|
Szczegóły wątku: Autorem wątku jest: DirtTrack Temat ma 22 komentarzy i 11693 odwiedzin. Ostatni komentarz napisano 21-07-2011 (17:25). |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
20-05-2011, 16:29 | #11 |
..:: true Member ::..
Dołączył/a: 24 Oct 2010
Miasto: CHORZÓW
Wiek: 32
Postów: 155
Tematów: 8 Podziękowań: 65
THX'ów: 47
Imię: Paweł
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 5 (+)
|
Odp: Seat Leon II TDi 110km/140km
te wtryski to już wada wrodzona w tych silnikach i jak byś nawet dbał o to jak nie wiem co to i tak sie spierniczą i tak
|
|
02-07-2011, 14:18 | #12 |
..:: true Member ::..
Dołączył/a: 15 Apr 2011
Miasto: Brzesko
Postów: 405
Tematów: 12 Podziękowań: 579
THX'ów: 118
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 1 (+)
|
Odp: Seat Leon II TDi 110km/140km
Co do 1.9 tdi 110km moge powiedziec ze pompa paliwa cześto szwankuje.Kolega miał takiego seata.I wystawił go raz na allegro i znajomi sie go pytali czemu tak tanio go wystawił itd. a on ''nie stac mnie na wymiane pompy''.Osobiscie odradzał bym 1.9
Z tego co mi wiadomo to w takich seatach pompy lubią siadać.Czyli problemy z paleniem.W lecie moze i da sie z tym wytrzymac ale zima to jest takie coś 'zapali czy nie zapali' Last edited by KonradGaw1995; 02-07-2011 at 14:18. |
08-07-2011, 10:34 | #13 |
..:: Klubowicz ::..
Dołączył/a: 16 Nov 2009
Miasto: w domu
Postów: 519
Tematów: 40 Podziękowań: 136
THX'ów: 535
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 33 (+)
|
Odp: Seat Leon II TDi 110km/140km
2.0 to padaka przynajmniej do roku 2007 kiedy naprawiono większość usterek.Zresztą wpisz w google to się dowiesz
|
08-07-2011, 10:36 | #14 |
..:: Klubowicz ::..
Dołączył/a: 04 Nov 2007
Miasto: Radom
Wiek: 32
Postów: 6 308
Tematów: 368 Podziękowań: 1 086
THX'ów: 13 506
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 195 (+)
|
Odp: Seat Leon II TDi 110km/140km
Czy zdjęcia które wstawiłeś nie są od użytkownika z Radomia? Nawet wiem od kogo, za żadne skarby bym tego nie brał.
__________________
|
08-07-2011, 11:07 | #15 |
..:: senior Member ::..
Dołączył/a: 17 Nov 2007
Miasto: Opoczno
Postów: 133
Tematów: 2 Podziękowań: 333
THX'ów: 94
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 4 (+)
|
Odp: Seat Leon II TDi 110km/140km
Naprawde chcesz diesla??
Kupisz Honde v-tec i bedzie Ci tyle samo palic co diesel, a problemów zero. Nie trzeba wymieniać wtrysków, uważac na jakość paliwa, nie ma turbiny, brak koła dwumasowego Frajda z jazdy nie porównywalna. W dzisiejszych czasach nie opłaca sie kupywać nowy samochód z dieslem pod maska. Zrozumieli to juz dawno japończycy, dlatego tak rozwija technologie hybrydowa. |
08-07-2011, 11:17 | #16 |
..:: Klubowicz ::..
Dołączył/a: 04 Nov 2007
Miasto: Radom
Wiek: 32
Postów: 6 308
Tematów: 368 Podziękowań: 1 086
THX'ów: 13 506
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 195 (+)
|
Odp: Seat Leon II TDi 110km/140km
@ up.
Co ty wkręcasz? Diesle są mniej zawodne od benzyniaków (szczególnie od tych z gazoliną). W handel samochodami jestem zamieszany od jakiś 4 lat i wiem jakie samochody, z jakim silnikiem i jakim wyposażeniem się sprzedają a jakie nie, które ludzie sobie chwalą, a których nie za bardzo Powiem tyle "Jak się dba tak się ma" - niezależnie czy jeździsz Jaguarem, BMW, Oplem czy Polonezem, to robiąc wszystko na czas i użytkując auto w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, a nie do fisiowania i palenie kapci rodem z wiejskich półświatków, to będzie miał taki samochód dożywotnio. Każdy i to bez wyjątku samochodzik ma swoje wady i zalety, a gdyby tak się na wszystko przyczepiać to prawdopodobnie żadne auto byłoby nie do sprzedania, bo ludzie byliby zrażeni. O ile ja się wysłuchałem jak to dziadowskie są zawieszenia w jednych samochodach, sprzęgła w drugich, silniki w trzecich... ludzie kupowali te auta mimo wszystko, jeżdżą nimi do tej pory, a czasem sami dzwonią i pytaja czy nie mamy jakiegoś tam furacza bo wujek czy ciocia chcą kupić a widzą że my im dobrze doradzimy Aha i zamiast tego Leona to wolałbym osobiście Seata Altea
__________________
|
08-07-2011, 11:21 | #17 |
Trance
Dołączył/a: 04 Mar 2008
Miasto: mchw
Wiek: 31
Postów: 5 641
Tematów: 274
Moja Galeria: 7
Podziękowań: 4 739
THX'ów: 5 357
Imię: Artur
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 32
Plusów: 800 (+)
|
Odp: Seat Leon II TDi 110km/140km
Radom to stolica szrotów, zalecam szczególną ostrożność, te okolice mają fatalną opinie jeśli chodzi o używane samochody.
__________________
|
08-07-2011, 12:35 | #18 | |
..:: senior Member ::..
Dołączył/a: 17 Nov 2007
Miasto: Opoczno
Postów: 133
Tematów: 2 Podziękowań: 333
THX'ów: 94
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 4 (+)
|
Odp: Seat Leon II TDi 110km/140km
Cytat:
Nie masz racji. Kupując diesla: -trzeba sprawdzic przebieg, bo najcześciej kto kupuje diesla nie jezdzi 10 tysiecy na rok. Tutaj czesciej kręca liczniki niż w benzyniakach -turbina, nie ważne jak bedziesz dbał, wczesniej czy pozniej i tak bedziesz musiał wydać nie mało stówek na regeneracje -pompa, albo co gorsza pompowtryski: tutaj znaczenie ma paliwo. Jeszcze gorsze moze byc common rail. Kazdy wie ze paliwo w Polsce nie jest najlepszej jakości -intercooler, róznie z nim moze byc -i koło dwumasowe, które szczególnie BMWu sobie znienawidziło. -róznego rodzaju zawory scv, egr, dpf W benzynie nie musisz czekac, az turbina ostygnie, nim silnik sie zagrzeje. Czesto zdarzaja sie przypadki, ze trzeba dolewać troche oleju na po przejechaniu kilku tys kilometrów. Co z tego ze diesel spali najczesciej litr mniej od silnika benzynowego (zalezy jakiego), jak przy najbliższej naprawie bedziesz musiał wydać sporo pieniędzy. Czesci do Diesla nie sa tanie, szczególnie japońskich. Co moze popsuc sie w benzynie: -moze puscic uszczelka pod głowica -wymiana świecy raz na jakis czas -czasami mogą zdarzyc sie problemy z silnikiem krokowym To wszystko! Tam gdzie, obroty sie koncza w dieslu, w benzynie sie zaczynaja. Tak jak wspomniałem, posiadam Honde Vtec. Przy 5 tys załacza sie zawór vtec i banan na mojej twarzy |
|
11-07-2011, 12:40 | #19 | |
..:: true Member ::..
Dołączył/a: 10 Jul 2010
Miasto: Nord Holland
Postów: 199
Tematów: 7 Podziękowań: 1 102
THX'ów: 311
Imię: Kristo
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 8 (+)
|
Odp: Seat Leon II TDi 110km/140km
Cytat:
W 2.0 TDi pękały głowice(na początku produkcji). Problem z wtryskami, hmm. To już jest Common Rail, czyli na stacjach no name tankowanie odpada(ja tankuje na orlenie i pb, na innych nie tankuje, wole dołożyć te 5 gr lub więcej do litra i mieć spokojną głowę). W 1.9 Tdi silniki na zwykłej pompie((rotacyjnej bodajże), wersje 90 i 110 km), najtrwalsze rozwiązanie VW(mało ekologiczne i zrezygnowali z tego niestety), tutaj możesz nawet lać olej po frytkach i pójdzie. 1.9 wersje 105, 115, 130 i 150 km były na pompo wtryskach i tu to samo co w CR jakość paliwa ma ogromne znaczenie jak również eksploatacja auta z głową i serwisowanie. a coś takiego?? !!! Audi TT 1.8T 225KM QUATTRO S-LINE + GRATIS !!! (1695292268) - motoAllegro Mało tego jest na drogach, napęd Quattro i można zimą na śniegu poszaleć Last edited by C4_KAWON; 11-07-2011 at 12:46. |
|
11-07-2011, 19:00 | #20 | |
..:: senior Member ::..
Dołączył/a: 17 Nov 2007
Miasto: Opoczno
Postów: 133
Tematów: 2 Podziękowań: 333
THX'ów: 94
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 4 (+)
|
Odp: Seat Leon II TDi 110km/140km
Cytat:
Honda Klub Polska • Zobacz wątek - VTEC light Pytanie o zawór VTEC CRX Page - Civic Renaissance model X :: Zobacz temat - Zawór Vtec do B16A1 Mało? Wracając do tematu: Poleciłbym Ci poczukac: Mazdy 3, Hondy Civic Coupe, ale chyba najbardziej to Subaru Impreza 2.0 benzynka. http://allegro.pl/show_item.php?item=1699660461 Bedziesz wyrózniał sie na drodze, na tle szarej niemieckiej konkurencji, (nie wliczając BMW). Last edited by c2h5cho; 11-07-2011 at 19:13. |
|
|
|