4CLUBBERS.PL - Zobacz Pojedynczy Post - Samochód do 5000
Zobacz Pojedynczy Post
Stary 10-09-2015, 08:55   #27
djmatti91
..:: true Member ::..
  
 
djmatti91's Avatar
 
Dołączył/a: 14 Apr 2007
Miasto: Częstochowa
Wiek: 32
Postów: 2 328
Tematów: 127
Podziękowań: 105
THX'ów: 1 514
Wzmianek w postach: 1
Oznaczeń w tematach: 24
Plusów: 6 (+)
djmatti91 6
Odwiedź profil djmatti91 na Facebook
Odp: Samochód do 5000

Cytat:
Napisał sliwka270491 Zobacz post

Są też Ople Astry I, II, Vectry B.
Opel jak to Opel silniki udane do Astry co najmniej 1.6 8v 101KM. Posiadałem wcześniej taki jednakże ciężko dopaść ośmiozaworówkę w stu kucykach (C16SE). Idealny stosunek mocy do masy. Ciągnie od samego dołu. Spalanie niskie a nawet śmieszne. Ceny części są jednymi z najtańszych jak nie najtańszymi. Vectry można przebierać jak się da.Silniki w nich to głównie ecoteki. Są opinie, że te silniki lubują olej jednakże osobiście nie spotkałem osoby posiadającej Vectry która by na to narzekała. Co do Vectry można się przyczepić to korozja. Blachy gorsze niż w Astrze I także jak latem bąble wychodzą w Vectrze to akurat normalne. Miejsca w środku jak Astrze I czyli bez szału.
EcoTec to nazwa własna, a nie typ silnika - nazwę tę wprowadzono w latach 90tych i o ile np. w slynnym motorze 1.6 8v (który był stosowany w Kadettach E kończywszy na Astrach G) tego napisu nie było w Kadettach i pierwszych Astrach F to później już się pojawił. To samo w C20LET (2.0 Turbo 200km) nie wspomnę o takich jednostkach jak 1.9 CDTi (czyli JTD Fiat, Saab TDDi) i na nich też pisze EcoTec. Jak pod każdą maską Opla. Więc nie wprowadzaj ludzi w błąd!

Nie wiem czemu się przyczepiłeś że to akurat Vectry lubią olej??? Skoro takie same silniki jak w Vectrach stosowano w całej gamie Opla. To nie Vectry lubią olej tylko Ople, a Ty sprowadzasz się do jednego modelu..... Mało tego dodam tutaj że nie jest to tylko problem Opli (Tylko się o ty głośno nie mówi jak o rdzy w VW i Mercedesach). Gdyby "poloczki" nie lali do swoich samochodów Mobila, Castrola i innych marketowych "olejów" to może im by tak nie wpierdzielało tego oleju?? Dziwne bo ja do swojej olejożernej Vectry przez 80kkm dolałem aż 1l oleju!! No tak... tylko ja nie żałuje 50zł więcej na niszowy markowy produkt (teoretycznie).

Blachy gorsze w Vectrze niż w Astrze I ??? NON SENS!! To jak szybko wpierdzieli Ci blachę główne zależy od Ciebie i od kraju gdzie porusza się samochód. Egzemplarz egzemplarzowi nie równy.

Bardzo dziwne stwierdzenia posiadasz wyssane z palca, dawno nie czytałem tak bez sensownych zdań ...

Przestańcie myśleć stereotypowo tylko realnie!! Jedna prosta zasada: JAK DBASZ, TAK MASZ. Każdy samochód ma wady, każda marka ma wpadki, każdy typ ma typowe usterki - NIE MA RZECZY IDEALNYCH. Są pewne rzeczy które są nieuniknione w eksploatacji samochodów (tym bardziej używanych) którym my możemy tylko minimalnie zapobiec, a konkretnie w kontekście czasowym.

Eksploatacja w PL jest bardzo trudna ze względu na stan dróg oraz ceny markowych części.

Nie wspomnę że jedni robią 5kkm na rok, a inni 45kkm - który samochód będzie potrzebował więcej uwagi i interwencji mechanika?? Myślę że odpowiedź jest prosta.

Kolejnym czynnikiem jest samo traktowanie samochodów przez kierowców (palenie sprzęgła, ostra jazda na zimnym silniku, natychmiastowe gaszenie silników z turbiną po jeździe).

Motoryzacja to temat rzeka - temat który u każdego jest inny, poparty innym gustem, doświadczeniem i widzimisię. Jaki będzie twój samochód i jego życiorys - to kwestia twojego doswiadczenia, podejścia oraz wiedzy.

a fora internetowe.... No cóż, są pomocne, jednak to wylęgarnia w dużym stopniu opinii negatywnych pisanych z frustracji oraz dziwnych historii. To co czytamy na forach trzeba przyjąć z kubłem zimnej wody na głowie.
__________________
djmatti91 jest offline  
Użytk. którzy podziękowali djmatti91 za ten post: