4CLUBBERS.PL

4CLUBBERS.PL (http://www.4clubbers.com.pl/)
-   4CLUBBERS HIT MIX (http://www.4clubbers.com.pl/4clubbers-hit-mix/)
-   -   [30.12.09] Clubbers Hit Mix - Top Year 2009 - Trance (http://www.4clubbers.com.pl/4clubbers-hit-mix/411705-30-12-09-clubbers-hit-mix-top-year-2009-trance.html)

DeVille 30-12-2009 22:21

[30.12.09] Clubbers Hit Mix - Top Year 2009 - Trance
 

http://www.up.4clubbers.pl/out.php/i...e2009FRONT.png


http://www.up.4clubbers.pl/out.php/i...ce2009BACK.jpg


192kbps - Mixed

[SB]http://www1.sharebomb.com/8902930472.html[/SB]
lub


DOWNLOAD
W razie problemów: Alternatywny Link

lub


DOWNLOAD
W razie problemów: Alternatywny Link






192kbps - Unmixed

[SB]http://www1.sharebomb.com/7874336680.html[/SB]
lub


DOWNLOAD
W razie problemów: Alternatywny Link

lub


DOWNLOAD
W razie problemów: Alternatywny Link



Z pozdrowieniami dla Transiaków :piwo:
Mamy nadzieje ze sie Wam spodoba :notworthy:


Costa 30-12-2009 23:48

Odp: [30.12.09] Clubbers Hit Mix - Top Year 2009 - Trance
 
Zapraszamy do sciagniecia mixa w ktory zarowno ja jak i DeVille wlozylismy sporo serca. Staralismy sie wybrac najlepsze kawalki z kazdego rodzaju trance'u i chyba nam sie udalo. Bylibysmy wdzieczni za komentarze zeby wiedziec iz nasza praca nie poszla na marne :)

B0mbel 31-12-2009 00:03

Odp: [30.12.09] Clubbers Hit Mix - Top Year 2009 - Trance
 
DZieki Costa jak i Deville napewno sie przyda :D

spooky 31-12-2009 00:04

Odp: [30.12.09] Clubbers Hit Mix - Top Year 2009 - Trance
 
Już się biore za pobieranie:) Po trackliscie widac, ze powinno byc dobrze, choć kilku traków mi zabrakło:)

Weronika 31-12-2009 00:08

Odp: [30.12.09] Clubbers Hit Mix - Top Year 2009 - Trance
 
Traczki ładne, aczkolwiek zupełnie inaczej bym poukładała, zupełnie :P Thx chłopaki

_Tomek_ 31-12-2009 00:10

Odp: [30.12.09] Clubbers Hit Mix - Top Year 2009 - Trance
 
aleśta dali ciotowaty serwer... odsłucham i wrócę z editem

Rodak 31-12-2009 00:24

Odp: [30.12.09] Clubbers Hit Mix - Top Year 2009 - Trance
 
Czekałem długi rok na kolejny Top Year z działu Trance. Świetny duet wziął się za skomponowanie tego mixa, wielki ukłon dla nich. Pobieram i biorę się za przesłuchanie. Czekam na oceny dotyczące moich okładek. Niedługo wrócę recenzja waszej pracy.

Matthew Dj 31-12-2009 00:37

Odp: [30.12.09] Clubbers Hit Mix - Top Year 2009 - Trance
 
Pobieram :P wrócę z editem jak przesłucham :) chyba nie wcześniej jak w niedzielę xD


Edit:

No co do nut to po prostu idealne na te długie zimowe wieczory :*
nie ma się do czego przyczepić normalnie :P Thx :*

Silvo88 31-12-2009 00:37

Odp: [30.12.09] Clubbers Hit Mix - Top Year 2009 - Trance
 
a gdzie jest ? Alpha 9 - Bliss (Club Mix) ?

to jest gigant !

tracklista nie jest zla, ale brakuje tego wlasnie ww. utworu



edit:

mix, okładka, tracklista - lux
brak mi tylko kawałka wymienionego wyżej :(


Esiu91 31-12-2009 00:45

Odp: [30.12.09] Clubbers Hit Mix - Top Year 2009 - Trance
 
Dwójeczka :serce: fajne traczki :P


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:16 .

Oprogramowanie Forum: vBulletin
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.2.8 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.