[LUTY 2007] Clubbers Hit Mix vol. 2 - Strona 4 - Forum 4CLUBBERS.PL
Wróć   4CLUBBERS.PL > Strefa Muzyki > 4CLUBBERS HIT MIX


Szczegóły wątku: Autorem wątku jest: Brajanek89
Temat ma 110 komentarzy i 17022 odwiedzin. Ostatni komentarz napisano 17-10-2008 (21:35).


Lista oznaczonych użytkowników


[LUTY 2007] Clubbers Hit Mix vol. 2


zobacz także:

« [GRUDZIEŃ2006] Clubbers Hit Mix vol.5 lub Clubbers Hit Mix Vol.8 (2008) »
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02-03-2007, 12:46   #31
..:: Klubowicz ::..
  
 
PEMA !'s Avatar
 
Dołączył/a: 14 Mar 2006
Miasto: Kraków / Nowy Wiśnicz
Wiek: 32
Postów: 1 527
Tematów: 108
Podziękowań: 122
THX'ów: 5 015
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 6 (+)
PEMA ! 6
Odwiedź profil PEMA ! na MySpace Odwiedź profil PEMA ! na Facebook
Wink

Cytat:
Napisał kadok Zobacz post
no sory chlopaki ale do konca wam to nie wyszlo... ;/ zdarzaja sie "konie" poza tym jak wchodzi juicy pen to po prostu masakra... dobrze ze cos wtedy Pema mowiles bo byla naprawde tragedia... poprawcie sie ocenka 7/10

No Kadok dobrze wyczaiłeś ten moment tak jak ja;-)Specjalnie cos mówiłem żeby nie było słychać tego wejścia.Ale Dj Simon się poprawi i następnym razem będzie lux!!!;-)

Komentarz autora tematu:
bzusuś przyznał plusa:
__________________
PEMA ! jest offline   Reply With Quote
Użytk. którzy podziękowali PEMA ! za ten post:
Twoja reklama w tym miejscu - już od 149 PLN rezerwuj termin, tel.669488725, gg:3576096.

4Clubbers Hit Mix Team presents


Stary 02-03-2007, 14:41   #32
..:: Klubowicz ::..
  
 
Brajanek89's Avatar
 
Dołączył/a: 14 Jan 2006
Miasto: Zamość
Postów: 612
Tematów: 30
Podziękowań: 74
THX'ów: 436
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 26 (+)
Brajanek89 26
Hehe to Simon robil mixa ze to do niego
Ja Tylko Trackliste
A Pemus vocal
Brajanek89 jest offline   Reply With Quote
Stary 02-03-2007, 15:09   #33
..:: Wtajemniczony ::..
  
 
tasiek111's Avatar
 
Dołączył/a: 14 Jan 2007
Miasto: Tarnów
Postów: 18
Tematów: 1
Podziękowań: 244
THX'ów: 0
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 1 (+)
tasiek111 1
hmm jakby to powiedziec inne skladnki byly o wiele lepsze wiec ta wam nie wyszla za bardzo
__________________
tasiek111 jest offline   Reply With Quote
Stary 02-03-2007, 19:52   #34
..:: Klubowicz ::..
  
 
East Freaks's Avatar
 
Dołączył/a: 28 Dec 2005
Miasto: Kolbuszowa
Wiek: 33
Postów: 2 023
Tematów: 165
Podziękowań: 616
THX'ów: 6 863
Tematy Tygodnia: 0
Nominacje T.T. : 5
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 15 (+)
East Freaks 15
Odwiedź profil East Freaks na Facebook Odwiedź profil East Freaks na Twitter Odwiedź profil East Freaks na Youtube Odwiedź profil East Freaks na Soundcloud.com
ja Wam ludzie powiem tyle!! sam robiłem tego składaka dla siebie i powiem szczerze że nutki są źle dobrane i serio je ciężko zmixować. po pierwsze kto to cholera wymyślił żeby dawać previewa do składaka?? ja pitole jak dj może się wyrobić ze zmixowaniem kawałka trwającego 2 minuty?? aaa po drugie jeśli wam chodzi o "juicy pen" nie wiem czy zauważyliście ale jest to wycinek z seta, a jak wiadomo w secie tempo jest różne. to powiedzcie mi do cholery jasnej jak można ustalić tempo które dj zmieniał w swoim secie!!??przecież to jest prawie nie realne!! także wg Simon wykonał kawałek dobrej roboty, że się tam czasem podtknął to powinniście przymknąć na to oko. niech sobie któryś z was spróbuje zmixować te nuty i niech tu prześle, zobaczymy czy wyjdzie mu lepiej od simona także pierw zastanówcie się co piszecie
__________________
East Freaks jest offline   Reply With Quote
Użytk. którzy podziękowali East Freaks za ten post:
Stary 02-03-2007, 21:40   #35
..:: Adept ::..
  
 
Dołączył/a: 12 Aug 2006
Miasto: buskozrdoj
Postów: 22
Tematów: 9
Podziękowań: 0
THX'ów: 48
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 4 (+)
carlos06 4
no dobra powiedzmy ze troche przesadzilem wasze forum wasza skladanka neich oceniaja inni polowie sie podoba polowie nie za nei dluggo to bede chcieli zeby na tej skladance rocka zagrac

aha mix na kompie ---zabawka..... sztuką jest wiecie na czym zmiksowac....
pozdro,..............

Last edited by carlos06; 02-03-2007 at 23:24.
carlos06 jest offline   Reply With Quote
Stary 02-03-2007, 22:43   #36
..:: Elite VIP ::..


  
 
Dołączył/a: 06 Aug 2006
Miasto: Clubbers Space City
Postów: 9 255
Tematów: 409
Podziękowań: 1 605
THX'ów: 4 048
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 8
Plusów: 1100 (+)
_Simon 1100
_Simon 1100_Simon 1100_Simon 1100

Nagrody Użytkownika

Cytat:
Napisał carlos06 Zobacz post
ty to nazywasz mixem przeciez to kolo mixa nawet nie lezalo qurfa jak sie cos robi to robi sie to dokladnie... zrobil raz przesluchal zobaczyl ze cos jest nie tak to powinnien to poprawic... a kto mu kazal wstawiac jakiegos previewa jest tyle nut ktore mogly sie tu znalez i napewno lepiej by wypadly.nie mowie ze jego niby mix jest zly ale powinnien go bardziej dopracowac a co do kawalkow to niby komercia niby cos tam takie poebane
''idz pan w c******* z taką muzą''

moze na nastepnym razem bardziej to dopracujecie tylko nie mowcie ze nie mieliscie czasu bo jak tak to po h***** zescie sie za to brali

pozdro..............
Ok nie ma problemu zgloś się do mnie dam ci te nutki możesz zmixować je lepiej Jestem otwarty na propozycję Jeśli uważasz, że można to zagrać lepiej to ja chętnie tego posłucham Co do preview to ok jak masz zmajomości możesz nam załatwić full wersje przed premierą jestem za Pokaż jak się gra a dopiero wyskauj z totalną krytyką Łatwo mówić gorzej zrobić
__________________

Last edited by _Simon; 02-03-2007 at 23:14.
_Simon jest offline   Reply With Quote
Użytk. którzy podziękowali _Simon za ten post:
Stary 02-03-2007, 22:51   #37
..:: Klubowicz ::..
  
 
East Freaks's Avatar
 
Dołączył/a: 28 Dec 2005
Miasto: Kolbuszowa
Wiek: 33
Postów: 2 023
Tematów: 165
Podziękowań: 616
THX'ów: 6 863
Tematy Tygodnia: 0
Nominacje T.T. : 5
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 15 (+)
East Freaks 15
Odwiedź profil East Freaks na Facebook Odwiedź profil East Freaks na Twitter Odwiedź profil East Freaks na Youtube Odwiedź profil East Freaks na Soundcloud.com
Cytat:
Napisał carlos06 Zobacz post
ty to nazywasz mixem przeciez to kolo mixa nawet nie lezalo qurfa jak sie cos robi to robi sie to dokladnie... zrobil raz przesluchal zobaczyl ze cos jest nie tak to powinnien to poprawic... a kto mu kazal wstawiac jakiegos previewa jest tyle nut ktore mogly sie tu znalez i napewno lepiej by wypadly.nie mowie ze jego niby mix jest zly ale powinnien go bardziej dopracowac a co do kawalkow to niby komercia niby cos tam takie poebane
''idz pan w c******* z taką muzą''

moze na nastepnym razem bardziej to dopracujecie tylko nie mowcie ze nie mieliscie czasu bo jak tak to po h***** zescie sie za to brali

pozdro..............

słuchaj stary. jeśli chodzi o nuty to sugerujemy się ocenami clubbersów!! także weź trochę sfolguj z tymi słowami. jak chcesz usłyszeć tego mixa lepiej zmixowanego isz na gg to ci zapodam nutki albo inaczej: sam se ściągnij szukaj tak jak my to robiliśmy i se sam zmixuj i podeslij na forum... zobaczymy czy uda ci się lepiej to zagrać serio nawet ja miałem lekkiej problemy przy mixowaniu nutek także wybacz ale te słowa są troche za szorstkie. nie uwazasz??
__________________
East Freaks jest offline   Reply With Quote
Stary 03-03-2007, 00:37   #38
..:: Klubowicz ::..
  
 
Dołączył/a: 29 Aug 2006
Miasto: Włocławek
Postów: 150
Tematów: 10
Podziękowań: 111
THX'ów: 90
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 6 (+)
wasiu 6
O widze nowy secik do obadania :D juz zasysam :D
... całego nie przesłuchałem jeszcze ale narazie dobrze sie zapowiada :D troche duzo tu komercji.
__________________
wasiu jest offline   Reply With Quote
Stary 03-03-2007, 09:28   #39
..:: senior Member ::..
  
 
Rollin&Rockerz's Avatar
 
Dołączył/a: 05 Dec 2006
Miasto: Oświęcim
Postów: 137
Tematów: 11
Podziękowań: 14
THX'ów: 14
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 1 (+)
Rollin&Rockerz 1
witam..Jak dla mnie bardzo fajna plytka..Jest lekko łatwo i przyjemnie..Pozdrowionka..Dobra Robota...
__________________
Rollin&Rockerz jest offline   Reply With Quote
Stary 03-03-2007, 11:11   #40
..:: Klubowicz ::..
  
 
East Freaks's Avatar
 
Dołączył/a: 28 Dec 2005
Miasto: Kolbuszowa
Wiek: 33
Postów: 2 023
Tematów: 165
Podziękowań: 616
THX'ów: 6 863
Tematy Tygodnia: 0
Nominacje T.T. : 5
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 15 (+)
East Freaks 15
Odwiedź profil East Freaks na Facebook Odwiedź profil East Freaks na Twitter Odwiedź profil East Freaks na Youtube Odwiedź profil East Freaks na Soundcloud.com
Carlos nie każdego stać na mixer aaa nawet nie wiem czy ty umiesz na kompie mixować
__________________
East Freaks jest offline   Reply With Quote
Odpowiedz
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz pisać w nowych tematach
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączony
UśmieszkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony


Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
[CZERWIEC 2007] Clubbers Hit Mix vol.6 Zigi 4CLUBBERS HIT MIX 133 14-06-2009 16:28
[MARZEC 2007] Clubbers Hit Mix vol. 3 Brajanek89 4CLUBBERS HIT MIX 105 21-06-2008 07:19
[MAJ 2007] Clubbers Hit Mix vol. 5 East Freaks 4CLUBBERS HIT MIX 115 04-12-2007 12:28
[STYCZEŃ 2007] Clubbers Hit Mix vol. 1 Brajanek89 4CLUBBERS HIT MIX 74 03-11-2007 00:22

Administracja serwisu 4Clubbers.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum.
Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karna lub cywilna.
Jeżeli zauważyłeś post/temat który jest niezgodny z polskim prawem proszę zaraportować go poprzez klikniecie
Jeżeli nie chcesz aby pojawiła się na forum twoja produkcja napisz to nam "Privacy Policy"
W celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w ramach niniejszej witryny stosowane są pliki cookies, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:35 .


Oprogramowanie Forum: vBulletin
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.2.8 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.
-->