PDA

Przejdź do pełnej wersji tego Forum : Bmw E36 Mpower Turbo!


detoxeed
06-02-2010, 23:02
Nie którzy z tego forum wiedzą czym się zajmuje, co kocham, co mnie podnieca, jara i co robię praktycznie codziennie :)

Moją pasją jest DRIFTING oraz 1/4 mili.
Kocham to robić. Od małego miałem benzynę we krwi i zawsze chciałem uprawiać taki sport.
Moje HOBBy zaczynało się od samochodu FORD SIERRA. Nie miałem pieniędzy aby go przerobić. Gdy znalazłem, wstawiłem klatkę, turbo i trening na lotnisku, potem Hydrauliczny ręczny.
Na sam początek mi starczyło.
Gdy pojechałem na pierwsze zawody zatkało mnie, moje pierwsze miejsce i znalezienie MENAGERA było poprostu odlotem, byłem w siódmym niebie.
I tak kręci się do dziś:) Na ostatnich zawodach miałem bardzo poważny wypadek. Miałem za lekki samochód, wszystkie drzwi, klapy były z CARBONU. I tak się rozbiłem. Wchodziłem w zakręt 90'o stopniowy z prędkością 170KM/H gdy przy tym miałem zapiętą piątkę i leciałem w poślizgu. I się przeliczyłem, mój samochód zaczyna koziołkować. Miałem szczęście tylko i wyłącznie dlatego że w samochodzie była zamontowana klatka bezpieczeństwa i system gaśniczy.
I tak skończyłem z tym wszystkim na prośbę mojej dziewczyny.
Miałem przygotowane samochody. Jednym z nich jest BMW serii III E36.
Chciałem ją sprzedać i mam nadzieje że mi się uda.
Wsadziłem w nią masę pieniędzy oraz miłości, autko stoi w garażu i się marnuje... I tak o to chciałbym sprzedać swoją kochankę.

W Beemce gdy ją kupiłem został zrobiony kapitalny remont silnika, potem zaś razem z swoim teamem firmą Castrol oraz VTG No limit zaczołem ją tuningować.

W samochodzie jest klatka bezpieczeństwa, najważniejsze, oraz system gaśniczy.

Kilka słów o silniku.
Silnik został zrobiony tak aby się nie zapalił, miał pięknego kopa:)
BLOK SILNIKA ZOSTAŁ PRZEROBIONY PONIEWAŻ W SAMOCHODZIE JEST TURBO FIRMY K&N.
Specjalne kute tłoki sportowe VTG.
Intercooler VTG.
Sportowy dolot powietrza VTG
Komputer STAGE 300 (jeden z najlepszych w EUROPIE).
Rozrząd MOUTEC.
Zawieszenie OHLINS, czerwone sprężyny przez to jest bardzo sztywny.
Wał korbowy z MAGNEZII VTG.
Specjalne wentylatory (3) aby silnik miał naprawdę dobre chłodzenie.

ORAZ NAJWAŻNIEJSZE!
FRANCUZKA SKRZYNIA KŁOWA. ROBIONA NA ZAMÓWIENIE! Czyli biegi można zmieniać bez sprzęgła oraz biegi są GORA DÓŁ :)
Przy jeździe bokiem i zapinaniu biegów jest bardzo dobra.

Coś o osiągach? :)
Jest to 3,2 litra silnik który posiada seryjnie 321 koni. Moja Beemka teraz posiada 835 koni oraz 750NM! Byczysko odstawia wszystkie samochody na światłach. Niema samochodu który wygra z nią na przyspieszenie:)


Jeżeli ktoś jest zainteresowany proszę o PW. Chętnie pokaże lub umówię się na spotkanie ;)


http://img30.imageshack.us/img30/4639/20090613551001.jpg

http://img18.imageshack.us/img18/6483/20080329423je6.jpg

detoxeed
06-02-2010, 23:57
Trochę fotek razem z moim teamem :)
http://img684.imageshack.us/i/castroledge009.jpg/
http://img704.imageshack.us/i/castroledge023.jpg/http://img694.imageshack.us/i/icrace60039.jpg/http://img694.imageshack.us/img694/4503/icrace60039.jpg
http://img5.imageshack.us/i/icrace60022.jpg/
http://img40.imageshack.us/i/castroledge004.jpg/http://img5.imageshack.us/img5/586/icrace60022.jpg
http://img210.imageshack.us/img210/9889/icrace60015.jpg
http://img407.imageshack.us/img407/37/icrace60012.jpg
http://img407.imageshack.us/img407/4734/icrace60011.jpg
http://img200.imageshack.us/img200/7726/icrace4003.jpg
http://img237.imageshack.us/img237/8517/castroledge009.jpg
http://img189.imageshack.us/img189/7079/castroledge004.jpg
http://img246.imageshack.us/img246/4276/bp001.jpg
http://img15.imageshack.us/i/bp001.jpg/

detoxeed
07-02-2010, 00:18
http://img15.imageshack.us/img15/9245/icraceii031.jpg
http://img695.imageshack.us/img695/7426/icrace3024.jpg
http://img693.imageshack.us/img693/4504/icrace3022.jpg
http://img12.imageshack.us/img12/3073/icrace3014.jpg
http://img42.imageshack.us/img42/5315/icrace5124.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/5048/icrace4022.jpg
http://img27.imageshack.us/img27/7188/wosp08005.jpg
http://img249.imageshack.us/img249/2972/vipclub07068.jpg
http://img229.imageshack.us/img229/3277/vipclub07019.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/9819/tvnturbo082.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/7076/tvnturbo052.jpg
http://img195.imageshack.us/img195/8100/tvnturbo037.jpg
Chyba tej na dole się podobało ;)
http://img29.imageshack.us/img29/6316/tvnturbo049.jpg

detoxeed
07-02-2010, 00:21
http://img268.imageshack.us/img268/7966/tvnturbo027.jpg
http://img254.imageshack.us/img254/3072/tvnturbo024.jpg
http://img338.imageshack.us/img338/9255/tvnturbo021.jpg
http://img30.imageshack.us/img30/4150/tvnturbo001.jpg
http://img7.imageshack.us/img7/1038/wosp08027.jpg

Biturbo
08-02-2010, 14:07
no no jest czym pobujac
pasja ciekawa;];];]
fajne foty
pzdrO

mrx
08-02-2010, 14:33
szacunek :)
ale niewiem czy sie nie pomyliles, jesli nie to jak wyssales z tego silnika 835 koni :D

c2h5cho
08-02-2010, 17:37
który rok ta beemka?

detoxeed
09-02-2010, 19:34
szacunek :)
ale niewiem czy sie nie pomyliles, jesli nie to jak wyssales z tego silnika 835 koni :D


Tak. Ma ona 835 koni :)
Sam widzisz co w silniku jest wymienione. Najwięcej kosztowała skrzynia kłowa oraz turbo. Jest ono wielkości bębna od pralki :D No może trochę mniejsze ;)

detoxeed
09-02-2010, 21:57
który rok ta beemka?


Ale która? :rockon:

Dodam jeszcze że moje beemki mają taką moc, dasz jej po garach na 1-3 biegu i przód samochodu masz w powietrzu... Taka moc aż się przód podnosi :P

SebaS 1990
10-02-2010, 15:22
No bardzo ładnie. Widzę że to już nie BMW tylko rakieta i do tego bardzo droga. Ale fajna. Pozdro....

detoxeed
10-02-2010, 15:32
No cóż... Każdy sport kosztuje :)

Potem dodam wam bardziej hardcorowe foty :wnp:

Wrobel
10-02-2010, 16:19
Masz może jakieś filmiki z jazdy?

Abarth
10-02-2010, 21:03
Zdradzisz swoje imie i nazwisko ;)? Bo mozliwe ze słyszałem co nieco :P
wstawiłem klatkę, turbo i trening na lotnisku
Jakie ustawiłes ciśnienie doładowania?.Jakie zmiany w silniku wprowadziłeś po wstawieniu turbo?
PONIEWAŻ W SAMOCHODZIE JEST TURBO FIRMY K&N.
Pierwsze słysze o takiej firmie robiącej turbo.Rozumiem Garret,Greddy ale K&N robi filtry powietrza.

Farenthide
11-02-2010, 04:08
Turbiny K&N są kiepskie bo trzeba je maczać w tym ich kleju żeby się brud nie ssał do kolektora! stanowczo odradzam!
:muahaha:

detoxeed
11-02-2010, 11:21
Turbiny K&N są kiepskie bo trzeba je maczać w tym ich kleju żeby się brud nie ssał do kolektora! stanowczo odradzam!
:muahaha:

A jeździłeś autami z Turbinami K&N? Jeżeli nie to nie mów o tej firmie takich rzeczy... Możesz kupić jakiegoś szrota albo zamówić turbo w danym kraju, centrum K&N.

detoxeed
11-02-2010, 11:36
Zdradzisz swoje imie i nazwisko ;)? Bo mozliwe ze słyszałem co nieco :P

Jakie ustawiłes ciśnienie doładowania?.Jakie zmiany w silniku wprowadziłeś po wstawieniu turbo?

Pierwsze słysze o takiej firmie robiącej turbo.Rozumiem Garret,Greddy ale K&N robi filtry powietrza.

Ciśnienie doładowania? 3,5 bara;) Takie jest ustawienie wgrywane do komputera podczas zawodów. Przy normalnej jeździe doladowanie jest 1,5.

Zmiany w silniku są chyba normalną rzeczą po wstawieniu turbo. U mnie pierwszą rzeczą jaka była wymieniona to kolektor ssący, wzmocniona głowica, tłoki, wał korbowy etc. Z bajerów które ozdabiają silnik to wyczynowe rury z intercoolera do przepustnicy.

Abarth
11-02-2010, 15:01
Ciśnienie doładowania? 3,5 bara
HA-HA-HA przy doładowaniu 3.5 bara te kute tłoki by ci popłyneły jak lody w upale.Fajnie ze przy wstawianiu turbo zapomniałes o większywch wtryskach,sprzęgle wiekszych hamulcach itp.Jednym słowem nie wierze ci.Chyba ze podasz nazwisko i zobacze czy naprawde się scigasz ;)

detoxeed
11-02-2010, 23:38
HA-HA-HA przy doładowaniu 3.5 bara te kute tłoki by ci popłyneły jak lody w upale.Fajnie ze przy wstawianiu turbo zapomniałes o większywch wtryskach,sprzęgle wiekszych hamulcach itp.Jednym słowem nie wierze ci.Chyba ze podasz nazwisko i zobacze czy naprawde się scigasz ;)

O przepraszam... Nie wymieniłem Ci tego, ale jest to opisane na samym początku. BMW posiada 2'u tarczowe sprzęgło i sportowych vtegioskich koncówkach wtryskowych. A doładowanie mam do 3,5 bara. Nigdy nie miałem AŻ tyle, lecz auto jest do takich przeciążeń przygotowane. A zresztą, masz 18 lat, tak? Więc co możesz wiedzieć o takim sporcie i o tuningu takich aut? Nie chcesz, nie wierz, naprawdę się tym nie przejmuje :) Ja wiem co robię i wiem co tam mam. A zdanie innych dla mnie się nie liczy:) Kute tłoki które są tam wymienione kosztowały 2,100 euro. Więc wierz mi że nie wymieniam ich co rajd... Ale co sezon, tak. Normalne że przy takim samochodzie montuje się sportowe hamulce, dla mnie to drobnostka dlatego tego nie wymieniałem. Sorry, pytałeś o zmiany w silniku, hamulce mają coś do silnika? Chyba nie bardzo. Ale spoko.

detoxeed
12-02-2010, 00:27
INTER CARS & VTG & FAST FORWARD - TO RODZINA :)Trzymamy sie lepiej niż 60'letnie małżeńtwo :P
A o to kilka fotek z drifu ze mną... :)

Warsaw Night Drift on Vimeo (http://vimeo.com/8335803) <- Filmik z podbijania warszawy. JESTEM W BMW.
http://www.youtube.com/watch?v=Y4ru4YiS8yM
CORVETTA OD NAS Z VTG :)
To ja... ;) Ten blądas. Trochę pijany!!!!! :D

Filmik z testów...
http://www.youtube.com/watch?v=mcBLiN6ym4Q

Mój trening z kolegą Blachą... Na modlinie :)
http://www.youtube.com/watch?v=8iJAVuFbdG0

Hotel... Chyba znowu ja :P
http://img715.imageshack.us/img715/3829/after1.jpg
http://img37.imageshack.us/img37/2874/after2e.jpg
http://img22.imageshack.us/img22/6590/asdasdhzc.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/5204/maano.jpg
Zawsze chciałem mieć takie muscle... :)
http://img51.imageshack.us/img51/1917/maz1.jpg
To chyba ja.. ;S
http://img718.imageshack.us/img718/8316/naszahamownia.jpg
NASZA KOCHANA HAMOWNIA!





A O TO MOJE TYTUŁY...
Pierwsze miejsce ;)
http://img694.imageshack.us/img694/1198/podium4.jpg

Kochana rodzina :)

http://img27.imageshack.us/img27/9403/teamnn.jpg



Tu niestety drugie... :(

http://img684.imageshack.us/img684/4220/wegry33.jpg

"Blacha potrzymaj, to ostatnie resztki mojego ETS'u... :D
http://img196.imageshack.us/img196/1042/65023432.jpg

http://img220.imageshack.us/img220/7803/zadziala.jpg



Będę mieć czas to wrzucę filmy z środka samochodu...



Staraj sie nie dublować postów w 1 temacie ... używaj opcji edytuj

Koras!

Farenthide
12-02-2010, 21:12
A jeździłeś autami z Turbinami K&N? Jeżeli nie to nie mów o tej firmie takich rzeczy... Możesz kupić jakiegoś szrota albo zamówić turbo w danym kraju, centrum K&N.

Miałem u siebie w M5 turbo k&n i po miesiącu musiałem wymienić na Helle....
:litosc:

ViluC36
12-02-2010, 21:48
Gościu powiem tak w dupie byłeś gówno widziałeś. Kute tłoki za 2K Ojro i nie wymieniam co sezon xD Dobre. Na logike 6cylindrowy silnik bardzo mocno wysilony oraz uturbiony wymaga praktycznie po każdej ostrzejszej jeździe przeglądu głównych elementów budowy czyli układ korbowo-tłokowy (znasz takie pojęcie?) itp itd. A może powiesz mi jeszcze że spokojnie latasz? Tak do 2tyś RPM i zmiana biegu :D Turbina K&N haha człowieku jedyne turbinki jakie Ty widziałeś to w norauto zapach DR.Marcus w jej kształcie. Pozatym na oficjalnej stronie K&N nie ma turbin dedykowanych do E36 z silnikiem 3,2 i 3,0 i w żadynm katalogu nie ma turbin K&N,ponieważ to firma produkująca tylko i wyłącznie filtry do pojazdów mechanicznych jak i do przemysłu (tak tak poczytaj sobie tylko ze zrozumieniem).Ale co tam mam 18lat w warsztacie siedze od 5lat i przecież nie mam bladego pojęcia o mechanice skądże...Nie uważam sie za guru ale chociaż nie robie z siebie idioty. Ale zmieniając na chwilke temat to uważam iż jesteś tak głupi że nawet nie załapałeś sarkazmu Farenthida. Odrazu można zobaczyć że jesteś kolejnym domorosłym drifterkiem latającym po kurnikach na składaku. Ja sobie założe do Gtv maske z Ikei a turbine mi w Microsofcie zrobią bo mnie stać a co! :wnp: Kandydat na farmazona roku bez kitu xD

Abarth
12-02-2010, 22:25
A zresztą, masz 18 lat, tak? Więc co możesz wiedzieć o takim sporcie i o tuningu takich aut?
To ludzie po 60 wiedzą wszystko od podstaw...
Co wiek ma do tego?.Jak podasz imie i nazwisko to cie przeprosze i uwieze :P

Tak do 2tyś RPM
No ba powyzej nie wchodzi :D

Turbina K&N haha człowieku jedyne turbinki jakie Ty widziałeś to w norauto zapach DR
Moze mu chodzi o jakis stożek z wiatraczkiem
Popieram w 100% kolege wyzej ale co moze wiedziec 18 latek.Wracając do fotek chcesz to ci moge znalesc na necie z dakaru bo mam terenówke Creativa z turbiną Sony.Pochodze z podlasia i ta czerwona beta na blachach BSK z sokólki wcale nie ma tylu koni.

ViluC36
12-02-2010, 22:34
http://www.4clubbers.com.pl/przedstaw-sie/385557-9-11-09-detoxeed.html

no drzazga poka turbine!! xD "A zresztą, masz 18 lat, tak? Więc co możesz wiedzieć o takim sporcie i o tuningu takich aut?" Śmiać sie czy płakać?

Abarth
12-02-2010, 22:39
HAHAHAHAH nie no nie wyrobie :D:D ale to jest typ.Chłopczyku zaliczyłes pewnie wtope roku chociaz dopiero luty.Swoją drogą to nawet nie wierzę ci ze masz 18 lat o prawku juz nie wspomne.Ale za to masz swój swiat turbin K&N.

michaxmusic
13-02-2010, 17:11
No cóż... Każdy sport kosztuje :)

Potem dodam wam bardziej hardcorowe foty :wnp:


ja mam 2 pytania: :]

1. czy byłeś kiedykolwiek tą bestią na zlocie BMW w Toruniu ??

2. Ile to paliwa pochłania na 100 km <haha>

Att White
19-02-2010, 22:31
Co ja był dał zeby usiaśc w środku i zrobic sobie zdjecie =))) <marzyciel>

Abarth
19-02-2010, 23:03
Nie przejmuj sie autor tego tematu tez moze tylko pomarzyć.