|
Szczegóły wątku: Autorem wątku jest: Miki95 Temat ma 35 komentarzy i 10816 odwiedzin. Ostatni komentarz napisano 14-03-2012 (22:46). |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
08-03-2012, 17:44 | #31 |
..:: Klubowicz ::..
Dołączył/a: 13 Jun 2007
Miasto: Łódź
Wiek: 35
Postów: 10 346
Tematów: 1236 Podziękowań: 6 673
THX'ów: 47 670
Tematy Tygodnia: 0
Nominacje T.T. : 2
Imię: Sylwek
Wzmianek w postach: 2
Oznaczeń w tematach: 3
Plusów: 500 (+)
|
Odp: Moje Filmowe TOP 5
1. Law Abiding Citizen
2. The Next Three Days 3. Taken 4. Limitless 5. The Experiment
__________________
|
Silvo88 dostał 2 podziękowań za ten post. |
|
08-03-2012, 18:02 | #32 |
..:Music Maniac:..
|
Odp: Moje Filmowe TOP 5
Dobrych filmów znam więcej i trzeba by było podzielić je gatunkowo oczywiście ale daję takie pierwsze Top 5, które mi przychodzi do głowy i najbardziej zapadły w pamięć
1.Paranormal Activity- cała seria 2.Prawo zemsty 3.To nie jest kraj dla starych ludzi 4.Człowiek pies 5.Morderca ze wschodu |
Użytk. którzy podziękowali Christoph'86 za ten post: |
09-03-2012, 20:31 | #33 |
..:: true Member ::..
Dołączył/a: 23 Jun 2009
Miasto: Gdańsk
Postów: 172
Tematów: 25 Podziękowań: 112
THX'ów: 13
Imię: Damian
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 19
Plusów: 3 (+)
|
Odp: Moje Filmowe TOP 5
Lubie oglądać filmy i jak każdy mam parę ulubionych, niestety potrafię wymienić tylko cztery, które mógłbym oglądać bez przerwy, dodatkowo ułożyłem je według kolejności alfabetycznej, ponieważ wszystkie te filmy są dla mnie tak samo świetne...
Cast Away - Poza Światem Ciekawy przypadek Benjamina Buttona Skazani na Shawshank Szeregowiec Ryan ... a gdyby ktoś przyparł mnie do muru, to jako piąty film wybrał bym coś z tych czterech: Iluzjonista, Incepcja, Sin City - Miasto grzechu oraz Ocean's 11, 12 i 13. |
Użytk. którzy podziękowali Jokke za ten post: |
09-03-2012, 20:41 | #34 |
..:: Mlody Klubowicz ::..
Dołączył/a: 27 Dec 2007
Miasto: Głogów
Wiek: 36
Postów: 589
Tematów: 165 Podziękowań: 1 143
THX'ów: 851
Tematy Tygodnia: 0
Nominacje T.T. : 1
Wzmianek w postach: 1
Oznaczeń w tematach: 8
Plusów: 44 (+)
|
Odp: Moje Filmowe TOP 5
1.Psy
2.Skazani na Shawshank / Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 3.Demony wojny wg Goi 4.Efekt motyla 5.Zielona mila |
Użytk. którzy podziękowali dj_ozi17 za ten post: |
13-03-2012, 10:36 | #35 |
..:: Klubowicz ::..
|
Odp: Moje Filmowe TOP 5
1. Siedem Dusz
2. Forrest Gump 3. Władca Pierścieni - Wszystkie części 4. Bad Boys - Wszystkie części 5. Umysł Miało być top5 ale u mnie będzie top6 6. Ojciec chrzestny - Wszystkie częsci , lecz najbardziej polecam ksiązki
__________________
|
Użytk. którzy podziękowali ChoryPastor za ten post: |
14-03-2012, 22:46 | #36 |
|
Odp: Moje Filmowe TOP 5
1.Matrix (wszystkie części)
2. Władca Pierścieni (wszystkie części) 3. X-Men (wszystkie części) 4. Sin City 5. Kill Bill (oba filmy) |
Użytk. którzy podziękowali Woody M za ten post: |
|
|