PDA

Przejdź do pełnej wersji tego Forum : Plan Treningowy dla boksera


JohnyWalker
17-01-2013, 17:11
Witam. Liczę na pomoc i porady w ułożeniu planu treningowego, który mógłbym pogodzić i pomoże mi ze sportem, który aktualnie uprawiam a jest to boks. Wcześniej chodziłem na siłownie i trenowałem też boks ale jeżeli robiłem jedno to rezygnowałem z drugiego ale miałem rok przerwy z powodu wypadku i pękniętego kręgosłupa. Teraz wróciłem już do treningów i chce pogodzić to z siłownią i panowie proszę o jakies porady co do planu jaki mam sobie ułozyć. Chcę żeby był to trening typowo siłowo-wytrzymałościowy, który poprawi moją kondycję i siłę (wiadomo, najważniejsza jest technika ale siły własnej też troche mieć trzeba) Nie jestem żadnym amatorem ani człowiekiem początkującym tylko po prostu miałem ponad rok przerwy a nigdy nie robiłem treningów na siłowni typowo bokserskich. Liczę na Was panowie, że pomożecie mi dojść do wcześniejszej formy i pomożecie w ułożeniu planu :)

każda, nawet najmniejsza pomoc zostanie nagrodzona.

Adriamo
21-01-2013, 22:09
A skoro trenujesz nie-amatorsko to nie masz jakieś konkretnego trenera? Będzie Twój plan modyfikował na bieżąco w zależności od postępów i parametrów. To musi być chyba jakiś wysoce indywidualny plan - w zależności od Twoich parametrów, wagi itp.

JohnyWalker
23-01-2013, 15:09
Nie walcze zawodowo tylko amatorsko a do połowy lutego mamy przerwe w treningach. Nie chodzi mi o taki nie wiadomo jak skomplikowany ten plan :) po krótce chodzi o taki plan który pomoże mi nabrać wytrzymałości przede wszystkim :)

Mion
23-01-2013, 16:47
A Wy nadal wierzycie, że ktokolwiek kto zajmuje się tym profesjonalnie, rozpisze Wam plan za darmo.
Kpiny. :)

JohnyWalker
01-02-2013, 10:56
ja prosiłem tylko o pomoc a nie nie wiadomo jak profesionalny plan :) nie musisz odrazu wyskakiwać ze swoimi mądrościami.

ZaBuch
05-02-2013, 14:05