PDA

Przejdź do pełnej wersji tego Forum : Inne Potężny bass kick.


Lukasse
23-11-2013, 14:45
Witam

Wiem, że temat podobny już był, ale jak próbowałem się skontaktować z którymś z użytkowników udzielających się tam, to nie uzyskałem pomocy niestety, bo to dość dawno temu nawet było ; /

A więc czy ktoś mógłby mi podesłać sample z potężną bass kick/stopą ???

Przykład takiej stopy znajdziecie w piosenkach typu: Blasterjaxx - Fifteen, Sandro Silva - Epic, DVBBS & Borgeous - Tsunami czy Martin Garrix - Animals albo W&W - Thunder.

Ja sam coś kombinuję w flu, no ale nie za bardzo mi to wychodzi i nie ma powera takiego.

Mógłby mi ktoś podesłać na PW parę takich sampli z tą potężną bass stopą w stylu powyższych tracków ?

Byłbym bardzo wdzięczny.

:piwo:

<--Zoltar-->
23-11-2013, 15:29
A po co takie gówno robic? I jeszcze sample chcesz do tego używac? Nie no bo zaraz padne. Powielać to czego mamy do zaj*bania mija się z celem. Ale jak już tak koniecznie chcesz podbić beatport to powiem ci, że taką stopę można łatwo uzyskać za pomocą syntezatora i ohmicide + dobra kompresja. Wjebując sample nie uczysz się nic. To tak samo jak hardstyle, samplowanie stopy z innych utworów jest śmieszne.

Marcinkiewicz86
23-11-2013, 22:37
Ja napisze tylko tyle..że to jak taka stopa brzmi w ściągniętej mp3jce np w Animals czy Tsunami to nie oznacza że taki czy inny producent w FL Studio na laptopie ukręcali takie brzmienia, wyrenderowali i już Beatport..
Te produkcje przechodza profesjonalny miks i mastering na lampowych kompresorach, pluginach UAD itd..każdy element podlega obrobieniu w studyjnych warunkach itd..
Często same stopy są layerowane.
Moim zdaniem coś takiego jak w Animals - najlepiej użyć dobrą stopę hardstyle + solidna obróbka, kompresja itp..tylko trzeba wiedzieć co robić to jest temat rzeka, trzeba słyszeć dobrze i umiejętnie dobierać różne procesy.

Tylko powiem tak..nie wiem czy jest sens bawić się w upodabnianie samych kicków - ważna tez jest aranżacja, dobór brzmień itd..a potem solidny miks całości..Przywiązywanie uwagi do brzmienia samej stopy nie jest aż takie konieczne w tej chwilii..no chyba że masz super aranżacje wszystko super kręci, tylko brakuje stopy silnej..

Lukasse
23-11-2013, 23:45
Pisząc, że ''Te produkcje przechodza profesjonalny miks i mastering na lampowych kompresorach, pluginach UAD itd..każdy element podlega obrobieniu w studyjnych warunkach itd.''

To miałeś na myśli, że tego nie robią sami producenci np. Martin Garrix czy inni ? Jak to jest właściwie, oni tylko kreują piosenkę i jakiś tam mix w okół niej przy pracy, a jak skończą swoją piosenkę to wtedy wysyłają ją do jakiejś profesjonalnej firmy, żeby zajęła się masteringiem i miksem jej ? Czy wszystko od początku do końca robią sami producenci (Martin Garrix i inni) ?

Rafael J
24-11-2013, 00:56
To nie tak, poprostu nie którym trudno uwierzyć w to, że ktos robi kawałek z marszu ale co u niektórych jest to przerost formy nad treścia.

Marcinkiewicz86
24-11-2013, 01:43
Pisząc, że ''Te produkcje przechodza profesjonalny miks i mastering na lampowych kompresorach, pluginach UAD itd..każdy element podlega obrobieniu w studyjnych warunkach itd.''

To miałeś na myśli, że tego nie robią sami producenci np. Martin Garrix czy inni ? Jak to jest właściwie, oni tylko kreują piosenkę i jakiś tam mix w okół niej przy pracy, a jak skończą swoją piosenkę to wtedy wysyłają ją do jakiejś profesjonalnej firmy, żeby zajęła się masteringiem i miksem jej ? Czy wszystko od początku do końca robią sami producenci (Martin Garrix i inni) ?

Po prostu chodzi o to że taki poziom jak Animals, jak Tsunami czy nagrania Aviciiego to jest to samo co w popie, Rihanna, Lady Gaga, Katy Perry itp..
Nie ma czegoś takiego że ktoś na kolanie w laptopie na słuchawkach w FL Studio ukręci hit, który będzie nr 1 na Beatporcie i odtwarzany w 50 rozgłośniach radiowych na całym świecie..
Producenci sami aranżują, robią wstępny miks ale ostatecznie przechodzi to konkretną "obróbkę" + mastering w profesjonalnych studiach w Los Angeles, w Niemczech itd..przez doświadczonych ludzi i przede wszystkim na porządnych urządzeniach a nie wtyczkach pościąganych na forum.
Dlatego często ktoś sie wkurza że takiego brzmienia nie może ukręcić, bo to co się słyszy w mp3 niewiele ma wspólnego z tym co my robimy, bo to było milion razy obrabiane, miksowane często na konsolach, przy użyciu lampowych kompresorów itd..pogłosów hardwarowych.
Wystarczy zobaczyć info z ostatniej płyty Avicii - True, jest podane jak wół, że miksowane było przez Tima Berglinga i jakiegoś inżyniera z UK w studiu Metropolis w Londynie, tak samo mastering..
Więc trudno porównywać surowe brzmienie z FL Studio z obrobionymi ściezkami w studiu profesjonalnym na hardwarowym sprzęcie.

Przy czym warto kombinować próbować, ale raczej nie przykładać uwagi to końcowego brzmienia, szczególnie na mp3, tylko raczej do aranżacji.
No aranż to na pewno robota samego Tima czy Martina Garrixa. I coś takiego zdecydowanie można zrobić.

Lukasse
24-11-2013, 13:01
No i teraz to mi rozjaśniłeś trochę w głowie. Tak myślałem, że tak to właśnie działa. Tak samo wiadomo, że mówiąc np. ''Avicii'' nie mamy przed sobą samego Tima, lecz całą jego ekipę, która z nim współpracuję i działa na występach, wyjazdach i produkcjach ;]

Czyli nawet wystarczy w ''domowym studio'' pracować, próbować tworzyć jak ktoś ma do tego chęci i pomysły, samemu wykonywać aranż i konstrukcję, a o miks się nie trudzić czy mastering profesjonalny, bo tak jak napisałeś, i tak nie uzyskamy takiego brzmienia jak profesjonaliści czy to w Polsce czy zza granicy. Takim amatorom domowym wystarczy dobry pomysł na całą piosenkę, jakiś okaleczony miks zrobić, aby dało się w miarę słuchać i tyle (czego się spodziewać więcej od takiego). Później jak ktoś takiego amatorka zauważy, posłucha jego produkcje, to pewnie poda mu pomocną dłoń bo będzie wiedział, że ten chłopak/dziewczyna ma pomysły, lecz brakuję mu sprzętu czy instruktażu co, jak i do czego i może tak się nawet zacząć współpraca a nawet kariera takiego amatora, wystarczy, że będzie tworzył fajne piosenki i się uczył przy boku kogoś z ''wyższej półki'', kto zaoferuję mu swoją pomoc, bo będzie się znał na rzeczy ;] Prawda ? ;>

.Kamil
24-11-2013, 14:09
No i teraz to mi rozjaśniłeś trochę w głowie. Tak myślałem, że tak to właśnie działa. Tak samo wiadomo, że mówiąc np. ''Avicii'' nie mamy przed sobą samego Tima, lecz całą jego ekipę, która z nim współpracuję i działa na występach, wyjazdach i produkcjach ;]

Czyli nawet wystarczy w ''domowym studio'' pracować, próbować tworzyć jak ktoś ma do tego chęci i pomysły, samemu wykonywać aranż i konstrukcję, a o miks się nie trudzić czy mastering profesjonalny, bo tak jak napisałeś, i tak nie uzyskamy takiego brzmienia jak profesjonaliści czy to w Polsce czy zza granicy. Takim amatorom domowym wystarczy dobry pomysł na całą piosenkę, jakiś okaleczony miks zrobić, aby dało się w miarę słuchać i tyle (czego się spodziewać więcej od takiego). Później jak ktoś takiego amatorka zauważy, posłucha jego produkcje, to pewnie poda mu pomocną dłoń bo będzie wiedział, że ten chłopak/dziewczyna ma pomysły, lecz brakuję mu sprzętu czy instruktażu co, jak i do czego i może tak się nawet zacząć współpraca a nawet kariera takiego amatora, wystarczy, że będzie tworzył fajne piosenki i się uczył przy boku kogoś z ''wyższej półki'', kto zaoferuję mu swoją pomoc, bo będzie się znał na rzeczy ;] Prawda ? ;>
Tak prawda lepiej wogole nie produkowac tylko zlecac to profesjonalisą sam nikt nie potrafi...

PatosMusic
24-11-2013, 14:36
Dobra wyjściowa agresywna stopa + dobry sub + w miarę dobra kompresja
Już masz dynamiczną stopę
Potem oczywiście od Ciebie zależy jak będzie brzmieć stopa, nakładasz na nią inne dźwięki mixujesz dopóki nie uzyskasz ciekawego efektu, nie ma na to receptury trzeba trochę nad tym posiedzieć.

Fate
24-11-2013, 14:58
Proponuję Ci odszukanie sampli Vandalismu - Kick me ;)

.Kamil
24-11-2013, 18:28
proponuje zajrzec tu ale to jest tylko 1 sposob a jest ich nieskoczenie wiele troche myslenia trzeba :) http://www.4clubbers.com.pl/tutorials/971992-kick-w-stylu-blasterjaxx.html