PDA

Przejdź do pełnej wersji tego Forum : Zasady zamieszczania informacji o Wydarzeniu


Trush
04-04-2016, 17:32
W tym miejscu odbywa się promocja wydarzeń związanych wyłącznie ze sceną klubową.



Ogólne:
Wszystkie wydarzenia są bezpośrednio dodawane do Naszego Kalendarza Imprez, który znajdziesz poniżej: Kalendarz Wydarzeń (http://www.4clubbers.com.pl/calendar.php?c=3)
Zanim wydarzenie zostanie opublikowane musi zostać zatwierdzone przez moderatora forum.
Po akceptacji wydarzenia moderator doda ikonę informującą o miejscu odbycia eventu.

Zamieszczanie treści:
- W dziale "Imprezy Klubowe & Festiwale (http://www.4clubbers.com.pl/imprezy-klubowe-festiwale/)" obowiązuje Regulamin Główny (http://www.4clubbers.com.pl/regulamin.html)
- W dziale zamieszczamy wyłącznie imprezy, które odbędą się zarówno na terenie Polski jak i całego świata
- Temat z imprezą może zostać dodany po tym jak zostanie ona oficjalnie potwierdzona, będzie znane miejsce oraz data wydarzenia.
- Wszystkich dodających wydarzenia prosimy o aktualizowanie wątków na bieżąco.
- Jeżeli którykolwiek z warunków niezostanie spełniony 4Clubbers.pl nie ma obowiązku opublikować informacji o wydarzeniu.


Informacje jakie powinny znaleźć się w wydarzeniu:

- Nazwa tematu czyli prawidłowy tytuł wydarzenia
- Grafika promująca wydarzenie czyli np. Plakat
- Właściwa data wydarzenia
- W opisie musi znajdować się informacja o imprezie (gdzie się znajduje etc.)
- Kto będzie grał na na danej imprezie
- Ceny biletów wraz z walutą (dodatkowo link do oficjalnego sklepu)
- Link do oficjalnego wydarzenia/strony eventu


*W celu szerszej współpracy prosimy o kontakt*


Facebook: https://www.facebook.com/forum4clubberspl
lub https://www.facebook.com/4Clubberspl
mail: [email protected]