PDA

Przejdź do pełnej wersji tego Forum : Zasady dodawania Imprez Klubowych


Trush
04-04-2016, 18:23
Ogólne:
Tutaj znajdziesz wszystkie niezbędne informacje o imprezach odbywających się w klubach na terenie kraju,
Wszystkie Imprezy są bezpośrednio dodawane do Naszego Kalendarza Imprez, który znajdziesz poniżej:
Kalendarz Imprez (http://www.4clubbers.com.pl/calendar.php?c=4)
Zanim wydarzenie zostanie opublikowane musi zostać zatwierdzone przez moderatora forum.


Zamieszczanie treści:
- W dziale "Klubowe Imprezy (http://www.4clubbers.com.pl/klubowe-imprezy/)" obowiązuje Regulamin Główny (http://www.4clubbers.com.pl/regulamin.html)
- W dziale zamieszczamy wyłącznie te imprezy, które odbywają się w klubach na terenie Naszego Kraju
- Jeżeli którykolwiek z warunków niezostanie spełniony 4Clubbers.pl nie ma obowiązku opublikować informacji o wydarzeniu.


Informacje jakie powinny znaleźć się w wydarzeniu:

- Nazwa Tematu czyli prawidłowy tytuł Imprezy/Wydarzenia
- Właściwa Data Wydarzenia
- Link do wydarzenia na portalach społecznościowych (np. facebook)
- W opisie musi znajdować się informacja o klubie (gdzie się znajduje etc.)
- Kto będzie grał na Imprezie
- Ceny biletów i ewentualnie link do sklepu
- Preferowany gatunek muzyczny panujący w klubie
- Mile widziane są plakaty na których widnieje logo forum
Nasze logo możecie pobrać klikając w ten link -> Logo (http://www.4clubbers.com.pl/images/clubbers/logo.png)

*W celu szerszej współpracy prosimy o kontakt*
Kameleon
Facebook: https://www.facebook.com/michalgrosicki
lub https://www.facebook.com/4Clubberspl
mail: [email protected]
telefon: 663 919 694