4CLUBBERS.PL - Zobacz Pojedynczy Post - Artykuł "Loudness War", czyli jak (nie) manipulować dźwiękiem
Zobacz Pojedynczy Post
Stary 20-10-2014, 16:11   #2
MKL.
Dance Music Aristocracy
  
 
MKL.'s Avatar
 
Dołączył/a: 30 Oct 2009
Miasto: Warszawa
Postów: 1 986
Tematów: 407
Podziękowań: 3 930
THX'ów: 11 592
Nominated Tematy Tygodnia: 2
Nominacje T.T. : 542
Imię: Michał
Wzmianek w postach: 5
Oznaczeń w tematach: 84
Plusów: 210 (+)
MKL. 210MKL. 210MKL. 210
Odwiedź profil MKL. na Facebook Odwiedź profil MKL. na Twitter Odwiedź profil MKL. na Soundcloud.com Odwiedź profil MKL. na Mixcloud
Odp: "Loudness War", czyli jak (nie) manipulować dźwiękiem

Bardzo fajny artykuł. Mało jest producentów którzy potrafią osiągnąć złoty środek, tj. głośny efekt końcowy bez utraty praktycznie całej dynamiki utworu. Po krótkim zastanowieniu muszę stwierdzić, że mimo wszystko m.in. ta sterylność dźwięku w muzyce EDM mnie do niej ciągnie. Dla mnie mistrzami w sound designie jeśli chodzi o muzyków tworzących w DAW-ach są Wolfgang Gartner i Culprate, nawet przy spektrum przepełnionym całym mnóstwem dźwięków niemal na całej swojej rozpiętości ich utwory "płyną". Jest to kwestia niesamowitego doświadczenia i dbałości o każdy detal, bo tutaj i miks i mastering muszą być perfekcyjne. Mógłbym znowu coś wtrącić o bigroomie, ale już nie będę tak monotematyczny. Dodam tylko, że jeśli wrzuca się na master 3 Sausage Fattenery i 8 Soundgoodzierów to nie jest się jeszcze profesorem masteringu. :D
Dzięki, dobrze się czytało.
MKL. jest offline   Reply With Quote
MKL. dostał 13 podziękowań za ten post.