Golf 3 TDI AFN 110 problem z Turbo
A więc tak jak w temacie mam problem z turbo w moim MK3 jakis czas temu ciągle łapał notlaufa ale ten problem juz zażegnałem, teraz zauważyłem jak by mi troszkę mocy brakowało (nie ma kopa) i mam pytanie czy dużą role w układzie odgrywa zaworek zwrotne (mały czarno biały) czy też jest on podo aby podciśnienie utrzymało się w układzie po wyłączeniu silnika. Myślę jeszcze żę możę być to przepływomierz warto sprawdzić? Może już ktoś na forum miał taki problem, licze na waszą pomoc ! : )
|
Odp: Golf 3 TDI AFN 110 problem z Turbo
Przepływka do wymiany, a jak to nie pomoze to niestety turbo. Brat miał tak w swojej ibizie.jedzie, przycisnął na gaz, puścił z gazu i wtedy jak juz dodał gazu o był odczuwalny taki brak mocy jakby turbo nie działało.
|
Odp: Golf 3 TDI AFN 110 problem z Turbo
nie wiem jak w golfie ale można zczytać kody błędów? wydaje mi się że tak. a wtedy to masz 5 min roboty a może pokaże błąd przepływki
|
Odp: Golf 3 TDI AFN 110 problem z Turbo
odłącz przepływke i zobacz czy jest tak samo,
Ja raczej stawiam na zapieczone łopatki w turbo bo tu juz jest ze zmienna geometria.zobacz czy sztanga sie rusza,najlepiej przeczyść gruszke |
Odp: Golf 3 TDI AFN 110 problem z Turbo
turbo jest łatwo sprawdzić i jest kilka zasad które mogą mówić że to turbo.
Najlepiej zobaczyć czy auto przekroczy 120km/h. Jeśli nie albo zacznie mulic to znaczy że auto wchodzi w tryb awaryjny, a wtedy na 99 procent turbo ma zapieczone łopatki. Lub problem z podciśnieniem. Tu cytat z innej strony. Cytat:
|
Odp: Golf 3 TDI AFN 110 problem z Turbo
Brawo tyle to ja sam wiem, bujne sie do 160 wiecej nie dam rady bo nie mam gdzie, auto az tak nie muli ale ja wiem ze nie osiaga swoich maksymalnych mozliwosci, na moje to problem z podcisnieniem w weekend bede mial troche czasu to sprawdzę wszystkie wężyki.
|
Odp: Golf 3 TDI AFN 110 problem z Turbo
mowisz ze brakuje mocy ale wina wcale nie musi lezec po stronie turba
caly uklad moze byc juz mocno zawalony, kolektor czy tez katalizator moze powodowac braki w dynamice przy zapieczonych lopatkach auto raczej nie wykreciloby 160 |
Odp: Golf 3 TDI AFN 110 problem z Turbo
Dokładnie. Przy zapieczonych łopatkach 120 km na h to maksimum.
Sprawdź wężyki podciśnienia , może któryś sie przetarł, zwracaj uwagę na te które sie krzyżują. Znajomy miał też taki problem ze spadkiem mocy i okazał sie przetarty wężyk - za silnikiem dwa wężyki podciśnienia sie krzyżowaly i tarły o siebie przez co jeden sie przetarł- tylko że w audi a4. |
Odp: Golf 3 TDI AFN 110 problem z Turbo
Jak wyżej sprawdź auto na trasie i je przepal. Osobiście to po przegonieniu autka, zrobiłbym logi i nie kombinował może to czy tamto. Do i tak długiej listy przedmówców dodam zawór N75 do sprawdzenia.
|
Odp: Golf 3 TDI AFN 110 problem z Turbo
N75 zsprawny, sam go czyściłem i chodzi jak trzeba : ) narazie dzieki za rady, bede miał czas to pogrzebię troszkę przy autku : )
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:29 . |
Oprogramowanie Forum: vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.
User Alert System provided by
Advanced User Tagging v3.2.8 (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.