4CLUBBERS.PL - Zobacz Pojedynczy Post - Czy jest planowana jakakolwiek modernizacja forum?
Zobacz Pojedynczy Post
Stary 19-10-2019, 20:05   #10
Sanbit
.: Wygnany :.
  
 
Sanbit's Avatar
 
Dołączył/a: 22 Jul 2009
Miasto: Łyskonzin
Wiek: 33
Postów: 4 843
Tematów: 377
Podziękowań: 1 523
THX'ów: 23 375
Tematy Tygodnia: 0
Nominacje T.T. : 5
Wzmianek w postach: 4
Oznaczeń w tematach: 18
Plusów: 94 (+)
Sanbit 94
Odp: Czy jest planowana jakakolwiek modernizacja forum?

Hejka
Jako, że miałem styczność z obecnym layoutem, to pozwolę sobie dodać kilka słów

Cytat:
Tutaj jest tyle do zrobienia, że musiałbyś sztab programistów wynająć. Administracja ma to raczej gdzieś bo pewnie nie uśmiecha się im dopłacać a z reklam pewnie co raz mniej wpada.
Generalnie, jest tak, że nie. Nie jestem programistą i nie współpracowałem z programistami a ze zwykłymi userami. Nie pamiętam kto jest odpowiedzialny za obecny "background" ale wydaje mi się, że to @EqualStudio . Nie pamiętam też z kim "kolorowałem" wszystko, co obecnie widzicie. Miało to miejsce x lat temu (trochę życie mi przyśpieszyło, nie pamiętam już zbyt wiele z tego, czym niegdyś żyłem) Bartek nie zgodził się na modernizację do vB v4.xx, próbowaliśmy "ożywić" to co widzicie teraz. Składu, który mi pomagał niestety nie pamiętam dokładnie, wiem, że był Nobody, Trush, ktoś o imieniu Kuba (pozdro) :D oraz w/w Equal. Co do reklam i inwestycji, to nie jestem pewien, ale zamknęło się to w kwocie mniejszej niż 500+ (osobiście nie pobrałem za to ani grosza )

Cytat:
Oczywiście że jestem za modernizacją forum. Główny motyw do wymiany/odświeżenia. Tylko pytanie kto by się tego podjął...
Gnoje wolą bawić się muzyką ze Spotify, Tidal, chca mieć na tacy, na już, na wczoraj, wolą gnioty od Zenka, Roni Ferrari etc. Idea, którą kierowała się tamtejsza społeczność zdechła. Są studia, które zajmują się layoutami - my zrobiliśmy to czysto hobbystycznie :D

Cytat: