4CLUBBERS.PL - Zobacz Pojedynczy Post - Sunrise Festival 2013 (Kołobrzeg)
Zobacz Pojedynczy Post
Stary 01-03-2013, 11:11   #1005
Jarek92
..:: true Member ::..
  
 
Dołączył/a: 08 Mar 2009
Miasto: Mysłowice
Wiek: 32
Postów: 1 078
Tematów: 111
Podziękowań: 260
THX'ów: 128
Imię: Jarek
Wzmianek w postach: 2
Oznaczeń w tematach: 1
Plusów: 4 (+)
Jarek92 4
Odp: Sunrise Festival 2013 (Kołobrzeg)

Jak sprawnie i szybko zakupić bilet? Kilka odpowiedzi na nurtujące Was pytania znajdziecie poniżej:

- tylko osoby pełnoletnie są upoważnione do zakupu biletów na Sunrise Festival 2013
- jedna osoba może zakupić maksymalnie 6 biletów przy jednej transakcji na jeden dzień
- bilety wybierasz z listy podzielonej na dni oraz rodzaje biletów (standardowy/vip)
- przy wyborze biletów nie obowiązują karnety łączące wszystkie wybrane dni przez klienta na jeden bilet
- po wybraniu biletów można zakupić dodatkowo produkty merchandisingowe tj. koszulka (pełna rozmiarówka), smycz i ręczniki
- na dole ekranu należy zaakceptować regulamin, aby przejść dalej
- w przypadku posiadania aktywnej karty Family Card, klient jest upoważniony do zniżki przy zakupie biletu (należy podać numer karty i PESEL)
- możliwa jest tylko jednorazowa zniżka dla klineta posiadającego konto w systemie Family Card
- zniżki Family Card dotyczą biletów vip i standard
- po wybraniu produktów, przechodząc dalej klient musi zalogować się w systemie lub założyć konto. Do logowania można użyć dostępnych metod uwierzytelniania przez Facebook, Twitter i Google.
- po zalogowaniu wyświetlana jest informacja o powodzeniu procesu logowania i następuje automatyczne przekierowanie do serwisu transkacyjnego PayU, gdzie dokonywana jest płatność.
- płatności można dokonać metodami (VISA / MasterCard / płacę z Millennium / przelew z CitiHandlowy / przelew24 BZWBK / płacę PBS / płacę z iPKO / Pekao24Przelew / MultiTransfer / MeritumBank przelew / mTransfer / Credit Agricole e-przelew / płacę z Idea Bank / płacę z Inteligo / płacę z ING / płacę z Nordea / płacę z Alior Sync)
- po poprawnej autoryzacji, klient jest przekierowany z powrotem do system sprzedaży na listę transakcji na której może śledzić status swojej płatności
- transakcja błędnie zautoryzowana przybiera status “NIEAKTUALNA”
- w przypadku błędnie zautoryzowanej transakcji, pieniądze nie zostaną pobrane, a zakup biletu należy powtórzyć
- transakcja poprawnie zautoryzowana w PayU przechodzi w status “ZAKOŃCZONA”, a proces jej autoryzacji przy ww. metodach płatności może trwać do 15 minut
- dla transakcji zakończonych generowane są wirtualne bilety do których należy przypisać dane osobowe
- po przypisaniu danych osobowych do biletu można go pobrać w postaci pliku PDF i wydrukować (Print@Home)
- z wydrukowanym biletem można wejść na imprezę
Jarek92 jest offline   Reply With Quote