4CLUBBERS.PL - Zobacz Pojedynczy Post - Kultura Organizacja festiwalu muzycznego
Zobacz Pojedynczy Post
Stary 13-08-2015, 08:08   #8
Matan Zajcev
..:: Klubowicz ::..
  
 
Matan Zajcev's Avatar
 
Dołączył/a: 23 May 2009
Miasto: Szczecin
Postów: 3 627
Tematów: 160
Podziękowań: 3 913
THX'ów: 3 880
Tematy Tygodnia: 0
Nominacje T.T. : 2
Imię: Paweł
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 35
Plusów: 115 (+)
Matan Zajcev 115Matan Zajcev 115
Odwiedź profil Matan Zajcev na Twitter Odwiedź profil Matan Zajcev na Youtube Odwiedź profil Matan Zajcev na Last.fm Odwiedź profil Matan Zajcev na Soundcloud.com Odwiedź profil Matan Zajcev na Mixcloud
Odp: Organizacja festiwalu muzycznego

Znalazłem jeszcze takich garść informacji, które dotyczą imprezy masowej, a więc dla liczby uczestników większej niż bodajże 1000, więc nie wiem, czy Ciebie to dotyczy, ale zawsze warto się zaznajomić, może się okazać, że dla mniejszych imprez jest podobnie:

Cytat:
Zabezpieczeniem małych imprez np. zawodów sportowych - jest co najmniej dwóch ratowników z zestawem ratunkowym BGR PCK R2 lub R "W",

W celu przeprowadzenia imprezy masowej organizator, nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia:
występuje do organu z wnioskiem o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej;
zwraca się do właściwego miejscowo komendanta powiatowego (rejonowego, miejskiego) Policji i właściwego miejscowo komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej, kierownika jednostki organizacyjnej pomocy doraźnej (pogotowia ratunkowego)] i państwowego inspektora sanitarnego z wnioskiem o wydanie opinii o niezbędnej wielkości sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy masowej, zastrzeżeniach do stanu technicznego obiektu (terenu) oraz o przewidywanych zagrożeniach;
powiadamia właściwego miejscowo:
- komendanta oddziału Straży Granicznej, w przypadku przeprowadzania imprezy masowej w strefie nadgranicznej,
- komendanta terenowej jednostki organizacyjnej Żandarmerii Wojskowej, w przypadku przeprowadzania imprezy masowej na terenach będących w zarządzie jednostek organizacyjnych podległych, podporządkowanych lub nadzorowanych przez Ministra Obrony Narodowej.
Do wniosku kierowanego do komendanta powiatowego, PSP, kierownika pogotowia ratunkowego i inspektora sanitarnego organizator załącza:
dokumentację i informacje, o których mowa w art. 26 ust. 1 u.b.i.m.;
program i regulamin imprezy masowej, wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej;
regulamin obiektu (terenu), wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej;
pisemną instrukcję określającą zadania służby porządkowej oraz służby informacyjnej;
warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy masowej.
Organy te wydają opinie w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku o ich wydanie. Zachowują one ważność przez 6 miesięcy od dnia ich wydania.
W zezwoleniu na organizację imprezy jest zamieszczona informacja o liczbie pracowników ochrony i służb informacyjnych. O liczbie tych służb decyduje organizator w porozumieniu z organami właściwymi, wskazanymi wyżej (komendant policji).
__________________
Matan Zajcev jest offline   Reply With Quote
Użytk. którzy podziękowali Matan Zajcev za ten post: