Clubbers Hit Mix Vol.8 (2008) - Strona 3 - Forum 4CLUBBERS.PL
Wróć   4CLUBBERS.PL > Strefa Muzyki > 4CLUBBERS HIT MIX


Szczegóły wątku: Autorem wątku jest: Prince
Temat ma 148 komentarzy i 29110 odwiedzin. Ostatni komentarz napisano 02-11-2008 (14:36).


Lista oznaczonych użytkowników


Clubbers Hit Mix Vol.8 (2008)


zobacz także:

« [LUTY 2007] Clubbers Hit Mix vol. 2 lub Clubbers Hit Mix vol.6 (2008) »
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02-09-2008, 08:56   #21
..:: Mlody Klubowicz ::..
  
 
vega123's Avatar
 
Dołączył/a: 11 Apr 2008
Miasto: Niemce/Lublin
Wiek: 31
Postów: 267
Tematów: 1
Podziękowań: 272
THX'ów: 25
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 1 (+)
vega123 1
Odp: Clubbers Hit Mix Vol.8 (2008)

Oglolnie skladanka udana pod wzgledem wizualnym a takze muzycznym Wielkie uznanie dla tworcow :D Ocena ,maxymalna 10/10 Pozdrawiam
vega123 jest offline   Reply With Quote
Twoja reklama w tym miejscu - już od 149 PLN rezerwuj termin, tel.669488725, gg:3576096.

4Clubbers Hit Mix Team presents


Stary 02-09-2008, 09:20   #22
..:: Klubowicz ::..
  
 
marcinusss18's Avatar
 
Dołączył/a: 21 Sep 2006
Miasto: Niewazne
Wiek: 31
Postów: 2 739
Tematów: 1113
Podziękowań: 3 077
THX'ów: 70 563
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 6 (+)
marcinusss18 6
Odp: Clubbers Hit Mix Vol.8 (2008)

Ekowraith - Booming Track (Braincreator Edit) - kozacki traczek :D



Nie używaj czerwonego koloru jest on dla modów. Odpowiedź też mógłbyś bardziej rozwinać. DJ Simon

Last edited by _Simon; 02-09-2008 at 09:58.
marcinusss18 jest offline   Reply With Quote
Stary 02-09-2008, 09:30   #23
..:: Klubowicz ::..
  
 
Dołączył/a: 24 May 2007
Miasto: CK
Wiek: 28
Postów: 1 095
Tematów: 71
Podziękowań: 534
THX'ów: 688
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 72 (+)
Paul Barthezz 72
Odp: Clubbers Hit Mix Vol.8 (2008)

Zdazylem juz dokadnie przesluchac mix i jestem bardzo zadowolony.
Prince odwaliles bardzo dobra robote z doborem utworow i przejsciami. Za to 9/10.
O vocalu Corteza niestety nie moge nic powiedziec bo posiadam wersje bez vocalu. Ale podejrzewam ze jak zwykle cudo ;P
Cover pierwsza klasa. Nie mam sie czego czepic. Moze tylko o to ze inaczej umiescilbym trackliste. 9/10

Ogolnie jak dla mnie niewatpliwie jeden z najlepszych mixow jakie wyszly. Ale nie myslalem ze bedzie inaczej. Wkoncu to Prince.

Skadanka 9+/10
Pozdrawiam!
__________________
Paul Barthezz jest offline   Reply With Quote
Stary 02-09-2008, 10:07   #24
CLUBBERS
  
 
Dołączył/a: 29 Jan 2006
Miasto: Lublin
Wiek: 30
Postów: 7 597
Tematów: 371
Podziękowań: 4 430
THX'ów: 5 713
Imię: Łukasz
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 360 (+)
Lukezz 360Lukezz 360Lukezz 360Lukezz 360

Nagrody Użytkownika

Odp: Clubbers Hit Mix Vol.8 (2008)

Szczerze mówiąc widze pare błędów w okładce Corteza xD Ale o tym mu powiem osobiscie xD Jak mixa sciagne to wróce z komenatrzem I promise :D

pzdr

::EDIT::

Tak więc...(wiem ze zdania sie nie zaczyna od "tak więc" ale tu akurat pasuje xD)...a więc : Dobór piosenek bardzo fajny - same hity, Cortez wymiata z tym głosem Tylko jedno ale to powtarzający sie tekst Corteza z tą petarda . poza tym miodzio

Pozdro dla ekipa CHM
__________________
Lukezz jest offline   Reply With Quote
Stary 02-09-2008, 10:39   #25
..:: Elite VIP ::..
  
 
Thomas Veex's Avatar
 
Dołączył/a: 29 Dec 2005
Miasto: Kleve
Wiek: 33
Postów: 7 704
Tematów: 397
Podziękowań: 1 155
THX'ów: 15 674
Tematy Tygodnia: 0
Nominacje T.T.: 6
Wzmianek w postach: 1
Oznaczeń w tematach: 3
Plusów: 290 (+)
Thomas Veex 290Thomas Veex 290Thomas Veex 290

Nagrody Użytkownika

Odwiedź profil Thomas Veex na MySpace
Odp: Clubbers Hit Mix Vol.8 (2008)

Mialem napisac tu swoje wczoraj ale bylem zbyt spiacy na tworczego posta :D

Oczywiscie wedlug mnie takze jedna z najlepszych skladanek w tym roku.Zestawienie numerow znanych i lubianych plus dobry technicznie mix to jest to czego warto posluchac:D

Sam widzialem po komentarzach ze co do poprzednich mniej komercyjnych składanek zdania byly rozne ale w wiekszosci niezabardzo sie podobalo

Tutaj jest inaczej,widac zadowolenie wsrod sciagajacych zreszta i u mnie tez:D

Mysle ze clubbers niejest gotowe na jak to mowia "ambitniejsze" skladanki

Takze podlicze plusy

- Swietna tracklista

- Bardzo dobry vocal Corteza

- Mix technicznie ładny

- Przyjemna dla oka kompozycja okładki

To wszystko sprawia ze ten mix budzi zadowolenie

pozdro
__________________
Thomas Veex jest offline   Reply With Quote
Stary 02-09-2008, 11:14   #26
..:: true Member ::..
  
 
Dołączył/a: 11 Jan 2007
Miasto: warszawa
Postów: 296
Tematów: 0
Podziękowań: 355
THX'ów: 29
Imię: Dawid
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 1 (+)
nuka 1
Odp: Clubbers Hit Mix Vol.8 (2008)

widze ze same zajefajne utworki tu sa od razu biore sie za sciaganie tey skladanki dzieki za upa pozdrawiam
nuka jest offline   Reply With Quote
Stary 02-09-2008, 11:26   #27
..:: Mlody Klubowicz ::..
  
 
Dołączył/a: 04 Mar 2008
Miasto: Radzieje / Gdańsk ;)
Wiek: 30
Postów: 206
Tematów: 1
Podziękowań: 280
THX'ów: 54
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 1 (+)
Uri89 1
Odp: Clubbers Hit Mix Vol.8 (2008)

Na szybko przesłuchałem miksa i powiem, że wypadło jak dla mnie średnio. Po świetnej 7 czekałem z niecierpliwością na 8 część i nieco się zawiodłem niestety. Okładka całkiem przyzwoita, jednak poprzednie bardziej mi sie podobały Kwestia gustu Ogółem 7/10
Uri89 jest offline   Reply With Quote
Stary 02-09-2008, 11:35   #28
..:: Klubowicz ::..
  
 
Prince's Avatar
 
Dołączył/a: 21 Jan 2007
Miasto: KrK
Postów: 2 617
Tematów: 180
Podziękowań: 752
THX'ów: 6 560
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 65 (+)
Prince 65

Nagrody Użytkownika

Odp: Clubbers Hit Mix Vol.8 (2008)

Cytat:
Napisał Thomas Veex Zobacz post
Mysle ze clubbers niejest gotowe na jak to mowia "ambitniejsze" skladanki
Dobrze ze poruszyles ten temat, tez cos napisze Jesli kogos az tak parza nasze skladanki to niech ich nie sciaga. Skladanki sa tworzona dla wiekszosci userow na tym forum i nie tylko. Jesli ktos chce zrobic "ambitniejsza" skladanke to niech robi. Na pewno Clubbers Hit Mixy sie nie zmienia.W ogole wypadaloby sie zastanowic co przez ambitna muzyke mozemy rozumiec(wychodzac poza krag muzyki znajdujacej sie na forum)

Czasami czytajac komentarze pewnych osob po prostu nie wiem czy dostali uposledzenia czy tez chca podazac za clubbersowa moda jechania po innych... ale jedno jest pewne... z pewnoscia mam wtedy dobry ubaw czytajac poszczegolne posty. Tyle ode mnie

Czekamy na dalsze komentarze od Was

Last edited by Prince; 02-09-2008 at 11:46.
Prince jest offline   Reply With Quote
Stary 02-09-2008, 11:45   #29
..:: Fanatyk ::..
  
 
CinQCinQ's Avatar
 
Dołączył/a: 11 Aug 2008
Miasto: Krosno
Postów: 84
Tematów: 6
Podziękowań: 283
THX'ów: 50
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 2 (+)
CinQCinQ 2

Nagrody Użytkownika

Odp: Clubbers Hit Mix Vol.8 (2008)

składanka zajebiaszcza tak to okresle a szczegolnie jedna nutka przypadła do ucha
23. Ekowraith - Booming Track (Braincreator Edit)
CinQCinQ jest offline   Reply With Quote
Stary 02-09-2008, 12:06   #30
..:: Klubowicz ::..
  
 
Miroslav's Avatar
 
Dołączył/a: 13 Jul 2006
Miasto: Niewodna / RZ
Wiek: 29
Postów: 2 749
Tematów: 369
Podziękowań: 4 434
THX'ów: 8 859
Tematy Tygodnia: 0
Nominacje T.T.: 3
Wzmianek w postach: 0
Oznaczeń w tematach: 0
Plusów: 82 (+)
Miroslav 82
Odwiedź profil Miroslav na MySpace Odwiedź profil Miroslav na Facebook Odwiedź profil Miroslav na Youtube Odwiedź profil Miroslav na Last.fm Odwiedź profil Miroslav na Soundcloud.com
Odp: Clubbers Hit Mix Vol.8 (2008)

yo, dzieki za umieszczenie naszego kawałka na składaku, wlasnie sciagam calosc i zabieram sie za sluchanie pozdro
__________________
Miroslav jest offline   Reply With Quote
Odpowiedz
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
UśmieszkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony


Administracja serwisu 4Clubbers.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum.
Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karna lub cywilna.
Jeżeli zauważyłeś post/temat który jest niezgodny z polskim prawem proszę zaraportować go poprzez klikniecie
Jeżeli nie chcesz aby pojawiła się na forum twoja produkcja napisz to nam "Privacy Policy"
W celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w ramach niniejszej witryny stosowane są pliki cookies, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:49 .


Oprogramowanie Forum: vBulletin
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.2.8 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd.
-->