PDA

Przejdź do pełnej wersji tego Forum : Serwis Biletowy viagogo.pl


Mateusz87
13-07-2015, 22:54
Siemka 4C :)

Mam pytanie odnośnie serwisu biletowego Bilety na Koncerty, Sport, Teatr i Sztukę | Viagogo Twoją platformą handlu biletami (http://www.viagogo.pl)

Czy ktoś z was korzystał kiedyś z tej strony ?

Jak wygląda sprawa z biletami oraz z przesyłką na zagraniczny koncert ? Czy jak kupie u nich bilet to bez obaw mogę oczekiwać na przesyłkę biletu ? Oraz czy ten serwis jest bezpieczny ?

Generalnie chodzi mi tu o zakup biletu na koncert w Czechach.

Vinylside
14-07-2015, 00:09
Ja korzystałem z tej strony w Kwietniu 2015 roku. Dzięki niej udało mi się zamówić bilety na mecz Juventusu. Było to ostatnie spotkanie mojej ukochanej drużyny w sezonie 2014/2015 okraszone na końcu koronacją Scudetto (odbiorem pucharu za pierwsze miejsce w Serie A).

Po powrocie na forum Juventusu zrobiłem pełną, szczegółową instrukcję wyjazdu. Znajdują się w niej punkty, które mogą Ci w tym przypadku pomóc. Jestem przekonany, że odbiór i zamówienie biletów na koncert wygląda niemal identycznie. Treść kopiuję niżej, wszystko jest opisane przeze mnie. Zapoznaj się z tekstem, zapraszam.



03. Bilety na mecz

Ostatnią rzeczą, którą zamawiamy sprzed komputera są bilety na mecz. Jest to troszkę skomplikowana sprawa, zwłaszcza jeśli chodzi o zamówienie przez polecaną przeze mnie stronę Viagogo (Bilety na Koncerty, Sport, Teatr i Sztukę | Viagogo Twoją platformą handlu biletami (http://www.viagogo.pl)). Decydując się na kupno wejściówek z wcześniej wspomnianego przeze mnie serwisu musimy liczyć się z tym, że cena biletów będzie zdecydowanie większa od tej, którą zapłacilibyśmy za wejściówki w wolnej sprzedaży na oficjalnej stronie Juventusu. Ogromnym plusem jest jednak to, że bilety można wstępnie zarezerwować z wyprzedzeniem (nawet do 2-3 miesięcy). Wybierając taką opcję proszę koniecznie pamiętać o tym, że dostawa i tak odbędzie się po ogłoszeniu oficjalnej sprzedaży biletów przez Juventus, ponieważ Viagogo jest tylko pośrednikiem klubu i nie może drukować ani rozdawać wejściówek na własną rękę.

Na stronie na samym początku zapraszam oczywiście do zakładki "rejestracja", ponieważ w razie jakichkolwiek późniejszych problemów i pytań nie możemy liczyć na telefoniczną bądź mailową pomoc w języku polskim (mimo tego, że wiadomości wysyłane są po polsku przez automatyczny, firmowy system). Po pełnej rejestracji na wyżej wspomnianej witrynie logujemy się i szukamy odpowiedniego meczu, na który chcemy się wybrać. Jeżeli nie posiadasz karty kibica (Tessera del Tifoso) powinieneś zwrócić uwagę na wszelkiego rodzaju eBilety oraz wejściówki z informacją odbioru osobistego jak i te niepodpisane. Krótko mówiąc; nie zwracamy uwagi na bilety z podpisem "zakup zawężony do właścicieli kart Tessera del Tifoso". Gdy wybierzemy już odpowiednią dla siebie wejściówkę na mecz klikamy zakładkę "kup". Następnie wskazujemy ilość i przechodzimy dalej. Na naszej drodze cztery ostatnie punkty. Poruszamy się po nich jednak w umiejętny i następujący sposób. Pierwszy przystanek - nasze dane. Wypełniamy wszystkie rubryki, klikamy przycisk "dalej" a następnie wpisujemy dane właścicieli biletów i przechodzimy do punktu numer dwa o nazwie "dostawa" (przy zamówieniu biletu elektronicznego (eBilet) punkt dostawy jest pomijany ze względu na to, że wejściówkę drukuje się bezpośrednio po wykonaniu wpłaty za jej kupno). Przy rezerwacji każdego innego biletu radzę w adresie dostawy wpisać dane hotelu, w którym się zatrzymujemy. Po wypełnieniu wszystkich kolumn zostawiamy stronę w spokoju. To samo tyczy się wszystkich "eBiletów". Nie klikamy przycisku "dalej" i nie przechodzimy do płatności, ponieważ za chwilę będziemy wykonywali najtrudniejszy i najbardziej wymagający punkt całej transakcji - przelew.

Osoby, które nie posiadają konta PayPal bądź nie wykonują płatności kartą kredytową zmuszone są do wpłaty pieniędzy z pomocą strony Przelewy24 (Przelewy24 - Płatności, transakcje, przelewy, karty kredytowe (http://www.przelewy24.pl)). O co chodzi ? Suma, która ma zostać przelana na konto zagraniczne przechodzi przez serwis dzięki czemu po zaksięgowaniu przez konsultanta pojawia się od razu na koncie odbiorcy. Po co to wszystko ? Przechodząc do punktu płatności na stronie Viagogo system witryny automatycznie zatwierdza kupno biletu i czeka 15 minut na pieniądze (w przeciwnym razie dostaniemy mailową informację o anulowaniu zamówienia). A więc przed kliknięciem przycisku "dalej" w punkcie "dostawa" (na stronie pośrednika biletowego - Viagogo) łączymy się telefoniczne z infolinią serwisu Przelewy24 (Przelewy24 - Kontakt (http://www.przelewy24.pl/cms,13,kontakt.htm)) informując późniejszego odbiorcę o potrzebie szybkiego zaksięgowania naszego przelewu. Następnie prosimy konsultanta o chwilę cierpliwości. Nie rozłączając się odkładamy telefon na bok i właśnie w tym momencie (na stronie Viagogo) w punkcie "dostawa" klikamy przycisk "dalej" przechodząc do zakładki "płatność". Gotowe ? Ok. Więc od tego momentu mamy tylko 15 minut na wykonanie przelewu wraz z pozytywnym wynikiem zaksięgowania pieniążków przez pracownika, z którym jesteśmy na linii.

Na stronie Viagogo w punkcie "płatność" wybieramy opcję "Przelewy24". Po zatwierdzeniu powinny wyskoczyć dane do przelewu a witryna tworząc nową kartę w przeglądarce automatycznie przekieruje nas do wybranego wcześniej banku w celu wykonania płatności (w starej karcie natomiast będziemy mieli wgląd do tego czy system otrzymał już pieniądze). Po wykonaniu wpłaty podnosimy telefon i podajemy rozmówcy numer "P24", który przed chwilą (w trakcie robienia przelewu) wpisywaliśmy w odpowiedniej rubryce (jeżeli mnie pamięć nie myli to jest to tytuł). Teraz musimy ponownie uzbroić się w cierpliwość czekając aż konsultant dostanie nasze pieniążki do zaksięgowania (czas dostawy zależy od zabezpieczeń danego banku, z którego robicie przelew, nie trwa to jednak dłużej niż 7 minut). Po informacji rozmówcy, że wpłata dotarła do systemu Przelewy24 i została właśnie w tym momencie zaksięgowana przez niego serdecznie dziękujemy i rozłączamy się. Teraz wchodzimy na pozostałą wcześniej kartę przeglądarki i klikamy w oczekującej na pieniążki ramce przycisk "odśwież" (nie mylić z przyciskiem odświeżenia całej strony). Po wykonaniu tego działania powinna pojawić się informacja o końcu transakcji. Kolejnym elementem jest sprawdzenie czy pośrednik biletowy potwierdził kupno wejściówek. W tym celu logujemy się się na adres e-mail podany przy rejestracji na stronie Viagogo. Wiadomość o tytule "Twoje zamówienie numer XXXXXXX zostało potwierdzone" (gdzie zamiast liter "X" będą liczby) oznacza, że zostaliśmy szczęśliwymi posiadaczami biletów na mecz Juventusu. Tą wiadomość koniecznie trzeba wydrukować, ponieważ zawiera ona wcześniej wspomniany przeze mnie numer zamówienia, który potrzebny jest do późniejszego odbioru biletów.

O wszystkich ewentualnych zmianach (data, godzina, miejsce odbioru) zostaniecie poinformowani drogą mailową także proszę od czasu do czasu sprawdzać skrzynkę odbiorczą. W przypadku zmiany godziny lub terminu wydarzenia nie można liczyć na zwrot pieniędzy, trzeba się po prostu dostosować do nowych wytycznych dotyczących meczu. Dodatkowo informuję, że jeżeli z jakichkolwiek przyczyn firma nie będzie w stanie dostarczyć Wam biletów na podany adres to zostaniecie o tym poinformowani maksymalnie trzy dni przed wydarzeniem. Natychmiastowo także zostaną zwrócone pieniążki za przesyłkę a w wiadomości e-mail znajdzie się wskazówka dotycząca odbioru wejściówek oraz oczywiście nowy adres dostawy (zazwyczaj jest to obiekt w pobliżu stadionu Juventusu).

Jeżeli chodzi o mnie to podobnie jak w opisie bilety zamawiałem przez stronę Viagogo (Bilety na Koncerty, Sport, Teatr i Sztukę | Viagogo Twoją platformą handlu biletami (http://www.viagogo.pl)) wykonując identycznie każdy, opisany wyżej punkt. Zamówione wejściówki na witrynie nie miały żadnego podpisu. Po dłuższym namyśle zdecydowałem się wpisać dane hotelu, w którym się zatrzymywałem jako adres dostawy ze względu na to, że kilka dni przed odlotem nie było mnie już w domu (a bilety dostarczane są maksymalnie do 3 dni przed wydarzeniem). Jak się później okazało firma Viagogo ze względu na problemy z dostarczeniem zmieniła mi lokalizację odbioru - wejściówki, które miały zostać dostarczone do obiektu w którym się zatrzymałem były do odebrania w innym budynku, oddalonym od Juventus Stadium o 250 metrów.


10. Odbiór biletów na mecz

Bilety zamówione przez pośrednika o nazwie Viagogo można odebrać pod adresem, który podawaliśmy na stronie (Bilety na Koncerty, Sport, Teatr i Sztukę | Viagogo Twoją platformą handlu biletami (http://www.viagogo.pl)) podczas rezerwacji wejściówki. Ja miałem z tym jednak mały problem - otóż trzy dni przed wylotem dostałem mailową informację, że firma nie jest w stanie dostarczyć moich biletów do miejsca, które początkowo służyło jako adres odbioru (w tym przypadku moje zakwaterowanie). Do wiadomości dołączona została jednak nowa lokalizacja wejściówek - był to Hotel Master oddalony o około 250 metrów od stadionu Juventusu. W razie podobnego przypadku proszę nie panikować, ponieważ taka zmiana może być spowodowana tym, że po prostu nie ma tego "odbioru osobistego" (brak dokumentów takich jak dowód osobisty czy potwierdzenie mailowe rezerwacji z numerem zamówienia) w danym dniu, w którym przyjeżdża kurier z biletami a Was w hotelu jeszcze nie ma. Taką informację trzeba po prostu przyjąć na klatę i nastawić się na wcześniejszy przyjazd pod stadion. W lokalu (Master Hotel) recepcja wraz z pokojem odbioru biletów znajduje się na pierwszym piętrze. Po wejściu od razu można zauważyć transparent firmy Viagogo. Na korytarzu znajdziemy również innych kibiców Juventusu czekających na odbiór biletów. Trzeba będzie uzbroić się w cierpliwość, ponieważ kolejka przesuwa się w żółwim tempie (średnio 20-25 osób oznacza około godziny czekania). W pokoju będzie siedział przedstawiciel wyżej wspomnianego pośrednika Viagogo. Po wejściu do pomieszczenia poprosi Was on o dowód osobisty oraz o potwierdzenie rezerwacji biletów (wydruk ze skrzynki mailowej z numerem zamówienia). Po okazaniu tych dokumentów otrzymacie kartkę A4, na której będą widnieć Wasze dane. Do papieru będzie przypięta także wejściówka na mecz. Niczego nie odpinamy, podpisujemy odbiór biletu, wychodzimy z pokoju i ruszamy na stadion.