PDA

Przejdź do pełnej wersji tego Forum : Dyskusja Światła dzienne


Frozen
07-03-2013, 22:54
Siemka :)) Tak się zawsze zastanawiam jaki jest sens tych świateł 'dziennych'. Bardzo dużo jeżdżę po Polsce i już od roku zauważyłem wysyp aut na tzw. światłach dziennych ;) O ile rozumiem zastosowanie tego w nowych autach wyższej klasy (Ford Mondeo, Toyota Avensis, BMW 7, Audi A8 czy Volkswagen Passat) o tyle nie rozumiem ręcznie montowanych diodek przez Zdzicha Andrzeja w rodzinnym warsztacie we wsi obok 'po znajomości'...
Jak widzę 20 letnie Uno albo Calibrę ze spoilerem jak ławka przed blokiem mojego kumpla i z wydechem jak w MAN`ie albo DAF`ie i 'buczeniu' niczym najnowsze, sportowe Ferrari na tych popierdółkach w zderzakach, to najzwyczajniej w świecie dostaje jakiejś wewnętrznej kur**cy, której daje się wyjść przez spocone dłonie na kierownicy w moim samochodziku.