PDA

Przejdź do pełnej wersji tego Forum : Dyskusja Sporo ludzi slucha tech-house?


GóRRalu$
19-01-2019, 00:30
siemanko , jestem zwolennikiem muzyki tech house lubie techno deep-house ale czesto spotykam sie z sytuacja posrod swoich znajomych ze gdy u mnie w aucie leci jeden z wyzej wymienionych gatunkow slysze pytania co to jest.? jak mozna tego sluchac . przy deepie jedna laska ostatnio powiedziala 'przeciez to jest za wolne :sweeeet:
'jak sytuacja ma sie u Was ? poglady na temat muzyki moge dzielic z garstka osob czy naprawde jest tak malo zwolennikow tego typu muzyki.?

Zapraszam do komentowania pozdrawiam

JacobC
19-01-2019, 03:49
W moim otoczeniu dosłownie tylko 3 osoby słuchają takiej muzyki. Reszta przy jakimś tech'u pyta się czemu cały czas leci to samo albo coś w stylu "I to tak przez 6 minut?", także no... Też niezbyt kolorowo ;)

Zmuda^^
19-01-2019, 12:50
Większość osób nie potrafi zrozumieć tej muzyki a przecież jak sama historia mówi jest to muzyka w której zapętlone są sample. Musisz swoim znajomym wytłumaczyć na czym polega twój konkretny podgatunek.
Czyli w twoim przypadku: brzmienie surowe, monotonne i są zbudowane najczęściej z mocno wyeksponowanej, pompującej, ciepło brzmiącej linii subbasu (zapętlonej dwukrotnie w takcie), prostego monotonnego plucka/bassu oraz lekkiego i zmysłowego akordu nadającego progresji całemu utworowi.

Ja osobiście lubię funky/disco , club house i niejednym znajomym już przetłumaczyłem na czym polegają wybrane podgatunki i czemu tak brzmią. Przekonali się i zauważyli ze jeden podgatunek się rozwija a drugi stoi w miejscu. Nie miałem też tutaj na myśli tego żeby obrazić inny podgatunek ;)
Pozdrawiam.

pan.kita
19-01-2019, 15:11