PDA

Przejdź do pełnej wersji tego Forum : Inne Pytanie do dj i producentów


djgrin
01-08-2013, 09:59
Cześć chłopaki, ostatnio naszła mnie myśl, żeby sprzedać swoją konsolę i zainwestować w studio co o tym myślicie...
Przyznam że jestem ciemny w produkcji muzyki
Jest to dla mnie trudna decyzja może wy coś doradzicie dla mnie.
Konsola stoi w domu praktycznie że nie używana, co sobotę mam możliwość pogrania w klubie nie oficjalnie, dodam iż jestem świetlikiem :l_santa:
z grania mało kiedy mam jakiś grosz a przyda się czasami kumaci wiedzą o co chodzi :) I nie piszcie tych irytujących odpowiedzi, że to dla kasy itp
jeżeli temat założyłem nie w tym dziale to przepraszam :)

RinoKey
01-08-2013, 10:07
Pytanie ile zarobisz na sprzedaży konsolety?
Ja jestem Djem i producentem, nie mam i nigdy nie miałem w domu konsolety, i dobrze mi z tym ;)

djgrin
01-08-2013, 10:11
Pytanie ile zarobisz na sprzedaży konsolety?
Ja jestem Djem i producentem, nie mam i nigdy nie miałem w domu konsolety, i dobrze mi z tym ;)

myślę ze 4000 wyciągnę + słuchawki to wyciągnę z nich 200 zł

Mateusz87
01-08-2013, 12:36
Moje zdanie jest takie ,żebyś narazie nie sprzedawał tej konsolety bo być może kiedyś będziesz chciał sobie pograć, czy poćwiczyć.

Po drugie piszesz ,że jesteś "ciemny" w produkcji muzyki to moim zdaniem po co chcesz inwestować w studio jak nie masz o tym pojęcia... wpierw poćwicz, zainstaluj FL Studio, czytaj różne artykuły o produkcji, forum itd. to Ci na początek wystarczy...

i w między czasie zbieraj sobie kase na studio. Jak ogarniesz temat z produkcją.

Pozdro i powodzenia;)

Matikte
01-08-2013, 13:27
Na produkcji nie zarobisz dopóki nie zaczniesz jeździć i... grać swoich tracków na porządniejszych wydarzeniach.

Nie sprzedawaj, bo możesz pożałować :) Najlepiej połączyć te 2 dziedziny i robić roz******* :D

Na początek sam pecet + ew. jakiś w miarę liniowy odsłuch wystarczy, no może interfejs by się przydał jeszcze.

Charis
01-08-2013, 14:35
Nie sprzedawaj konsoli !!