4CLUBBERS.PL

4CLUBBERS.PL (http://www.4clubbers.com.pl/)
-   4CLUBBERS HIT MIX (http://www.4clubbers.com.pl/4clubbers-hit-mix/)
-   -   Clubbers Hit Mix vol.10 (2010) (http://www.4clubbers.com.pl/4clubbers-hit-mix/554508-clubbers-hit-mix-vol-10-2010-a.html)

Qka 03-11-2010 16:32

Odp: Clubbers Hit Mix vol.10 (2010)
 
Cóż teraz przyszedł czas na ocenę całości
Więc tak,intro bardzo ładnie zrobione ,tracki też bardzo ładnie dobrane.
Gatunkowo też świetnie zróżnicowana każdy znajdzie coś dla siebie...
Więcej nie muszę pisać ogółem za całokształt daję 10/10.
Podrowienia dla całego naszego Timu xD
Thanks za wszystko

Max Grand 03-11-2010 17:59

Odp: Clubbers Hit Mix vol.10 (2010)
 
okładka bardzo fajna dobry dobór kolorków.Gratulacje również dla dla całej ekipy za dobry dobór tracków jak i dla Pemy za mixowanie :))

T-M-S 03-11-2010 18:02

Odp: Clubbers Hit Mix vol.10 (2010)
 
Mix by Pema i wszystko wiadomo :) jak ostatnim razem, czyli gracjas ;)
mixik sie podoba, przejscia ok, ale jeszcze wypadałoby mi dokladniej przesluchac,
okładka moze byc, napracowal sie chlopak, wiec nie bd krytykowac, bo mnie obchodzi mix a nie jakas tak okladka.
Nastepna sprawa to tracki w skladance... i tu zaczynaja sie schody...
komercja i niezbyt dobre wersje wybraliscie :/ ale oceniam calosc na 9/10
I musze przyznac, że po tych "naszych" forumowych opierdlach
w opiniach o kazdej skladance, jest coraz lepiej hehe
Pozdrawiam

M@rio7 03-11-2010 18:37

Re: Clubbers Hit Mix vol.10 (2010)
 
Widzę na składance różne gatunki muzyczne. Od electro aż po Hardstyle :)
To co najbardziej mnie cieszy to fakt, że osoby odpowiedzialne za przygotowanie tego mixu pomyślały o tym, aby każdemu się podobało i przypadło do gustu. Za to ogromne gratulacje z mojej strony. Technicznie wręcz wzorowo. A magicznym i niesamowitym dodatkiem są przed premiery, które możemy usłyszeć na tym mixie. Ogólnie rzecz ujmując naprawdę dobra robota i życzę, aby każdy następny mix był tak udany.
Ocena ogólna 10/10.
Pozdrawiam.

yoseph 03-11-2010 20:13

Odp: Clubbers Hit Mix vol.10 (2010)
 
mam nadzieje że 10 bedzie lepsza od 9 ;p

Rodak 03-11-2010 20:15

Odp: Clubbers Hit Mix vol.10 (2010)
 
Cytat:

gdzie sie podzialy tamte hit mixy niezapomniane....
to mi sie nasowa po wysluchaniu nowej 10-tki
okladka slaba
wokal yyyy kiepsko tym razem
tracklista ponizej mych oczekiwan
a co do miksu to ujdzie

ocenka - 3/10
Czekam na Twój remake dawnych mixów tak wspaniale wspominianych przez Ciebie, ale znająć życie jesteś kolejną osobą lubiacą negować wszystko co popadnie kto zrobi ktoś inny. Taki fachowiec z Ciebie ale jakoś w rankingu DJ Mag nie mogę Ciebie znaleść. CWANIAK W NECIE, **** W ŚWIECIE ?!

Zays 03-11-2010 20:43

Odp: Clubbers Hit Mix vol.10 (2010)
 
składanka jak najbardziej na plus. dobrze dobrane nuty.
ocenka 10/10 POLECAM:)

Black Life 03-11-2010 21:21

Odp: Clubbers Hit Mix vol.10 (2010)
 
Dobór tracklisty mi sie podoba nawet, co do okladki to niee za bardzo mi sie podoba :P
Bardzo dobry mix :piwo:

Pallazo 03-11-2010 21:21

Odp: Clubbers Hit Mix vol.10 (2010)
 
A czy bedzie wersja bez wokalu i bez podzialu na traki ?

I Am Rock! 03-11-2010 21:25

Odp: Clubbers Hit Mix vol.10 (2010)
 
Okładka super, bardzo mi się podoba ;]
Tacklista też bardzo dobra, mix jak najbardziej podszedł ;]
dzięki 10/10


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:26 .

Oprogramowanie Forum: vBulletin
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.2.8 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.