PDA

Przejdź do pełnej wersji tego Forum : Trening na początek


FutureShock
22-06-2011, 19:44
Witam. Parę dni temu kupiłem sobie ławkę do ćwiczeń, jestem początkujący, mam 18 lat, wzrost ok 174 cm i waga ok 62kg.

Przez dwa miesiące w tym roku (styczen-luty) chodziłem sporadycznie na siłownię ale ze względu na dojazd na siłownię postanowiłem kupić ławkę i zacząć ćwiczyć w domu.

Jeśli chodzi o ławkę to wygląda ona mniej wiecej tak:

http://img.sprzetdosilowni.eu/produkt/31_1_bh-so-002w-small.jpg

jest modlitewnik, są stojaki, ćwiczenie na nogi i motylki.

Dysponuję jak na razie obciążeniem:

2 x 2,5kg, 2 x 5kg i 2 x 10kg.

3 gryfy: 1 gryf prosty 150cm(6,5kg) oraz dwa gryfy proste 35,5cm

Za miesiac-dwa zamierzam dokupić około 15kg, gdyż wtedy jeszcze jak chodziłem na siłownię wyciskałem ledwo ledwo 60kg.

Potrzebuję jakiś dobry plan, jako iż są teraz wakacje, mam czas 7 dni w tygodniu. Z góry dzięki http://forum-kulturystyka.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif

SchizeQ
23-06-2011, 12:09
Przede wszystkim dieta, wazysz duzo za malo i na tym nic nie zbudujesz ;)
Poczytaj o FBW, na poczatek idealnie bedzie ;) Na poczatek, żeby organizm przyzwyczaić polecam Ci:
Poniedziałek, sroda, piątek treningi siłowe. Najlepiej jesli poniedzialek i piatek skupisz sie glownie(FBW ale ze szczegolnym naciskiem na konkretna partie) na najwiekszych partiach miesniowych(patrz plecy) a w srode np ramionami. Wtedy bedziesz mial wiekszy czas na regeneracje tych duzych czesci ;)
W 2 z pozostaly dni dorzuc bieganie(1 dzien) i trening interwałowy(2 dzien, musi to byc obowiazkowo dzien nietreningowy tzn ten bez silowni/biegania!! Przydadza Ci sie te treningi na poprawe kondycji i przygotowanie organizmu do wejscia w 'sportowy tryb zycia' :)


z ciekawosci, za ile i gdzie lawke kupiles? :>

Kapel
23-06-2011, 13:36
Ja ci w przeciwienstwie od kolegi wyzej bieganie odradzam.
Jestes szczuply takze musisz ulozyc sobie diete wysokobialkowa i miec nadmiar kalorii.