkówki? i tam się wykazać. Co Wy na to?- Ludzie najważniejsze jest żeby się dobrze bawić, mile spędzić czas, wymienić się doświadczeniami oraz po prostu poznać nowych ludzi.

Dokładnie !! Jestem jak najbardziej za! Ja moge zagrać z kimś w Tenisa Stołowego ;d.


Przeczytaj dokładnie a dowiesz sie co można grać. Opisałem to w pliku, do którego link jest stronę wcześniej.

Okej! :)


Mówisz że zawody to zły pomysł i chcesz ciąc koszty, czemu? Skoro będzie dofinansowanie to powinieneś byc zadowolony że przyjeżdżając możesz cos jeszcze wygrac.

Ale zawsze to dofinansowanie można wykorzystać troche w inny sposób. I nie myśle tu o alkoholu - żeby nie było że mam jakiś problem ;p.

R4V
19-03-2011, 21:51
Łaaa bardzo chętnie wpadnę! Sprzętu nie przyniose bo z moimi Numarkami NDX 200 nie ma co się pokazywać w mieście ^^, ale 0,7 wyborowej + przepita załatwie ;).
Chętnie się czegoś nauczę bo w kwestii :dj: jestem nowicjuszem ;).
Pozdrawiam muzycznie klabersiaki! ;)

AdrianS
20-03-2011, 00:43
Ja jak już pisałem wcześcniej też sie na to pisze :) mam nadzieje ze sie znajdzie dla mnie miejsce :P

Angelo SkyLine
20-03-2011, 15:11
co z tym mailem?

Cziterek
20-03-2011, 16:43
Co do zawodów to możecie zrobić turniej w piłke nożną, obok klubu jest betonowe boisko, od razu się z klubu wychodzi i obok jest boisko, więc możecie kogoś wymyśleć.

high wave
20-03-2011, 20:02
Co do zawodów to możecie zrobić turniej w piłke nożną, obok klubu jest betonowe boiskom, od razu się z klubu wychodzi i obok jest boisk, więc możecie kogoś wymyśleć.



tylko żeby nikt sobie krzywdy nie zrobił na betonie :icon_smile:

Aston
20-03-2011, 22:26
Oj troche krwi jeszce nikomu nie zaszkodzilo ;p.

Angelo SkyLine
21-03-2011, 12:43
nooo :]
Po za tym w Rzeszowie Jest szpital wojewódzki także... xD

FazZi85
21-03-2011, 12:51
co za tym idzie szybkie karetki:)
a jak coś to przy okazji będzie i xidzu :)

Cziterek
21-03-2011, 14:00
Co wy tam sracie grać na betonie, można nawet troche w oddali zrobić Grilla czy coś, ponieważ jest tak jak by łąka, ale czasami tam na weekend'y mają miejscówki zajęte na grilla i piją piwo, jak to bywa.

Angelo SkyLine
21-03-2011, 14:19
oooo Grill to ciekawy pomysł czy tam ognisko ... Kiełbaski etc ^^
powiecie mi w końcu co z noclegiem? własny czy tam jakiś zoorganizujecie?
btw. Zapraszam do odsłuchu mojego mixa.. ocenijcie jeszcze przed Spotkaniem ^^
http://www.4clubbers.com.pl/promo-mix/628163-pc-dmk-aka-d-noodle-domowa-electrownia-vol-1-a.html

Cziterek
21-03-2011, 14:27
Od razu zróbmy jakiś plener, coś podobnego jak Ruska Dyskoteka w lesie, zrobimy namioty nagłośnienie będzie konsola jakaś i jazda na całego.

Tak na poważnie raczej coś się wymyśli ponadź akademiki są teraz częściowo puste, ale to nie do końca taka informacja, obiło mi się o uszy.

high wave
21-03-2011, 15:31
mi się wydaje że grill to dobry pomysł, choć nie wiadomo jaka będzie pogoda (deszcz) , więc nie wiem czy to jest do planowania ;) ewentualnie zamiast grilla właśnie jak kolega wyżej wymienił kręgle czy też np. piłkarzyki ;D

Angelo SkyLine
21-03-2011, 16:17
Myśle że w całym mieście znajdzie się mnóstwo atrakcji :O

Victor Teeg
21-03-2011, 18:41
Dostaniemy odpowiedz na wniosek to już będziemy planowac. Kto, gdzie, ile, jak itd. :D.

Camo
21-03-2011, 19:39
Ja nic nie pisze na razie bo właśnie czekam na decyzje co do wniosku, bo nie ma co gdybac jak nie mamy nic pewnego :)

Dragon Fly
22-03-2011, 20:06
No to czekamy razem z Toba. Juz jestem na forum. Na liscie tez. Propsy dla organizatorow za pomysl i prace nad spotkaniem.