Przejdź do pełnej wersji tego Forum : Kultura Film, który wywarł na Was największe wrażenie
Dave al Mine
12-03-2009, 10:59
Napewno w waszym zyciu filmowym znalazl sie taki film ktory po ogladnieciu wywarł na Was ogromne wrazenie. Pozecie podac tytuły ?? :)
Karolinho
12-03-2009, 11:04
"Pasja"
"Waleczne Serce"
Kufel1964
12-03-2009, 11:04
Milioner z Ulicy
Casablanca, Przemineło z Wiatrem i Sami Swoi :)
.Fratherax
12-03-2009, 11:25
Pasja to na pewno...
...a co dalej to chyba raczej już nic nie było takiego...
BartaSSek
12-03-2009, 11:32
"Pasja"
i film ktory teraz wyszedl :D
"Kochaj i tańcz" mi sie podobal i zachecam do obejrzenia ;]
EqualStudio
12-03-2009, 11:55
Transformers ;)
niesamowite efekty :slina:
czekam na drugą część :)
Transformers ;)
niesamowite efekty :slina:
czekam na drugą część :)
:icon_cool:
Potwierdzam . Niesamowite efekty , druga częśc nadchodzi haha
CITIZEN HOPE
12-03-2009, 12:45
:icon_cool:
Potwierdzam . Niesamowite efekty , druga częśc nadchodzi haha
Ja również się podpisuje pod tym postem i czekam z niecierpliwością na drugą część......
..... Ciekawy Przypadek BB również wywarł na mnie duże wrażenie polecam film
Slumdog i Transformers :bp:
Adrian9313
12-03-2009, 14:01
Pasja,Milioner z Ulicy,katyń.
Skazany na piekło (ang." The Savage " )10/10
taki kurde nazwy niepamietam w niedziele na 2ce lecial chyba
o ratownikach z astonem kuczerem ;p D wypas taki życiowy fajny polecam
(L) IBI$Z (L)
12-03-2009, 17:44
taki kurde nazwy niepamietam w niedziele na 2ce lecial chyba
o ratownikach z astonem kuczerem ;p D wypas taki życiowy fajny polecam tytuł tego filmu o ile się nie mylę to Patrol :)
jak dla mnie to Slumdog Milioner, Zielona Mila, Wróg u Bram, Pasja
hmmm sporo tego bylo ale do najlepszych zaliczaja sie
never back down, against the dark, vontage point,
xD nie chce mi sie wiecej wymieniac ale sporo jest takich filmow
Nieodebrane połączenie ;) Wersja japońska :)
COZ TA JEDYNECZKA JEST ZDECYDOWANIE HITMAN..:)
STRASZNIE MI TEN FILMIK WPADL W GUSTA..:)
ALE W TYM GRONIE TEZ TRZEBA ZALICZYC PASJE..BO TO TAKZE UDANA PRODUKCJA..:)
POZDROVIONKA :drunk:
Ass_Checker
12-03-2009, 18:50
ostanio widizalem slumdoga
ale chyba to nie on takei wrazenie wywarl..
bedzie to chyba TITANIC...mega statek i efekty . . ogolnie murowane wrazenia <3 ;]
Kali1992
12-03-2009, 19:07
Hmm sam nie wiem ale filmy które teraz przychodzą mi do głowy to Goal i Transformers a także Harold and Kumar...
Było oczywiście wiecej filmów ale te najbardziej bo Goal naprawde jeden z lepszych filmów jakie oglądałem i właściewie nie wiem co mnie sie w nim tak strasznie spodobało....Transformers te efekty mnie po prostu ścieły z nóg, fabuła też spoko a jeszcze ta Megan Fox hmm...czego chcieć wiecej:)....Harold and Kumar jeszcze żadna komedia przed nimi mnie tak nie rozbroiła....jeszcze można by dorzucić Hooligans
Master666
12-03-2009, 19:24
HITMAN zdecydowanie
Teraz oczekuję na G.I.JOE
Coś czuję że będzie to produkcja roku
pod wrażeniem jestem tych filmów:
Flags Of Our Father
300
Gladiator
Katyń
Królestwo Niebieskie
Patriota
Król Artur
Wróg u Bram
Popiełuszko: Wolność Jest W Nas
Paul Electro
12-03-2009, 19:46
wg pasja titanic i katyń
Zdecydowanie Requiem Dla Snu i Zrodlo (Fountain) oba filmy jednego rezysera ( Darren Aronofsky ) w dodatku sciezka dzwiekowa ( Clint Mansell )... cos pieknego i nie do przebicia ;] (Wrestler - film ktory zdobyl 2 Oscary [albo zlote globy] jest autorstwa Darrena i sicezka dzwiekowa Clinta nie ma bata zaraz ide ogladac ^^ )
Slumdog Millionaire polecam każdemu ten film ;)
ja nawet filmu "Pasja" nie oglądałem ; x
a tak pozatym , do tematu:
-Goal
-Transformers
-Sprawca Zero
-Forest Gump
-Matrix
-Pianista
Anjunadave
12-03-2009, 21:53
Pianista
Transformers
Pojutrze
Ojciec chrzestny
Mroczny rycerz
Marzyciel ,Gladiator, Edward Nożycoręki , Wróg u Bram , Pasja , Titanic , Mroczny Rycerz ( a to nowość bo sc-fi nigdy wielkiego wrazenia na mnie nie robily) aa i Matrix.
Jeddite89
13-03-2009, 06:24
"Miasto Boga" - na prawde polecam do oglądnięcia, świetna fabuła. Kapitalnie nakrecony film :)
requiem for a dream ;) , pokoj 1408 i sierocieniec boskie :)
titanic
niepokój
katyń
ktoś całkiem obcy
a ja odmiennie Hooligans :]
Odwrócić Przeznaczenie (ang. The air I Breathe )
21 Gram
Donnie Darko (nie bardzo zrozumiałem ten film)
Sin City - Miasto Grzechu
Miasto Gniewu
oraz dużo dużo więcej
...a z polskich filmów to Ogród Luizy
Katyn oraz dziecko szczescia
zxcvbnmasdfgh
15-03-2009, 14:53
Pianista
Symetria
Pierwszy film, o ile pamiętam kandydował do oskara z Chicago... Żałosny wybór Akademii według mnie ...
Drugi film, to jeden z najlepszych polskich filmów jakie oglądałem :) ...
KRWAWY DIAMENT
PASJA
polecam kto nie oglądał naprawdę super produkcje
**Melka**
15-03-2009, 17:35
Patologia :)
Świetny thiller :)
Nasza Klasa
w życiu chyba nie wyszłam taka zła z kina :)
l'k0yote
15-03-2009, 18:16
Z filmów, które naprawdę mogą człowieka poruszyć to polecam:
Zielona mila,
Efekt motyla,
Gran Torino,
Reqiem dla snu,
Slumdog,
Pulp fiction,
Skazani na Shawshank
DJ_LiZZY
15-03-2009, 18:18
hmmm... dużo tytułów :P
"Pasja"
"Transformers"
i bezprecedensowo numer jeden jak dla mnie to "Gladiator"
Princess Roxy
16-03-2009, 18:29
- Pasja
- Zielona Mila
- Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
Suicide Mouse
16-03-2009, 22:13
Filmów zbyt dużo nie oglądam, ale jeśli chodzi o tytuły które wywarły na mnie naprawdę mocne wrażenie, to bez zastanowienia wymieniłbym dwa:
- Pasja
- Pianista
ip man 2008 jeśli chodzi z tych nowszych a starsze to dużo by wymieniać
hmm było troche tych filmów ale ostatni to najwieksze wrazenie wywarł na mnie zdecydowanie 'The Secret' bodajrze z 2007r. film dokumentalny. JEŚLI KTOŚ PRZECZYTA TEGO POSTA NIECH ZROBI TO DLA SIEBIE I ZOBACZY TEN FILM. Daje sobie ręke uciąć ze nie bedziecie zawiedzeni...Polecam także książke...ta sama pani co reżyserowała film ją napisała....Pozdrawiam :)
kuSicieL
26-03-2009, 17:50
"Forest Gump"
"Zielona Mila"
"Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona"
hubertuss03
28-03-2009, 11:11
No jak dla mnie najlepsze produkcje to:
Władca Pierścieni - świetnie zrobiony film, sciezka dzwiekowa, no i ta fabula :)
Piraci z Karaibów - rowniez jak wyzej... niesamowita sciezka dzwiekowa, fabula no i genialna rola Johnny Deppa :)
Transporters - dobre efekty :)
Wróg u bram, Szeregowiec Ryan i Pearl Harbour - realia II wojny swiatowej i bardzo dobre starcia konkurencyjnych zolnierzy a przede wszystkim ich odwaga :)
Gladiator - muzyka, ogolnie dobra produkcja :)
Krolestwo Niebieskie - sceny walki, strategia (oznaczenie pola bitwy) :)
Krol Artur - sceny walki, muzyka, strategie (motyw z jeziorem) :)
300 - genialne sceny walki, odwaga i walcznosc Spartan :)
11kristo
28-03-2009, 22:32
Requiem dla snu-to na pewno na mnie wrazenie wywarlo i to bardzo!!!!
Pianista-ten też
Staylers :*
28-03-2009, 22:41
Mysle , ze zaskoczeniem byl dla mnie slumdog , ale Lubialem tez duzo ogladac Ojca chrzestnego i Foresta ... widze duzo odp na Katyn Wg nic specjalnego ...
Requiem dla snu
300
Zeitgeist 1 i 2
Efekt motyla
Slumdog
Polecam "Zielona Mila" (nie mylić z 7 mila). Bardzo dobry film, na prawde wywarl na mnie wrażenie.
forrest na pewno, wróg u bram, slumdog też niczego sobie, a ulubione to wszystkie prawie z pod ręki michael'a baya, np.Pearl Harbor, Armageddon
Martynka.
15-05-2009, 12:51
hm... a na mnie bardzo duże wrażenie zrobił film "Lektor" . ;)
polecam, jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji obejrzeć.
irrelevant
15-05-2009, 13:55
Wrog u bram
Efekt motyla
Kompania Braci
_Yellow Cabb_
15-05-2009, 15:36
No jak dla mnie najlepsze produkcje to:
Władca Pierścieni - świetnie zrobiony film, sciezka dzwiekowa, no i ta fabula :)
Piraci z Karaibów - rowniez jak wyzej... niesamowita sciezka dzwiekowa, fabula no i genialna rola Johnny Deppa :)
Transporters - dobre efekty :)
Wróg u bram, Szeregowiec Ryan i Pearl Harbour - realia II wojny swiatowej i bardzo dobre starcia konkurencyjnych zolnierzy a przede wszystkim ich odwaga :)
Gladiator - muzyka, ogolnie dobra produkcja :)
Krolestwo Niebieskie - sceny walki, strategia (oznaczenie pola bitwy) :)
Krol Artur - sceny walki, muzyka, strategie (motyw z jeziorem) :)
300 - genialne sceny walki, odwaga i walcznosc Spartan :)
Widzę że mamy podobne gusta :P
Jak dla mnie Władca Pierścieni NR1,
wymieniana jest też Zielona Mila film naprawdę godny obejrzenia :]
pozdrossss...
Steve Stifler
15-05-2009, 15:47
Green Street Hooligans
"to nie jest kraj dla starych ludzi"
"LOTR" - wszystkie części
"Batman - Mroczny rycerz"
"Szeregowiec Ryan"
"Kill Bill 1 i 2"
Milioner z ulicy
Step up 1
i jeszcze kilka ale jakoś nie przychodzą mi tytuły na myśl teraz
:P
Thunder Rh+
15-05-2009, 17:37
Forrest Gump, Wszyscy Jesteśmy Chrystusami - przesłanie tych dwóch filmów.
Zielona Mila, Matrix, 13 Dzielnica, Sincity.
Sniper-bardzo dobry film
13 Dzielnica- również okk ;)
Transporter- wszystkie części
Władca Pierścieni- jeden z lepszych filmów ;)
"Pasja", "Transformers", "Gladiator" i "Byliśmy żołnierzami"
"Slumdog milioner z ulicy", "Egzorcyzmy Emily Rose" (bo są na podstawie autentycznych wydarzeń) ;]
Reqium for dream. Klasyk ktory warto objerzeć.Film dokladnie o zyciu.
Bardzo fajny Slumdog, a na zawsze od Zawsze POJUTRZE :)
Requiem for a dream i Historia głuchego didżeja.
AirForLife
17-05-2009, 10:16
...Cast Away poza światem, Zielona Mila, Szeregowiec Ryan, Skarb Narodów 1, Slum Dog Milionaire, Truman Show, Transformers...
Filmy które zapadły mi w pamięci na długo:
Bandyta - dramat obyczajowy - piękna muzyka, ciekawa i wzruszająca historia
Dzieci Biesłanu - dokument - wstrząsający zapis zamachu terrorystycznego
The Girl Next Door - dramat, thriller - Polecam film wzbudza niesamowite emocje od wściekłości po łzy
Gran Torino - dramat - świetna fabuła
Inni - thriller, horror - zapewnia spory dreszczyk emocji i można się naprawdę przestraszyć kilku scen + niekonwencjonalne zakończenie
Pachnidło - thriller - interesująca fabuła
Kontakt - science fiction - porusza ciekawe tematy
Kruk - thriller - świetny film z ostatnią rolą Brandona Lee
Lista Schindlera - dramat - dzieło sztuki w reżyserii Stevena Spielberga
Nazajutrz - dramat sci - fi - film z 1983r pokazujący efekty 3 wojny światowej i użycia broni masowego rażenia
Ofiary Wojny - dramat wojenny - wg mnie jeden z lepszych filmów o Wietnamie
Pianista - dramat - to chyba wszyscy widzieli
Smażone Zielone Pomidory - komediodramat - świetny, polecam szczególnie paniom
Uwierz w ducha - melodramat - świetna rola Whoppie Goldberg, piękny film o miłości.
Za wszelką cenę - dramat - reż. Clint Eastwood :litosc:
Zielona Mila - dramat - pięknie opowiedziana historia
Znachor - dramat - wzruszający :)
Życie jest Piękne - komediodramat - film o miłości i przetrwaniu, niesamowita rola Roberto Benigniego.
oczywiście to nie wszystko.
hmm.. "Pasja"to na pewno , iii podobal mi sie film "Dom woskowych ciał " fajnie sie rozkrecal i wywarł na mnie dobre wrazenie.. :P
Szkoła Uczuć*
Titanic*
:(
fukastic
20-05-2009, 08:56
Requiem for a dream,Historia głuchego didżeja, ostatnio widzialem slumdoga i przyznaje rozwala na lopatki...
i oczywiscie "ze zycie ma sens"
zdecydowanie Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
Slumdog - przepięknie opowiedziana z dużym rozmachem historia, świetna ścieżka dźwiękowa i fabuła która doskonale oddaje rzeczywistość.
Forrest Gump - film który oglądałem 1 raz jak miałem z 10 lat i do dziś pozostaje moim numerem jeden. Film miał tyle sentencji, które zapadły w pamięć. Najsłynniejsza to chyba ' Życie jest jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiesz, co się trafi.` Tom Hanks zagrał wybitną rolę. Reszta również świetna. Film jak dla mnie wszech czasów i to się raczej nie zmieni.
InSoMaNiA
21-05-2009, 23:21
na mnie .. hmm .. zróbmy sobie wnuka .. fajny był tam traktor :)
gdyby jutra nie było (kal ho na ho)... zobaczysz, zwątpisz, mimo iż to bollywod
lukasz1460
22-05-2009, 14:20
Kasyno i Pulp Fiction :)
maras3103
24-05-2009, 08:44
Jeśli o to chodzi to tylko Skazany na Blusa polecam bardzo...:d
rutekNRD
24-05-2009, 09:40
American Gangster bardzo dobry film,polecam ;p
MateuszekCFC
06-06-2009, 16:14
Pasja , Titanic , Slumdog , Armageddon , Efekt Motyla , Sie7en ,. . .
Kosmo'n'Auta
13-06-2009, 00:21
lot nad kukulczym gniazdem
castaway
efekt motyka
bezsennosc
gladiator
- GLADIATOR to mój numer 1
- oszukana
- watchmen
- mroczny rycerz
i z komedii to ALI G
HiTmAn1993
25-06-2009, 13:40
Job polska komedia :D i Slumdog
Major XD
25-06-2009, 14:01
zdecydowanie Zielona Mila
Większość filmów które podajecie oglądałem i muszę przyznać, że nie był to stracony czas ;) Więc nie będę ich wymieniał bo wszystkie są świetne :P
Ale mój faworyt to Killer i Killerów Dwóch - klasyk polskiej komedii :devilred:
na mnie nic niestety nie wywarlo wrazenia... :/ bylem ostatnio na premierze U Pana Boga Za Miedzą i musze powiedziec ze usmialem sie do łez :D film przedstawia taka normalna Podlaska wies hehehe polecam wszystkim jak lubia sie posmiac :D
http://patrz.pl/filmy/kierowco-nie-badz-bezmyslny ----> ;O;O;O;O;O;O;O
GOAL 1,2,3
KRWAWY SPORT ;)
Ja tam zdecydowanie bardziej w serialach siedzę ale ostatnio Slumdog mi się spodobał.
Kameleon
01-07-2009, 21:13
Jeniec, dokąd nogi poniosą
naaajlepszy film jaki w zyciu ogladalem i jeszcze nie raz bede go powtarzal
MISTRZOSTWOOO
PI
Requiem 4 a dream
Szalenstwo
jeśli o mnie chodzi to "Podziemny Krąg" i "Gra Szpiegów"
Justin Bieber
17-07-2009, 21:39
Requiem for a dream, Trainspotting, Las Vegas Parano - te filmy daja do myslenia a oprocz tego 7Pounds - 7 Dusz z W.Smithem wruszyl mnie okropnie :D
Digital Mode
18-07-2009, 10:33
Lost Souls rozwalilo mnie kompletnie...
Zdecydowanie Requiem For a Dream ;) Taki film na prawdę zostaje w pamięci.
Requiem for a dream, Trainspotting, Las Vegas Parano - te filmy daja do myslenia a oprocz tego 7Pounds - 7 Dusz z W.Smithem wruszyl mnie okropnie :D
Dzięki za zachętę do obejrzenia "7 Dusz". W następnych dniach zabiorę się w końcu do oglądnięcia tego filmu :P
Demony Wojny .. Polski film wojenny .. nie do opisania
Patryszjjja
19-07-2009, 23:01
'Titanic' - jedyny, niepowtarzalny i najlepszy- ile razy go oglądałam, tyle razy płakałam.
FaceSpeed
19-07-2009, 23:02
Anioly i Demony ;)
Matt Sinsky
19-07-2009, 23:04
Anioly i Demony ;)
również ostatnio obejrzałem i film wywarł na mnie wrażenie :)
Slumdog . Film Boskii <33 Podoba mi sie Bardzo . ;D
Transformers
300
gladiator
brzooskaa
19-08-2009, 08:18
Zielona Mila
Szósty Zmysł (I see dead people :O:O:O)
Kod Da Vinci (choć książka lepsza)
Jak dla mnie to Hooligans
Jan Kowalski
19-08-2009, 15:39
Janosik !
dawno temu :
Kevin & Perry Go Large
Human Traffic
Dot The I
hardwell2
14-09-2009, 20:35
jak dla mnie to - klątwa
PostScriptum
14-09-2009, 22:06
mnóstwo jest takich filmów!!!!
ale pierwszy taki to Gladiator...
później pasja... Titanic...Szeregowiec Ryan... Braveheart... Wróg u bram...
wszystkie filmy o dragach... no i oczywiście też Arizona Dream :)
jeju naprawdę jest tego bardzo dużo
i podpisuje się pod waszymi bo 90% nich widziałem
conrad_owl
16-09-2009, 21:11
Hmm czytajac te posty moze nie w temat wchodze, ale najwieksze wrazenie pare lat temu wywarl na mnie film John Q. Przyznaje - lezka w oku sie zakrecila. A byly i Zielona mila i Forrest Gump, Szosty zmysl, Osada, Edward Nozycoreki, As w rekawie i wiele innych starszych i nowszych.
Co do efektow to hmm Transformers i owszem w czolowce, ale... przypominam sobie kolejke pod kinem na pierwszego Matrixa... A Bale mial chocby film Twierdza lepszy od T2 pod wzgledem fabuly itp.
Z nowszych filmow? Slumdog w czolowce, Mroczny Rycerz - najlepsza adaptacja komiksu od lat. Z horrorow? Ciezko wybrac bo nowych malo widzialem. W zasadzie jest tyle filmow ile gatunkow. Ale zdecydowanie pierwszy o jakim pomyslalem to John Q. Polecam.
zxcvbnmasdfgh
16-09-2009, 23:46
Kevin sam w domu
już się nie mogę doczekać Bożego Narodzenia ....
Zielona Mila - na pewno.
Władca Pierścieni - zdecydowanie!
Hmmm...
MOja trojka po ktorej bylem impressed to:
"He Got Game"
"American Beauty"
Philadelphia"
"Podaj dalej"
"Forest Gump"
i last but not least:)
"Zielona mila"
Pozdross!!
brzooskaa
17-09-2009, 13:22
Hmmm...
MOja trojka po ktorej bylem impressed to:
"He Got Game"
"American Beauty"
Philadelphia"
"Podaj dalej"
"Forest Gump"
i last but not least:)
"Zielona mila"
Pozdross!!
widać że znasz się na dobrym kinie, polecam również te filmy
DJ_KAMILLO
17-09-2009, 14:13
Ostatnio poruszył mnie film ENEN. Polska produkcja, ale robi wrażenie
michaśśś
17-09-2009, 15:41
"Zielona mila"
"Siedem dusz"
"Wirus":swir:
"Helikopter w ogniu" ale tylko za pierwszym razem.
Dwa filmy Darrena Aronofsky'ego czyli Requiem for a dream i Źródło.
Krzysztof W.
17-09-2009, 19:42
Za dużo tego u mnie... M.in.:
- The Passion of the Christ (wiadomo);
- Silent Hill (świetnie "sfilmowane" Ciche Wzgórze);
- Transformers (miażdżące efekty);
- The Butterfly Effect;
- filmy Tima Burtona...
Teraz czekam na "9" i "Avatar":).
Czarny Lulek
17-09-2009, 20:48
F&F : Tokyo Drift
8 Mila
Forrest Gump
Labirynt Fauna
Sztuka Kochania
1408
Castaway
Te filmy w pewien sposób zapisaly sie na zawsze w mojej pamięci . ;)
FutureShock
19-09-2009, 13:26
8 Mila
Transfomers
Szybko i Wsciekle
MateuszekCFC
21-09-2009, 08:22
Ostatnio oglądałem to: : "Jeniec: tak daleko jak nogi poniosą" i film wywarł na mnie ogromne wrażenie. Polecam.
Siedem,
Ojciec Chrzestny Trylogi,
300,
Dystrykt 9 (2009)
Siedem dusz (2008)
Chłopiec z latawcem (2007)
Lektor (2008)
Ucieczka z Sobiboru (1987)
Nasza klasa (2007) !
Transformers obydwie części ;)
no i obydwie części yamakashi ;)
Człowiek w ogniu, Gladiator, i coś po części polskiego "Bandyta"
Schusterek
06-11-2009, 11:17
Pasja
Milioner z ulicy
Cast away poza światem
Piękny umysł
Hard3eat
08-11-2009, 23:30
my top 5
napewno GOAl-gol
8mila
requiem for a dream
pasja
katyń
dzierzan88
10-11-2009, 12:09
Friday night lights
Step Up
Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
Milioner z ulicy
Armageddon
Black!Out
10-11-2009, 17:06
Cienka Czerwona Linia
Egzorcysta I,II,III
Hannibal Rising
Zielona mila,
Reqiem dla snu,
Skazany na blusa
Pulp fiction,
Skazani na Shawshank
Mroczny Rycerz
Siedem Dusz
Podziemny Krąg
Its All Gone Pete Tong
Berlin Calling
i chory na maxa Kanibal z Rotenburga
te filmy wywarły na mnie najwieksze wrażenie..choc napewno jakis przeoczyłem..
Luca Inochi
12-11-2009, 09:08
Rec zrobił na mnie wrażenie ale film tylko na jeden raz . :P
Ciągle mi się podoba i mogę oglądać Pojutrze :D z niecierpliwością czekam na film 2012 ah :).
Po za tym wszystkie części Władcy Pierścieni :p znam film jak własną kieszeń oraz Castaway,Zielona mila.
z wcześniejszych Gladiator;) Quo Vadis;)
z nowszych Transformers:slina: obie czesci i Katyń :)
reszty nie pamietam :P
Anjunadave
12-11-2009, 14:17
Tranformers, Godfather Part II, It's All About Gone Pete Tong, Pojutrze
adrian007k
14-11-2009, 19:41
stawiam na "Zielona Mila"
Paranormal Activity - data premiery: 2009-11-20
Anioly i Demony - data premiery: 2009-05-15
Siedem Dusz - data premiery: 2009-03-13
Milioner w ulicy - data premiery: 2009-02-27
Uprowadzona - data premiery: 2008-08-15
Po Prostu Walcz - data premiery: 2008-05-09
starszych nie bede wypisywal nie ma sensu:P
pozdro ;)
Blinders
18-11-2009, 11:16
2012
Slumdog
Distrikt 9
Transformers 1,2
Katyń
Pasja
Reqliem dla snu
Ring
Pasja,
Katyń,
Ciekawy Przypadek BB,
i inne
Gordon_FreeMaN
24-02-2010, 15:07
"Wojna Światów", z horrorów to "Świt Żywych Trupów", komedie to "Bruce Wszechmogący", "Sami Swoi", wojenny "Wróg u bram" a sensacyjny "Kod Merkury" z Brusem Łilisem :)
wishoOtEk
24-02-2010, 21:48
''Karol Wojtyła człowiek który został Papieżem'' , ''Wróg u Bram'' , ''Avatar'' , ''Pasja'' , ''Katyń'' , ''Król Lew'' (to był cios jak byłem mały jak zginął ojciec simby :| )
Skazani na Shawshank - kapitalne zakończenie.. (bo uwielbiam zwroty akcji w filmach - a tutaj to mistrzostwo świata)
Tylko i wyłącznie SILENT HILL
Ten film jest poprostu genialny. A niżej równie fantastyczne filmy :slina:
Wojna Polsko-Ruska
12 małp
Koło samobójców (hardcore :icon_surprised:)
Avatar
Matrix
Siedem dusz
i duzo innych...
1.We Are Marshall
2.Training Day
3.Skazani na Shawshank
4.W pogoni za szczęściem
5.Se7en
6.Sherlock Holmes
7.Wróg u Bram
8.Cud w Lake Placid
9.The Express
10.Keith
11.Kac Vegas
12.Slumdog
13.Czas Zabijania
14.Słaby punkt
15.Filadelfia
Naprawdę duuuuuużo filmów oglądam i tak na szybko wypisałem te 15 ale mógłbym wymieniać i wymieniać bo niektóre WARTO obejrzeć :)
U mnie numerem "1" jest i chyba dlugo bedzie "resident evil". fabula wzorowana na kultowej przeciez grze, co niewatpliwie dodalo smaczku do calej ekranizacji :) ogladalem ten film mnostwo razy.
2. tu postawilbym na wladce pierscieni. szczegolnie na "dwie wieze". :) sceny batalistyczne... cos pieknego.
3. obcy - 8 pasazer nostromo, obejrzalem z duzym zaciekawieniem leciwy przeciez juz film :) pozostale czesci tez musz przyznac, ze nie odbiegaly znaczaco od pierwszej czesci. choc przyznam sie ze kombinowanie z utrzymywaniem przy zyciu glownej bohaterki w kolejnych czesciach robilo sie juz nudne...
Poznaniak
23-03-2010, 21:42
Armageddon, Gladiator, Trylogia Władcy Pierścienia, Trylogia Piratów z Karaibów, GW, - Cudowne soundtracki. Plus 4 PANCERNI I PIES Xd
zdecydowanie Avatar, gdy go oglądałem w kinie to czułem się jak na Pandorze ;]
na prawde świetny film od świetnego reżysera i scenarzysty ;]
Pozdrawiam:piwo:
marlenciaaa
24-03-2010, 18:15
tak ostatnio to paranormal activity dziwny film ...
Zielona Mila..
ogladalem z rodzicami i musialem wyjsc po prawie sie poplakalem :D
dokładnie Zielona mila ja płakałem jak dziecko....
CAST AWAY: POZA ŚWIATEM :P
świetny film przygodowy polecam warto oglądnąć....
Męski Sport (We Are Marshall), Vince Niepokonany (Invincible), a ostatnio Wielki Mike (The Blind Side)
Orphan, Gothika, One missed call, Pearl Harbour, Helikopter w ogniu, Avatar, 2012
REC - ze względu na to że naprawdę można się nieźle wystraszyć na tym filmie a nie pośmiać jak przy innych horrorach
Skazany na Shawshank - dobre kino z bardzo dobrym zakończeniem
Helikopter w Ogniu
Million Dollar Babe
Gladiator
300
12 Rund
Quantum Of Solace
Stop-Loss
iii wiele wiele innych :P ale to te ktore zapadly w pamieci
ndw agroo89
25-03-2010, 20:56
Mnie najbardziej Titanic. Ogl go chyba ok 100 razy. Na wideo na dvd w tv na net online. Świetny film.
Z polskich to czas serferow i kiler
*****
Transformers
Transformers 2 Zemsta Upadłych, efekty powalają.
Avatar,
2012.
zachar1345
02-04-2010, 21:39
American Gangster... 100/10
Denzel Washington Zagrał idealnie ta role POLECAM !
_PatIiIi_:*
08-04-2010, 22:06
Step up ... Pierwsza i druga częśc .
Sierota , Ojczym , Dziewczyna z sąsiedztwa (ale nie ta komedia...) , Dusiciel z Hillside , Paranormal Acivity (polecam mocny horror) , Miasto Śmierci < to chyba tyle jesli chodzi o cos w stylu thriller-dramat , jesli chodzi o komedie to > Up In Smoke i Cheech & Chong's Next Movie sa to komedie ktore potrzebuja tzw. wkrętki :P polecam palaczom i nie tylko !! :D
DJ KamiX
24-05-2010, 21:15
Forrest Gump!
Beczałem jak bóbr! :P
Servantes
25-05-2010, 19:03
Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona .
How High
Raperzy z Malibu (;
Lebrasky
26-05-2010, 08:53
Na 1szym miejscu bez watpienia "Requiem dla snu" nastepnie "Leon Zawodowiec", "Kokainowi kowboje" oraz miniserial "Kompania braci".
- trylogia Władcy pierścieni.
- Transformes all częsci
- Avatar - w 3D jest świetnym filmem POLECAM
- The Hurt Locker. W pułapce wojny- super film, dużo pokazuje.
- 13 dzielnica 2009- pierwszy film który obejrzałem w HD, teraz tylko takie ściągam! POLECAM
Gladiator.... niezapomniane :)
zapowiedz też zacny film :)
*piter-parker*
30-07-2010, 12:23
A Walk To Remember - Szkoła Uczuć
Taken - Uprowadzona
7 Pounds - 7 Dusz
If Only - Jeśli Tylko
My First Wedding - Mój Pierwszy Ślub
oraz Serial 39,5:)
Nadiya007
30-07-2010, 15:10
'Pasja', '300', Wszystkie części 'Władcy Pierścienia' ,'Katyń' , 'Najgorszy Pies Świata' ( śmieszny ale jak Marley umiera to łzy ciurkiem leciały :| ) i wiele innych ;)
Rose Ficca
30-07-2010, 15:56
Film anime... "Byousoku 5 senchimeetoru" ("5 centymetrów na sekundę"). Film składa się z trzech epizodów. Każdy opowiada historię trudnej i niemożliwej do spełnienia miłości.
"Lista Schindlera" i "Chłopiec w pasiastej piżamie"
Marcus Marc
07-09-2010, 21:50
dawno dawno temu.. młody byłem, zaczęło się od "Lwie Serce" pózniej... "Titanic" ....
"Ace Ventura" ... "Resident Evil" ... "Transformers part.1 oraz part.2 , "Władca Pierścieni" ......
..."Esmeralda" , "Sloneczny Patrol" , M jak Miłość ... hahaha
M.Project
09-09-2010, 08:26
Mnie zawsze zadziwiał i zadziwiać będzie seria filmów Resident Evil :)
Zielona mila
Pulp fiction
Forrest gump
Edward nożycoręki
i taki troche typowo babski wyciskacz łez Pamiętnik
Miss 4Tune
13-09-2010, 10:05
Avatar i Troja :)
Procesorek2000
13-09-2010, 11:37
Wszyscy mają się dobrze / Everybody's Fine (2009) (http://www.filmweb.pl/film/Wszyscy+maj%C4%85+si%C4%99+dobrze-2009-478426) Polecam
Klik: i robisz, co chcesz / Click (2006) (http://www.filmweb.pl/Klik.I.Robisz.Co.Chcesz) Także polecam
hardwell2
13-09-2010, 21:34
klatwa , troya , i tyle :)
Sky Contii
14-09-2010, 14:06
Avatar i Szklana pułapka 4.0
tomjanosik13
14-09-2010, 14:13
"Chłopiec w pasiastej piżamie" polecam wszystkim !
djadrriano
14-09-2010, 15:21
Avatar byłem ostatnio na odświezonej wersji i zasnąłem. To wywarło na mnie największe wrażenie
Matan Zajcev
14-09-2010, 19:25
Matrix wszystkie części (jeden z najgenialniejszych filmów)
300 (oryginalny film)
Armageddon (genialna muzyka)
Za linią wroga (IMO jeden z najlepszych filmów wojennych, bardzo ciekawa fabuła)
Transformers (efekty wymiatają, chociaż scenariusz to typowe hoolywoodzkie badziewie)
Trylogia Władcy Pierścieni
Trylogia o Bournie
Filmy o Obcym
Predator
Helikopter w Ogniu
oraz Azyl i Ronin jako przykłady, że można zrobic trzymający w napięciu film praktycznie bez ścieżki dźwiękowej.
PS No i nie zapominajmy o Paranormal Activity, to jest chory film, tego nie da się zapomniec (niestety)
Gran Torino
nic dodać, nic ująć
Melanżcholia
16-09-2010, 11:09
"Ciekawy przypadek Benjamina Buttona" -Film wręcz zmusza do refleksji :D , i jeszcze "Oszukana" z Angelina Jolie
Arthur K.
16-09-2010, 12:36
A Moment To Remember
oraz
Brothers
polecam te dwa filmy :)
Constantine, Ciekawy przypadek Benjamina Buttona, Ostatni dom po lewej, Wyspa tajemnic, Prawo Zemsty, Czwarty Stopień
Osiem222
17-09-2010, 18:04
Hooligans 1 i 2
Never Back Down
Katyń
Pasja
Adwokat Diabła :)
ja nawet filmu "Pasja" nie oglądałem ; x
a tak pozatym , do tematu:
-Goal
-Transformers
-Sprawca Zero
-Forrest Gump
-Matrix
-Pianista
++++
Moon (jeden z lepszych filmów które obejrzałem w moim życiu)
Reqiuem dla Snu
Fight Club
Shrek
Incepcja
Wyspa Tajemnic
Repo Man
Prawo Zemsty
Paranormal Activity
Czwarty Stopień
The Prestige
Zielona Mila
Skazani na Shawshank
Siedem dusz
Zaklęci w czasie
dynamit:disco
20-09-2010, 23:01
W pustyni i w puszczy.
The Ring
Pianista
1. Klan
2. M jak Miłość
3. Na dobre i na złe
4. Samo Życie
5. Moda na sukces
kozak przez net
22-09-2010, 08:27
Eden Lake
Paranormal Activity
dynamit:disco
23-09-2010, 15:39
Pi
Number 23
Podziemny krąg
Memento
MARTWICA MÓZGU!
Paranormal activity chyba pierwszy horror jaki widziałem w którym nie było krwi potworów żywych trupów etc a i tak trzymał w napięciu i przerażał.
Nostalgia anioła - za tematykę.
Lolita - też za tematykę.
Beetlejuice
23-09-2010, 21:05
Figth Club/ Podziemny krąg. nie wiem czemu tak jakos spodobal mi sie bardzo ten film i zapadl w pamieci :D
'Szkolny Terror' 'Twarda Sztuka' 'Jak W Niebie' uwielbiam te 3 filmy
EqualStudio
26-09-2010, 12:02
dorzucam jeszcze 'efekt motyla'
zajebisty film i bardzo oryginalny... stary jest, ale dopiero niedawno go oglądałem.
dobry dla tych którzy sie nieraz zastanawiają jakby życie potoczyło się dalej gdyby nie wydarzyła sie pewna sytuacja w zyciu, lub potoczyła się inaczej.
DiscoVision.
03-11-2010, 16:23
"Pamiętnik" :litosc:
"Pianista" :litosc:
"Pasja" :litosc:
requim dla snu i smyetria
Pianista i Królestwo Niebieskie.
Mega :)
Mike Kenzo
06-11-2010, 16:05
THE GODFATHER - OJCIEC CHRZESTNY (TRYLOGIA)
Katyń
Zielona Mila
Pasja
Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona
Wojtek Szczęsny
07-11-2010, 12:09
ostatnio oglądałem INK .. świetny film , ale dla wielbicieli ambitnego i mądrego kina;)
Po oglądnięciu zakorzenił we mnie na długi czas rozkminkę
http://www.youtube.com/watch?v=ZBGeErufQdY
JrMarley
05-12-2010, 19:03
Jeff Dunham - Spark of Insanity
Las Vegas Parano
How High
MotoŚwiat-JeremyClarkson-1996
Jumper
Hitman
Go
Human Traffic
Shaolin soccer
Trainspotting
Że życie ma sens
Notorious
XIII
Knowing
Mr.Paterak
14-12-2010, 18:48
Hooligans i Kevin sam w domu to chyba oczywiste :D
Oczywiście 2012 i Avatar, przepiękne efekty.
Przemekk
15-12-2010, 09:10
-Pasja
-Katyń
-Waleczne Serce
dobre kino.
Terstin7
15-12-2010, 18:12
Efekt Motyla,Jacket,Wyspa Tajemnic....
albo poczatki serialu LOST.
to produkcje ktore ladnie mieszaja w glowie,a to lubie;P
kiszendor
16-12-2010, 00:29
Może i nie film jako film lecz dokument: Czekając na sobote,polecam obejrzec
Kiedyś jak byłem troszkie mniejszy leciał moim zdaniem fajny film:D O Mężczyźnie w średnim wieku,grał w piłke:) Był wielkim fanem MU,miał małego kumpla co tak pykał w fife czy co tam to było lecz w konsole a w świecie realnym słabo grał i na końcu tego filmu ten chłopiec grał poprzed dyktowanie tego Fana MU poprzez dyktowanie kółko krzyżyk i wgl:) Jakby ktoś znał nazwe to był bym dozgonnie wdzięczny:)
bystry000
16-12-2010, 22:18
Na mnie zrobiły wrażenie seriale Lost, oraz Prison Break a jeżeli chodzi o filmy to np. Szybcy i wściekli i dalej nie moge sobie na szybko niczego przypomnieć;)
dwie częsci efektu motyla super film :) oglądałem i nie oderwałem wzroku
Bartek L
18-12-2010, 10:10
To kilka propozycji ode mnie:
- Transformers I i II
- Forest Gump
- Skazani na Shawshank
- Jeniec: Tak daleko jak nogi poniosą
- Telefon
- Pianista
- It/To
- Cast Away - poza światem
- Vabank I i II
- Demony wojny wg Goi
Gladiator - *oprawa muzyczna miodzio*
Władca Pierścieni - wszystkie części
Transformers - także wszystkie części
Ojciec Chrzestny :notworthy:
matrix925
21-12-2010, 18:51
Na mnie za wsze czasy najlepsze wrażenie zrobiły:
Avatar - niesamowita symulacja i efekty,
Transformers - również efekty,
Prawo Zemsty - strategia jaką dysponował główny bohater, moim zdaniem jeden z najlepszych filmów jakie miałem okazję oglądać,
Świt - Daybreakers,
oraz Incepcja:wub:.
Major XD
10-01-2011, 20:19
oprocz ZIELONA MILA.. takze 9 kompania;)
Pierwsza część filmu Hooligans...oglądałem wiele razy, ciekawa historia. Polecam.
Psy, Psy 2, Reich, Demony Wojny wg Goi., Ostatnia Misja, Killer, Poranek Kojota, Chłopaki nie płaczą, Sezon na Leszcza, Kroll, Sztos i wiele innych wspaniałych polskich filmów z tamtego okresu czasu :)
No i oczywiście nie można zapomnieć o serialu Fala Zbrodni :)
.::FAQ::.
13-01-2011, 19:13
"Avatar"
"Zielona Mila"
"Undisputed 2,3"
bylo ich troche ale najwieksze wrazenie zrobiły:
Dawno temu w Ameryce
Dwunastu gniewnych ludzi
Zielona Mila
Mary i Max
Donnie Darko
Pete Tong: Historia głuchego didżeja
Gran Torino
Mój przyjaciel Hachiko
Uciekinier
Keith
Hitler: Narodziny zła
Acid Clubber
13-01-2011, 19:29
Dystrykt 9, Lot nad kukułczym gniazdem, Centurion, Outlander, Skazani na Shawshank, Volkodav, Filmy z Jamesem Bond'em, RRRrrrr!!!
landryna3
15-01-2011, 21:09
-Katyń
-Liczba 23
-Chłopaki nie płaczą
nie będę wracał do przeszłości tylko wymienie jeden z ostatnich jaki miałem okazję kilka dni temu oglądać na TVN
WOLNOŚĆ SŁOWA jeden z najlepszych filmów jakie w życiu widziałem
tyle w temacie
Sierociniec .
Zielona Mila .
Lost .
Plan Doskonały .
-"W imię Ojca"
-"Zielona mila"
-"Blow"
-"Miasto Boga"
zapomniałem jeszcze wymienić film Szkolny Terror (Odd Girl Out) arcydzieło
Energ!zeR
12-02-2011, 14:02
cała seria "Resident Evil"
i "To Nie Jest Kolejna Komedia Dla Kretynów" ;) .
Skazani na Shawshank
po oglądnięciu nic nie było tak samo
Heartless
13-02-2011, 20:06
Zielona Mila, Forrest Gump, Heartless (Bez Serca)
madzinii
13-02-2011, 21:17
Deja vu i wbrew moim oczekiwaniom i ku wielkiemu zdziwieniu (nie lubię takich miękkich klimatów) P.S. Kocham Cię, zaraz przeczytałam książkę, na której oparta była treść filmu. Było ich jeszcze kilka
Trylogia Bourne'a Ludluma.
Zdecydowanie "Zielona Mila", "7 Dusz" i "Skazani na Shawshank"
filmy które maja przesłanie:)
Polecam :)
Dragon Fly
02-05-2011, 22:02
300 mil do nieba- Chyba taki tytul. O 2 braciach co uciekali do Szwecji.
Pasja
Hooligans
Jeniec
9 kompania
Blokersi
i duzo niepamietam...
Zdecydiwanie puerwsza czesc Ojca Chrzestnego i jeszcze film pt : sam kapitalny dramat
PatosMusic
02-05-2011, 22:53
Efekt motyla, Forrest Gump :P
Hooligans bardzo ciekawa historia 3 razy oglądałem i zawsze się jarałem xD
Feelthemusic
03-05-2011, 11:19
Zielona Mila, Sala Samobójców i Titanic w wieku 10 lat : D Ogólnie mało filmów oglądam :P
Carsten Hall
06-05-2011, 20:04
All is gone- historia o głuchym dj`u
trylogia władcy pierscieni ;]
Berlin Calling
Pianista
Transformers 1 & 2
I oczywiście wszystkie części Piratów z Karaibów! :)
DiscoVision.
03-07-2012, 12:53
"Forrest Gump"
"Zielona mila"
"Pamiętnik"
"Pasja"
"Dzieci z Leningradzkiego"
"9 kompania"
"Pluton"
JMK Squadd
22-08-2012, 00:45
Transformers 1,2,3.
Demony.
Rec 1,2.
Kobieta w czerni.
Lollipop
22-08-2012, 13:02
Zielona Mila,
Szósty Zmysł
_NIE_ZNAM_SIE_
22-08-2012, 13:17
Wyspa Tajemnic
Transformers 1 i 2
Siedem
Trylogia Bourne'a
Dan van C
22-08-2012, 13:21
Ogółem jest wiele takich filmów.
Wymieniłbym tutaj wiele komedii, fantasy, filmy wojenne itp itd... ale najbardziej jednak lubię takie, które pobudzają emocje.
"Zielona Mila", "Za wszelką cenę" ("Million Dollar Baby") - Dobre filmy, pod koniec ryczałem jak idiota.
Marcio199801
22-08-2012, 13:33
Mad Max , serial Glina , Spider Man , Harry Potter . To lubie :LD
"Czwarty Stopień" - polecam oglądać samemu na dobrym sprzęcie audio bo muzyka w filmie bardzo podtrzymuje jego tajemniczy i dziwny klimat, pierwszym razem oglądałem go na jakichś popierdziawach i nie zwróciłem nawet uwagi na muzykę, a ostatnio parę dni temu oglądałem sam w ciemnym pokoju na zajebistych słuchawkach i normalnie dreszcze przez większość filmu. Polecam ten film ludziom którzy interesują się zjawiskami paranormalnym.
"Dziewczyna z Tatuażem" - fajny klimat i ogólnie ciekawa fabuła, już nie wspominając o osobie tej tytułowej dziewczyny, niby z orzeczeniem o niepełnosprawności psychicznej a potrafiła sobie radzić lepiej niż nie jeden normalny, w łóżku widać też dobra, no ale nie lubi analu (kto widział ten wie) naprawdę polecam film.
"Srpski Film" - jeden z najbardziej popiertolonych filmów jakie miałem "przyjemność" widzieć. Reżysera to chyba z psychiatryka wyciągnęli dopiero, sceny jakie tam można ujrzeć są po prostu tak szokujące i niemoralne, że wiele osób nie dotrwało by do końca filmu. Nie polecam oglądać z rodziną bo mogą was wysłać na leczenie do psychiatry, ogólnie jeżeli kogoś brzydzą ostre filmy porno, gwałty, pedofilstwo(oczywiście też mnie to brzydzi ale jest w tym filmie taka scena) i filmy z serii "Piła" to nie polecam. Oczywiście pamiętajmy że to TYLKO film.
Tits_or_GTFO
23-08-2012, 21:06
Najlepszy film na swiecie i moj ulubiony zarazem to oczywiscie "2001: Odyseja kosmiczna" , 1968 , Kubricka ;) A z takich nowszych ,które zrobiły na mnie wrażenie ... "Melancholia" Von Triera z 2011 (To bedzie piekny koniec swiata) i "Drzewo Życia" Malicka , z fenomenalną rolą Jessicy Chastain :) Widze na forum wielu wielbicieli Zielonej Mili.. Mało jeszcze filmów widzieliscie skoro sie Wam to podoba.
Pozdrawiam wielbicieli "American Pie" i "Szkoły Uczuć" ;)
Nietykalni - Bardzo dobry, dramat połączony z komedią coś niesamowitego :)
Helikopter w ogniu - Także dobry :)
Projekt X - ... :muza:
Dużo by wymieniać. Ubóstwiam Predatora cz. 1 i 2, wszystkie filmy z jean claude van damme a zwłaszcza quest, Aliena się oglądało (pamiętam jak miałem koszmar jak pierwszy raz go obejrzałem ale mały wtedy byłem) i ogólnie sentyment mam do starego kina. Z nowszych to wszystkie części szybcy i wściekli , transformers, iron men, władca pierścieni, mroczny rycerz i star warsy. PS: To nie film ale Sensacje XX wieku były świetne :)
Maarten Metz
26-06-2013, 17:29
Skóra, w której żyję (2011)
Dziewczyna z sąsiedztwa (2007)
Lilja 4-ever (2002)
Cube (1997)
Matan Zajcev
26-06-2013, 20:02
Mroczny Rycerz, Transformers, Skazani na Shawshank, 300, Trylogia Bourne'a, Trylogia Matrixa.
Z seriali to oczywiście Lost Zagubieni oraz Prison Break.
Karmelowa
26-06-2013, 20:59
Skazani na Shawshank,milczenie owiec,nietykalni
hardwell2
28-07-2013, 14:54
Szkoła Uczuć ... i wszystko na temat:)
Psim tropem do domu (http://www.filmweb.pl/film/Psim+tropem+do+domu-1995-5650)
Ryczałem przy tym filmie jak byłem mały :P
Malpeczka
28-07-2013, 15:31
,,Krótka Piłka'' kto nie oglądał, polecam. Wrócę pewnie z Editem.
Marcinek9
15-08-2013, 07:54
Transformers, Chlopaki na ibizie ;)
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.