PDA

Przejdź do pełnej wersji tego Forum : Auto dla dziewczyny.


Malpeczka
24-09-2014, 15:29
Witam forum :crigon_04:

Nie znam się na samochodach a siostra szuka czegoś do jazdy w mieście i na trasie. Mam nadzieje że coś poradzicie, dacie propozycje. Wynagrodzę plusem każdą wypowiedź. Wiadomo jak to z kobietami za kółkiem, coś nie dużego, oszczędnego w miarę komfortowego.

Warunki;
-cena do 17 tyś.
-najlepiej hatchback, ewentualnie coupe.
-4/5 drzwi.
-oszczędny silnik
-mało awaryjny.

Pozdrawiam:piwo:

damian_opole
24-09-2014, 17:50
Jak do 17tyś,ma byś oszczędny,hatchback,4/5 drzwi,komfortowy i mało awaryjny to tylko Megane II;)
Moje w trasie schodzi poniżej 4L/100km przy prędkości 90-110km/h, w mieście 5-6L/100km, mam silnik 1.5dCi 82KM stąd ta oszczędność;) Myślę,że do 17tyś znajdziesz dobre autko;)
Jeśli chodzi o awaryjność to zależy od tego jak auto było traktowane przez poprzedniego właściciela,tzn co ile wymieniał olej, jaki lał olej,czy katował na zimnym silniku.

djmatti91
24-09-2014, 18:21
VW POLO - Trzyma cene, to zgrabne i bardzo dobrze wykonane autko, czesci dostępne w każdym sklepie motoryzacyjnym. Później nie będzie problemu z odsprzedażą bo to chodliwe auta. W naszym kraju jest dużo egzemplarzy po dziadkach lub kobietach ze śmiesznymi przebiegami.

FIAT GRANDE PUNTO - najlepiej z prostym silnikiem 1.4 8v. 2 lata pracowałem w ASO Fiata i na prawdę te autka dla kobiet są fajne. Na rynku można znaleźć egzemplarze już wyposażone w klimę. Do tego ładna linie, śmiesznie tani serwis podstawowych elementów tj. układ hamulcowy. Nie zdarzyło mi się żeby na serwis przyjechało auto które by rdzewiało czy coś. Również popularny model wśród emerytów także jest sporo nie wytłuczonych egzemplarzy. Uwaga jednak na auta poflotowe!!!

SEAT IBIZA - Nic innego jak VW Polo w skórze Seata - do tego tańszy, ładny. Z trwałością podobnie jak w przypadku Polo.