|
Home | ZAREJESTRUJ SIĘ !! | Zmień nick | FAQ | Grupy Społecznościowe | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Szczegóły wątku: Autorem wątku jest: Gorecki Temat ma 3 komentarzy i 1333 odwiedzin. Ostatni komentarz napisano 23-02-2015 (21:34). |
Tags: audioriver |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
22-01-2015, 21:22 | #1 |
..:: junior Member ::..
Dołączył/a: 12 Apr 2012
Miasto: warszawa
Postów: 97
Tematów: 6 Podziękowań: 0
THX'ów: 77
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 1
Plusów: 1 (+)
|
Konferencja Muzyczna Audioriver + After 07/03/2015 @ Warszawa
Konferencja Muzyczna Audioriver wraca do stolicy Po trzech latach podróżowania po Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie, Konferencja Muzyczna Audioriver wraca do miasta, w którym została zainaugorowana. Piąta edycja odbędzie się już 7 marca w Warszawie, a jedną z gwiazd After Party będzie szwajcarski duet Adriatique. Konferencja to edukacyjny projekt największego polskiego festiwalu z muzyką elektroniczną, Audioriver. Jej celem jest rozwijanie polskiej sceny alternatywnej – czy to poprzez dyskusje na temat prowadzenia biznesu, debaty o ważnych społecznie aspektach czy warsztaty poświęcone rozwijaniu umiejętności producenckich. Dotychczas poruszano takie kwestie, jak management artystów, kondycja polskiej sceny klubowej, sytuacja kobiet w świecie elektroniki oraz wartość artystyczna tanecznych brzmień. Pierwsza edycja Konferencji Muzycznej Audioriver odbyła się w 2011 roku w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Kolejne na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytecie Wrocławskim oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Na każde z tych wydarzeń rozeszły się wszystkie wejściówki. Tak wyglądała ubiegłoroczna edycja w Krakowie: http://youtu.be/2jcC9ddtsvg „W tym roku wracamy do Warszawy, ale to nie znaczy, że Konferencja przestanie się przemieszczać” – mówi Łukasz Napora, rzecznik prasowy Audioriver. „Uznaliśmy, że raz na jakiś czas będziemy się spotykać w mieście, w którym ten projekt się narodził i piąta rocznica wydała się świetną okazją. A skąd zmiana daty z kwietnia na marzec? Jak już wspominałem przy okazji ogłaszania pierwszych gwiazd Audioriver, w tym roku będzie się działo dużo więcej wokół festiwalu i musimy wszystko robić nieco wcześniej niż dotychczas.” Tradycją jest, że po całym dniu spotkań i debat odbywa się także After Party, którego gwiazdami są cenieni artyści sceny elektronicznej. 7 marca w Warszawie nie będzie wyjątkiem, ponieważ organizatorzy sprowadzają jeden z najgorętszych projektów ostatnich lat, Adriatique. Szwajcarzy zarówno w 2013, jak i 2014 roku, znaleźli się na liście najlepszych DJ-ów świata wg czytelników największego portalu poświęconego elektronice, Resident Advisor. Z kolei czytelnicy magazynu „Mixmag” uznali set Szwajcarów za najlepszy miks 2013 roku. Wysoka pozycja w kategorii DJ-skiej to jedno, ale przecież Adriatique słyną z fantastycznych produkcji, wydanych w tak uznanych wytwórniach, jak Diynamic, Culprit, Cityfox czy Wolf + Lamb. Ich styl to połączenie głębi i melodii, które świetnie wplatają w swoje taneczne sety. Wystarczy posłuchać produkcji „Rollox”, „Space Knights” czy „Midnight Walking”, by poznać i polubić brzmienie Adriatique. Adriatique - Midnight Walking http://youtu.be/--lE2f7B7Uw Miejsca organizacji Konferencji, After Party oraz pełny program zostaną ogłoszone wkrótce. Wówczas ruszy także sprzedaż biletów. Więcej na www.audioriver.pl |
|
|
14-02-2015, 15:12 | #2 |
..:: junior Member ::..
Dołączył/a: 12 Apr 2012
Miasto: warszawa
Postów: 97
Tematów: 6 Podziękowań: 0
THX'ów: 77
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 1
Plusów: 1 (+)
|
Odp: Konferencja Muzyczna Audioriver + After 07/03/2015 @ Warszawa
Uczelnia Łazarskiego partnerem V Konferencji Muzycznej Audioriver
Zapowiadana na 7 marca, piąta edycja konferencji organizowanej przez największy polski festiwal z muzyką elektroniczną, odbędzie się na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. After Party zostanie zorganizowane w Pin-Up Studio, a jego drugą potwierdzoną i właśnie ogłoszoną gwiazdą będzie reprezentant Ostgut Ton oraz współtwórca Sandwell District, Function. Dziś ruszyła sprzedaż biletów na oba te wydarzenia. ?Staramy się stale otwierać na nowe środowiska? ? mówi rzecznik prasowy festiwalu, Łukasz Napora. ?Po czterech konferencjach na uczelniach publicznych, postanowiliśmy zwrócić się ? tym razem ? do szkoły prywatnej. Łazarski to od lat jedna z czołowych uczelni niepublicznych w Polsce i cieszymy się, że zostaliśmy przyjęci z otwartymi ramionami.? Uczelnia Łazarskiego tworzy kierunki wspólnie z pracodawcami i dostosowuje system kształcenia do potrzeb zmieniającego się rynku pracy. Oferuje studia licencjackie, magisterskie, podyplomowe, MBA, LLM, szkolenia dla profesjonalistów, kursy językowe lub studia anglojęzyczne z brytyjskim dyplomem Coventry University. Pomaga swoim studentom i absolwentom rozpocząć karierę zawodową w międzynarodowym środowisku. Karierą w międzynarodowym środowisku od lat cieszy się Function, który wystąpi na After Party po Konferencji. Amerykanin mieszkający w Berlinie dołączył do szwajcarskiego duetu Adriatique, którego występ został ogłoszony przed kilkoma tygodniami. ?Function to postać dobrze znana fanom Audioriver za sprawą świetnego występu na festiwalu w 2013 roku. Wtedy występował live, grając m.in. materiał z genialnego albumu ?Incubation?, który ukazał się kilka miesięcy wcześniej w wytwórni Ostgut Ton. Tym razem, zaprosiliśmy go by zaprezentował się od strony DJ-skiej, z której także słynie.? ? komentuje Napora. Samo miejsce organizacji After Party również zasługuje na uwagę. Pin-Up Studio to przestrzeń w samym centrum Warszawy, tuż przy placu Zawiszy, dostosowana do potrzeb planów zdjęciowych i filmowych, w której niezwykle rzadko odbywają się wydarzenia z kręgu muzyki elektronicznej. Organizatorzy Audioriver zapewnią nie tylko świetne nagłośnienie, z którego są znani, lecz także wyjątkową aranżację wizualną. Pomoże im w tym znany poznański kolektyw .wju. Dokładny program i bohaterów konferencji poznamy za około dwa tygodnie, ale już teraz można kupić wejściówki na panele odbywające się na Uczelni Łazarskiego. Łączny bilet na wszystkie debaty kosztuje 10 zł i warto się spieszyć, ponieważ poprzednie Konferencje zostały wyprzedane jeszcze przed ich rozpoczęciem. Z kolei na After Party wejściówki tylko w tym tygodniu dostępne są w bardzo promocyjnej cenie 20 zł. 16 lutego ich koszt wrośnie do 25 zł, a w dniu wydarzenia do 35 zł. Bilety dostępne są na Audioriver, ebilet.pl oraz w salonach Empik w całej Polsce. |
16-02-2015, 15:05 | #3 |
..:: Klubowicz ::..
|
Odp: Konferencja Muzyczna Audioriver + After 07/03/2015 @ Warszawa
Jak ktoś lubi Techno, niech się wybierze Function`a słyszałem już dwa razy w Fabricu iiii...gość jest niesamowity!
__________________
|
23-02-2015, 21:34 | #4 |
..:: junior Member ::..
Dołączył/a: 12 Apr 2012
Miasto: warszawa
Postów: 97
Tematów: 6 Podziękowań: 0
THX'ów: 77
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 1
Plusów: 1 (+)
|
Odp: Konferencja Muzyczna Audioriver + After 07/03/2015 @ Warszawa
Znamy program V Konferencji Muzycznej Audioriver
Debaty o sponsoringu i mediach społecznościowych, warsztat dla producentów oraz rozdanie nagród polskiej sceny klubowej, Munoludy â właśnie poznaliśmy program konferencji muzycznej, która 7 marca odbędzie się na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Organizatorzy zaprezentowali także nowe logo i wizerunek Audioriver. "Zapoczątkowana pięć lat temu konferencja, zawsze miała na celu poruszać kwestie ważne dla osób działających na scenie muzyki alternatywnej" - mówi rzecznik Audioriver, Łukasz Napora. "To bolesna, lecz także znana prawda, że w tej gałęzi sztuki nie narzeka się raczej na nadmiar pieniędzy i to właśnie temu tematowi postanowiliśmy poświęcić dużą część jubileuszowej edycji naszego wydarzenia." Tematem wprost odnoszącym się do kwestii finansowych będzie debata "Czego sponsorzy oczekują od muzyki?", w której udział wezmą reprezentanci dużych marek wspierających projekty muzyczne oraz osoby od lat pracujące przy przedsięwzięciach łączących biznes, komunikację i sztukę. Prowadzący spotkanie, Łukasz Napora, zapyta wprost: jakie wydarzenia czy projekty są najchętniej sponsorowane? Czego marki od nich oczekują? Jak dotrzeć do osób decyzyjnych i czego nie robić w kontaktach z nimi? W panelu, który odbędzie się od 17:00 do 18:30 swój udział potwierdzili: Bartosz Dobrzyński - dyrektor ds. marketingu Play, czyli marki wspierającej Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i Przystanek Woodstock; Tomasz Dejnarowicz - autor Projektu Łowcy dla marki Jägermeister; Szymon Walkiewicz - założyciel agencji Walk, która realizowała, bądź realizuje, takie projekty, jak Electronic Beats Festival, Red Bull Weekender i Desperados The Wildest Night Party; Andrzej Nykowski - kierujący działem kreacji eventowej w agencji Allegro, a wcześniej odpowiedzialny za pozyskiwanie sponsorów przy Orange Warsaw Festival oraz Zbigniew Niedziałek - odpowiedzialny za współpracę z markami w Warner Music Poland, współwłaściciel niezależnej wytwórni płytowej Koka Beats i manager Pezeta. Konferencja rozpocznie się o 13:30 spotkaniem nie mówiącym wprost o pieniądzach, ale zainaugurowanym z powodu ich braku. Mowa o dyskusji o nazwie "Świat po Facebooku.", która dotyczyć będzie sytuacji, w której od ponad roku znalazło się mnóstwo osób opierających swoją komunikację na najpopularniejszym portalu społecznościowym. Facebook był świetnym miejscem dla marek bez budżetów reklamowych do momentu, aż nie obciął zasięgu postów. Czy jesteśmy zmuszeni do płacenia za komunikację na tym portalu czy może warto przenieść się na inne platformy? "To nie będzie czcza dyskusja o tym, jak to teraz jest źle. Nie będzie to też zwykła debata. Połowę spotkania poświęcimy na przedstawienie ciekawych przykładów skutecznej komunikacji, a drugą na zadawanie bardzo konkretnych pytań na temat praktycznych rozwiązań" - komentuje Napora. Odpowiedzi udzielać będą: Monika Czaplicka z agencji Wobuzz, autorka bloga czaplicka.eu i książki "Zarządzanie kryzysem w social media" oraz Aleksander Szulc z agencji Dozo Media, członek założyciel Polskiego Stowarzyszenia Blogerów i Vlogerów. Lista panelistów nie została jeszcze zamknięta. Pomiędzy powyższymi spotkaniami, czyli od 15:15 do 16:45 odbędzie gala wręczenia nagród MUNOLUDY za 2014 rok. W plebiscycie oddano ponad 30 tys. głosów, co czyni go najbardziej miarodajnym wskaźnikiem popularności na polskiej scenie klubowej. Wyniki poznamy podczas Konferencji, a każdy z laureatów weźmie udział w debacie prowadzonej przez redaktora naczelnego Muno.pl, Aleksandra Kubaczewskiego. Po trzech panelach wydarzenie opuści Uczelnię Łazarskiego, by przenieść się do Pin-Up Studio na Nowogrodzkiej 84/86, gdzie o 20:00 odbędzie się druga edycja warsztatu dla producentów. "Co jest nie tak z moją produkcją?" po raz pierwszy odbył się przed rokiem w Krakowie, a zainteresowanie nim i wartość merytoryczna przekonały organizatorów do kontynuowania tej idei. âKoncepcja jest prosta - zachęcamy młodych producentów i zespoły do nadsyłania nam swoich utworów, które będą następnie poddane ocenie ekspertów" - mówi Napora. Aby dostać się na to wyjątkowe i zamknięte spotkanie, należy do 2 marca przesłać link do jednej ze swoich autorskich produkcji na adres [email protected]. Najpóźniej do 3 marca organizatorzy Konferencji wybiorą 10-15 utworów, a ich autorzy zostaną zaproszeni na warsztat, by poznać bardzo konkretne wskazówki od profesjonalistów. W tym roku będą to Function, czyli Amerykanin reprentujący Ostgut Ton i Sandwell District oraz Mothashipp - producent muzyczny, realizator i kompozytor, który pracował z takimi artystami, jak Mama Selita, Marika czy Pablopavo oraz doskonale sprawdził się podczas pierwszej edycji warsztatu. Spotkanie poprowadzi Łukasz Napora, który na nadesłane utwory spojrzy od strony dziennikarza muzycznego i organizatora eventów. Co ważne, twórcy warsztatu czekają nie tylko na produkcje stricte elektroniczne. Function to oczywiście także gwiazda After Party, które tego samego dnia, o 22:00 ruszy w Pin-Up Studio. Wraz z Amerykaninem wystąpi szwajcarski duet Adriatique oraz polski support, który zostanie ogłoszony wkrótce. Za wizualizację odpowiadać będzie poznański kolektyw .wju. Łączny bilet na wszystkie panele na Uczelni Łazarskiego kosztuje jedyne 10 zł i warto zaopatrzyć się w niego już teraz, ponieważ wszystkie poprzednie edycje konferencji zostały wyprzedane. Z kolei bilet na After Party do 6 marca kosztuje 25 zł, a w dniu wydarzenia cena wzrośnie do 35 zł. Wszystkie wejściówki dostępne są w salonach Empik w całej polsce oraz na Audioriver. Nowy wizerunek festiwalu to efekt pracy Hopa Studio, do którego klientów należą m.in. Ceramika Paradyż, NC+, Ministerstwo Spraw Zagranicznych i Miasto Warszawa. "Uznaliśmy, że podobnie jak sam festiwal, który przez ostatnie edycje nabierał swojego charakteru, tak i nowa identyfikacja powinna być wyrazista, zaskakująca i mocna." - mówi Piotr Hołub, współzałożyciel i dyrektor artystyczny Hopa Studio. "Motywem przewodnim wszystkich materiałów została falująca abstrakcyjna figura, nawiązująca do lokalizacji nad Wisłą, dynamiki i wspólnej zabawy uczestników w rytmach muzyki elektronicznej. Stworzyliśmy nowy logotyp, jako graficzną syntezę fali utrzymaną w duchu festiwalu i wszystkich imprez towarzyszących." |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Audioriver 10.edycja - Płock 24-26.07.2015 | Gorecki | Archiwum Imprez | 53 | 08-12-2015 22:00 |