PDA

Przejdź do pełnej wersji tego Forum : pytanie do osób pracujących (lub interesujących się) jako redaktor/copywriter


morethananything
15-03-2021, 10:22
Witam,
pracuję w branży bankowej, jednak zaproponowali mi rozszerzenie zakresu obowiązków i mam zająć się redagowaniem i tworzeniem tekstu. Nie mam doświadczenia, ani kierunkowego wykształcenia w tej dziedzinie. Wysłali mi krótki tekst do opracowania i na tej podstawie chcą stwierdzić, czy nadaję się do tego. Oto ten tekst:
"1. Czy na rentę chorobową można otrzymać kredyt hipoteczny?
- Wstęp
- Co to jest renta chorobowa?
- Czym jest kredyt hipoteczny?
- Czy renta chorobowa wlicza się do dochodu?
- Czy bank może udzielić kredytu na rentę chorobową?
- Jaki kredyt hipoteczny można otrzymać na rentę chorobową?
- Jak podnieść swoją zdolność kredytową na rencie chorobowej?
- Na co uważać pracując na rencie chorobowej?
- Kredyt hipoteczny a odebranie renty chorobowej
- Podsumowanie"
Nie ukrywam, że jestem zainteresowany, żeby rozwijać się w tym kierunku, zawsze to nowe doświadczenie i mniejsza monotonia w pracy. Chciałbym uzyskać pomoc od ludzi, nie chodzi oczywiście o to, żeby ktoś za mnie napisał ten tekst, bo nie o to tutaj chodzi. Bardziej chciałbym uzyskać jakieś wskazówki, na co zwrócić szczególną uwagę, jak ma to wyglądać w Wordzie, jak ewentualnie zacząć, co powinno znaleźć się w podsumowaniu, czy każdy temat (np."Co to jest renta chorobowa?") powinien rozpocząć się od nowego akapitu? Jest to tekst próbny, więc można żywcem kopiować z innych źródeł, merytoryka ma znaczenie drugorzędne. Jest nas trzech, którzy zostali wybrani, jednak wybiorą tylko jedną osobę. Liczę na pomoc. Dzięki za zainteresowanie tematem.