|
Szczegóły wątku: Autorem wątku jest: Miki95 Temat ma 35 komentarzy i 10810 odwiedzin. Ostatni komentarz napisano 14-03-2012 (22:46). |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
18-02-2012, 13:11 | #21 |
..:: Mlody Klubowicz ::..
Dołączył/a: 13 Jun 2011
Miasto: Białystok
Postów: 402
Tematów: 12 Podziękowań: 173
THX'ów: 209
Imię: Rafałek :)
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 5 (+)
|
Odp: Moje Filmowe TOP 5
1. Piła 3D
2. Piła 6 3. Piła 5 4. Piła 2 5. Piła _______________________________________________ Post edytowany przez Moderatora Forum Powód moderacji: Następnym razem czytaj ze zrozumieniem i uważaj co piszesz... _______________________________________________ _koras |
Użytk. którzy podziękowali RaMirez za ten post: |
|
18-02-2012, 14:24 | #22 |
..:: Klubowicz ::..
Dołączył/a: 04 Nov 2007
Miasto: Radom
Wiek: 32
Postów: 6 308
Tematów: 368 Podziękowań: 1 086
THX'ów: 13 506
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 195 (+)
|
Odp: Moje Filmowe TOP 5
I co? W sumie beka ładna bo piła to jeden z najgorszych filmów w całej kinematografii kierowany do półinteligentnych łowców głupkowatych historii :D
Niech będzie moje, choć wybór 5 filmów jest naprawdę ciężki:D 1.Ojciec Chrzestny - cała seria 2. Miasto Boga 3. Jak zostać królem? 4.Chłopiec z latawcem 5.Za wszelką cenę / Gran Torino / Seria Sherlocka Najlepszy serial: Zakazane Imperium Najlepszy dokument 1.Cicha Furia Najlepszy polski dokument: 1.Alfabet Mafii Elo Nie prowokuj! _Koras
__________________
Last edited by _Koras; 18-02-2012 at 15:23. |
benek2411 dostał 3 podziękowań za ten post. |
18-02-2012, 14:26 | #23 | |
..:: Klubowicz ::..
|
Odp: Moje Filmowe TOP 5
Cytat:
---------- Jak by nie patrzeć off jest. Top 5 ? 1. The Ring 2. Rec 3. Troja 4. Władca Pierścieni (All Part's) 5. Matrix ( All Part's ) Nie czytałem całego tematu
__________________
Last edited by Allen Waleys; 18-02-2012 at 14:31. |
|
Allen Waleys dostał 2 podziękowań za ten post. |
18-02-2012, 14:33 | #24 |
..:: Klubowicz ::..
Dołączył/a: 06 Dec 2008
Miasto: Didcot UK
Wiek: 37
Postów: 2 648
Tematów: 304 Podziękowań: 7 588
THX'ów: 5 254
Tematy Tygodnia: 0
Nominacje T.T. : 34
Imię: Tomek
Wzmianek w postach: 7
Oznaczeń w tematach: 49
Plusów: 130 (+)
|
Odp: Moje Filmowe TOP 5
1. Władca Pierścieni (bezapelacyjnie najlepszy film dla mnie)
2. Skazani na Shawshank 3. Liga Niezwykłych Dżentelmenów 4. Zielona Mila 5. Transformers szkoda że tylko 5 do wyboru bo filmów zasługujących na wyróżnienie jest zdecydowanie więcej
__________________
Last edited by _Yellow Cabb_; 18-02-2012 at 14:34. |
_Yellow Cabb_ dostał 3 podziękowań za ten post. |
18-02-2012, 16:08 | #25 |
..:: Elite VIP ::..
|
Odp: Moje Filmowe TOP 5
1. Władca Pierścieni - Trylogia
2. The Dark Knight 3. Bourne - Trylogia 4. Hooligans 5. Imperium słońca
__________________
|
Użytk. którzy podziękowali Anjunadave za ten post: |
18-02-2012, 16:16 | #26 |
..:: Klubowicz ::..
|
Odp: Moje Filmowe TOP 5
1. Transformers (wszystkie części)
2. Szybcy Wściekli (Wszystkie) 3. Black Hawk Down 4. The Thin Red Line 5.Transporter (wszystkie części)
__________________
|
Użytk. którzy podziękowali Max Reason za ten post: |
21-02-2012, 00:45 | #27 | |
..:: Mlody Klubowicz ::..
Dołączył/a: 25 Oct 2010
Miasto: Rakoniewice
Postów: 709
Tematów: 140 Podziękowań: 1 314
THX'ów: 606
Imię: Mikołaj
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 12 (+)
|
Odp: Moje Filmowe TOP 5
Cytat:
Ja ogólnie stwórzyłem ten temat, aby sobie pooglądac takie filmy jakie podajecie. sory za off top ;p Trzymajmy się zasady, bo zrobi się nie potrzebny bałagan. Top5 to Top5. _koras Last edited by _Koras; 21-02-2012 at 01:36. |
|
21-02-2012, 21:54 | #28 |
..:: Aktywny ::..
Dołączył/a: 11 Feb 2011
Miasto: Gelsenkirchen
Postów: 33
Tematów: 0 Podziękowań: 3
THX'ów: 34
Imię: Kamil
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 3 (+)
|
Odp: Moje Filmowe TOP 5
1. Geneza planety małp
2. Rocky. Wszystkie części 3.Piraci z Karaibów. Wszystkie części 4. Berlin Calling 5. In Time |
Użytk. którzy podziękowali Struku za ten post: |
22-02-2012, 14:31 | #29 |
..:: Mlody Klubowicz ::..
|
Odp: Moje Filmowe TOP 5
1.Zielona mila
2.Szeregowiec Ryan 3.Australia 4.Blow 5.Pan życia i śmierci |
Użytk. którzy podziękowali MR Piorun za ten post: |
07-03-2012, 14:30 | #30 |
..:: Klubowicz ::..
Dołączył/a: 09 May 2009
Miasto: BL3
Postów: 838
Tematów: 228 Podziękowań: 785
THX'ów: 2 683
Tematy Tygodnia: 0
Nominacje T.T. : 11
Imię: Stu
Wzmianek w postach: 1
Oznaczeń w tematach: 28
Plusów: 84 (+)
|
Odp: Moje Filmowe TOP 5
1. Bękarty wojny
2. To nie jest kraj dla starych ludzi 3. Przekręt 4. Szpieg 5. Blair Witch Project |
Użytk. którzy podziękowali h8u za ten post: |
|
|