PDA

Przejdź do pełnej wersji tego Forum : Gwarancja Sony - wymiana urządzenia?


I Am Rock!
08-10-2015, 17:49
Może ktoś miał podobny przypadek.

na początek #fuck_sony


Mam xperię Z1, po 3 naprawach gwarancyjnych. 6 tygodni napraw, wgrane 3 razy oprogramowanie które miało naprawić:
-słaby zasięg wifi
-zacinającą się kartę sim (brak zasięgu)
-zacinający się dotyk
-niedziałający mikrofon
-przegrzewanie

za każdym razem telefon wracał, jak to serwis uznał "w pełni sprawny".
co robić? xperii nie chcą wymienić, naprawić, zwrócić pieniędzy, nic.

BREXO
08-10-2015, 17:53
Nie lepiej kupić coś nowego ?

I Am Rock!
08-10-2015, 17:59
Nie lepiej kupić coś nowego ?

ziomek, mam wywalić telefon za którego dałem ponad 2 tysiące złotych i kupić nowy ? :huh:

serwisowanie urządzeń to obowiązek producenta.

Be Ny
08-10-2015, 18:10
Nie lepiej kupić coś nowego ?

:dol: :wnp:


Może na wstępie warto napisać do Sony Polska, dokładnie i szczegółowo przedstawić sytuację, nie kryć oburzenia (w ramach rozsądku) no przecież 100 zł telefon nie kosztował.

BREXO
08-10-2015, 18:13
Mój kumpel też ma ale Sony Xperie M2, też mu się zepsół, dał do naprawy, a tam mu powiedzieli że telefonu nie da się naprawić.

Te telefony chyba takie są wadliwe

I Am Rock!
08-10-2015, 18:15
Mój kumpel też ma ale Sony Xperie M2, też mu się zepsół, dał do naprawy, a tam mu powiedzieli że telefonu nie da się naprawić.

Te telefony chyba takie są wadliwe

w takim razie przysługuje mu wymiana telefonu na taki sam lub o podobnych parametrach.



u mnie twierdzą że telefon jest sprawny i tu jest wielki problem.


btw, kupiony był w media markt.

SoonWeey
11-10-2015, 11:06
Co do słabego zasięgu,przegrzewania baterii itp..to odpowiedzialny jest wgrany soft,ale jeżeli był wgrany 3 razy i nic to nie dało,to jest jeszcze jedna możliwość..zmiana softu na jakiś modyfikowany rom. Oczywiście, że wówczas tracimy gwarancje bo grzebiemy w oprogramowaniu,ale jeżeli to może pomóc to dlaczego by nie spróbować. Jezeli i z tego nic nie będzie to oznacza że dostałes Telefon z wadą która moze zostać usunieta poprzez wymiane płyty.Jeżeli Sony nie zauważyło żadnych problemów to wątpie że co kolwiek wymieniła w telefonie,napewno jedynie co mogli zrobic to wgrac soft..i na tym ich praca sie konczy.

Dave al Mine
11-10-2015, 12:04
napisz jakies pismo do Sony wyjasniajace sytuację i Twoje oburzenie, powołaj się na jakieś zapisy w regulaminie gwarancji i jakieś paragrafy i wyslij im to jeszcze raz do naprawy

często takie pisma pomagają, tylko musi to być napisane z głową

I Am Rock!
12-10-2015, 20:35
Co do słabego zasięgu,przegrzewania baterii itp..to odpowiedzialny jest wgrany soft,ale jeżeli był wgrany 3 razy i nic to nie dało,to jest jeszcze jedna możliwość..zmiana softu na jakiś modyfikowany rom. Oczywiście, że wówczas tracimy gwarancje bo grzebiemy w oprogramowaniu,ale jeżeli to może pomóc to dlaczego by nie spróbować. Jezeli i z tego nic nie będzie to oznacza że dostałes Telefon z wadą która moze zostać usunieta poprzez wymiane płyty.Jeżeli Sony nie zauważyło żadnych problemów to wątpie że co kolwiek wymieniła w telefonie,napewno jedynie co mogli zrobic to wgrac soft..i na tym ich praca sie konczy.

matko, takie posty działają na mnie jak płachta na byka.

telefon się przegrzewa bo jest uszkodzony, 85 stopni przy przeglądaniu instagrama nie jest normalne, rom to odchudzony kit kat czyli najlepsza wersja androida na z1.

na smartfony sony można wgrywać romy bez utraty gwarancji.

po 3 naprawie telefon wrócił z uszkodzonym dotykiem, mam już tego dość.

I Am Rock!
19-10-2015, 20:23
wraca z gwary, 4 raz. ciekawe co zrobili xD

http://i.imgur.com/OjREtVx.png

Black King
19-10-2015, 22:29
Mój kumpel też ma ale Sony Xperie M2, też mu się zepsół, dał do naprawy, a tam mu powiedzieli że telefonu nie da się naprawić.

Te telefony chyba takie są wadliwe


mam m2 nigdy nie narzekałem (pomijając faktu,że raz ją zgubiłem,ale się znalazła,właściwie typ znalazł i do mnie zadzwonił i dałem mu stówkę) znam ludzi co narzekali na samsungi galaxy 4 czy nawet 5,więc mówiąc krótko trafiłeś na wadliwy model :(

to moja druga xperia którą mam i w sumie nie było większych problemów oprócz z zasięgiem,ale ten plus coś szwankuje ostro ;)

graham14
20-10-2015, 12:05
Podzielam opinie Black King. Po prostu trafił Ci się wadliwy model. Na każdą firme czy model znajdą się wadliwe egzemplarze czy osoby narzekające. Tak to juz jest.

Ja także posiadam drugą xperie i nie narzekam. Wiadomo zdarzają się jakies chwilowe przycinki, ale nic po za tym.

Co do samsungów to nigdy nie miałem, lecz miała moja siostra samsunga galaxy mini i od nowości były z nim problemy, przy włączaniu aparatu natychmiast siadała bateria i strasznie się grzał, był w naprawie, ale nic to nie dało, poszedł na śmietnik.

Najgorsze jest to, że powinni sie przyznać, że jest to wadliwy egzemplarz i wymienic na nowy, lecz niestety bardzo rzadko tak sie dzieje.

I Am Rock!
20-10-2015, 13:52
jak to mawiają, do 4 razy sztuka.
wymienili na nówkę sztukę.

DeNilss
20-10-2015, 18:33
Hmmm a tak na marginesie nie weszło już to prawo ,że masz prawo do nowego towaru po 2 reklamacjach ?

I Am Rock!
22-10-2015, 00:43
nie weszło, dopiero po 3 reklamacji masz prawo ubiegać się o wymianę.