PDA

Przejdź do pełnej wersji tego Forum : Ćwiczenia - Dyskusja.


_Koras
07-01-2012, 13:09
Wątek przeznaczony jest do dyskusji na temat ćwiczeń. Obejmuje on wszystkie ćwiczenia na każdą partię ciała. Możecie zadawać pytania, wymieniać poglądy, podawać swoje opinie, opisywać ćwiczenia, zamieszczać filmy itp.

Posty nie odnoszące się do tematu, wulgarne i przejawiające się brakiem kultury oraz obrażające innych użytkowników będą karane warnem.

Temat ogólny powstał w celu uniknięcia zaśmiecania jednakowymi tematami tegoż właśnie działu.

lovemotions.
13-01-2012, 14:47
Witam. Co prawda jestem zielony na ten temat , ale jakoś się złożyło , że Ja zacznę :]
w wolnych chwilach ćwiczę niekiedy sobie w domu dla siebie , bez odżywek , bo chyba i takie coś gdy się jest wytrwałym może przynieść jakiś efekt.

Mam takie pytanie , do osób które znają się na ćwiczeniach i będą w stanie mi odpowiedzieć , dotyczy ono ćwiczeń na mięsień jakim jest Biceps. Posiadam dwie hantle i niestety nie mam możliwości regulowania ich ciężkości. :(

Czy większa ilość powtórzeń przy mniejszym obciążeniu też może przynieść jakiś efekt ? Czy ćwiczenia na tym samym obciążeniu , nie są efektywne ?


Może ktoś byłby tak miły i wskazał jak ćwiczyć , jaka ilość powtórzeń , serii ... ? :)
Dodam , że jedna hantla to ciężar w granicach 8 KG. Wiem , że to nie dużo , wręcz przeciwnie mało , ale może ktoś coś doradzi :)

Proszę o jakieś wskazówki. Z góry dziękuję :) za pomoc.

Meff
13-01-2012, 18:16