Regulamin Działu Zlecenia Graficzne
- Zlecenia graficzne dostępne są dla użytkowników, którzy przekroczyli 500 postów (punkt ten pozwoli ograniczyć ilość próśb składanych w tym dziale).
- Odstęp czasowy pomiędzy prośbami składanymi przez tego samego użytkownika wynosi 2 tygodnie od ostatniej prawidłowo założonej prośby przez tą osobę!
- W nazwie tematu wpisujemy wyłącznie, o co konkretnie prosimy, np: avatar, sygnaturę, logo, korekte itp.
- Dopiski w stylu "Pilne", "za +" bądź uśmieszki ala "", ", "" są zakazane.
- W poście wymagany jest precyzyjny opis odnośnie swoich oczekiwań.
- Prace wykonywać mogą osoby mające dość duże pojęcie w tej dziedzinie (w grę nie wchodzą prace wykonane dla śmiechu czy dla zabawy).
- Nie ma możliwości "odświeżania" tematów.
- Dział ten podlega również głównemu regulaminowi forum
Jeśli chcesz grafikę, by zamieścić ją na forum w swoim profilu, musisz się liczyć z obowiązującymi limitami.
Avatary:
- Dla osób bez rangi Klubowicz/Klubowiczka wielkość avatara nie może przekraczać 130x140 pikseli oraz 15 kb.
- W przypadku Klubowiczów i osób posiadających inną rangę wielkość avatara nie może przekraczać 150x150 pikseli oraz 20 kb.
LISTA DOSTĘPNYCH GRAFIKÓW
Wszystkie niezgodne z regulaminem tematy będą przenoszone do kosza.
KAŻDY SUPER MODERATOR/MODERATOR DZIAŁU MA PRAWO UKARAĆ UŻYTKOWNIKA ZA NIESTOSOWANIE SIĘ DO POWYŻSZYCH PUNKTÓW REGULAMINU.